Kirjoittaja Aihe: One Piece  (Luettu 3434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oroZ

• Vieras
Vs: One Piece
« Vastaus #120 : 30.07.2005 klo 12:52:52 »
 Mistä olette nähneet One pieceä animena??? ???

Kysyy tietämätön

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #121 : 30.07.2005 klo 17:28:55 »
Löytyy One Piecea animea jaksot 1-120 DVD:llä. Niitä onkin mukava katella putkeen silloin tällöin.

Harmi vain, että se loppuu vähän pahaan/hyvään paikkaan... pitäis kai tilata lisää?... ulkomailta...

...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

Pepsi

• Jäsen
  • Kukahan.
« Vastaus #122 : 31.07.2005 klo 13:59:28 »
Eikös sen poron nimi ollut Chopper..? No joo, ainakin mielestäni oli.
Mutta niin, yllätyin aika, kun luin sen viidennen osan. Se oli jotenkin "syvällisempi" kuin aiemmat jaksot, ja muutenkin hyvä, eli paras tähän mennessä.
Joo, samaa mieltä, Sanji. Ne tosiaan loppuu aika ärsyttäviin kohtiin(siis sellaisiin, ettö haluaisi heti perään lukea seuraavan numeron). Mutta eihän numeroita ole pakko ulkomailta tilata, kun netistäkin löytyy parisataa sivua sitä. Tottakai, onhan tilaaminenkin hyvästä, mutta suosittelen mielummin nettihakua. Toisaalta, mitäpä olen siitä sanomaan, mutta itse tuskastelen seuraavaa numeroa odotellessa, ja tyydytän himojani netin kautta.,
Relax, minä tässä.
(kuva omasta takaa.)

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #123 : 31.07.2005 klo 17:15:53 »
Se kovis poro on: TonyTony Chopper.

Ja ulkomailta tilaamisella tarkoitin kyllä animea. En mangaa...

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #124 : 01.08.2005 klo 02:16:29 »
Inhosin Chopperia aluksi mutta nyt se alkaa vaikuttaa söpöltä. xD Hyvä tosin puhua koska en olen lukenut/katsonut mitään missä se poro on, nähnyt vain pari kuvaa.

op:ssä on kyllä tyylikkäimmät kannet suomalaisista mangajulkaisuista, teen usein ostopäätöksen ihan kannen viehättävyyden takia joten one piece oli eka fennomanga mihin räpyläni iskin. :D
Minusta vitonen oli huonoin tähän mennessä, tosin johtuu vain siitä että nelosen lukemisen jälkeen hairahduin katselemaan animea ja nyt ärsyttää kun tiedän kaikki tapahtumat vuosiksi eteenpäin.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

mira

• Jäsen
  • Gackt
« Vastaus #125 : 01.08.2005 klo 13:09:30 »
Mun lemppari taas just oli vitonen :P  Vihdoinki ne lähti merille eikä oo jossain tappelemassa.. ;D
www.freewebs.com/nekomanga
Mun sivut, ei viel lähellekää valmiit

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #126 : 01.08.2005 klo 13:28:04 »
No... ei siihen kauvaan mene kun ne taas tappelee...

Tosin nää tappelut on aika lyhyitä verrattuna niihin mitä tulevaisuudessa päästään lukemaan.

Vihjeenä vain: Alabasta arc ja Skypiea Arc... mutta näihin on vielä piiiiitkä matka edessä...

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #127 : 02.08.2005 klo 23:24:56 »
Olen kai tuota jossain aikaisemminkin sanonut, mutta: One Piecen osaa 1 ei saa enää kuin korkeintaan jostain divareista. Lehtihyllyistä ne on otettu pois aikaa sitten. Kakkospainokset tulevat toki aikanaan (kai?), mutta ihan alkuperäisiä ei taida löytyä enään mistään (paitsi tietenkin edelleen ne divarit).
Hei hei.

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #128 : 03.08.2005 klo 11:39:01 »
Hep.

Kustantajan mukaan heinäkuun lopussa tuli painosta ulos ns. kirjakauppapainos osista 1-4. Eli vaikka Ärrältä olisi kama lopussa, vähintäänkin Suomalaisesta kirjakaupasta ja Akateemisesta kirjakaupasta saa. Ellei ole hyllyssä, myyjä tilannee. Luulisin että jokin muu kirjakauppa saattaa myös heltyä tilaamaan. 

Antti-setä

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #129 : 03.08.2005 klo 13:36:59 »
Niin kirjakauppapainoksia tietysti tulee (eli kakkospainoksia?), mutta ei pitäisi lehtihyllyihin noita aiempia osia enään tulla.
Hei hei.

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #130 : 03.08.2005 klo 15:19:52 »
Sellanen sanonta on, kuin: "Myöhäistä se on nyt rykästä, kun paskat on jo housuissa".

No... juu kyllähän niitä vanhoja numeroita yleensä kirjakauppoihinkin tulee ajallaan myyntiin.

Arminen

• Jäsen
« Vastaus #131 : 04.08.2005 klo 14:41:37 »
Sain vitosen vasta eilen. Parani huimasti. Itseasiassa kolmosesta ei ole kovinkaan vaikea parantaa (surkein kirja ikinä).. Onneksi Sanji astui kuvaan ja laatu näyttää palaavan One Piecen sivuille.

Hatake

• Ninja
  • Uusi jäsen
  • Im a babysitter -__-'
« Vastaus #132 : 04.08.2005 klo 19:01:24 »

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
One Piece <3
Naruto <3
Detective Conan <3

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #133 : 04.08.2005 klo 20:02:10 »
(Spoiler) Se keltainen lintu on: Karoo. Sen sinihiuksisen tytön: Vivin, lemmikki... juu näitäkin, tullaan ajallaan näkemään, samoin kuin salaperäistä naista: Nico Robinia... sillä on kieltämättä aika kova se pirunmarja kyky... Diez y Seis Fleur!!

rrrrrriksu

• Vieras
« Vastaus #134 : 04.08.2005 klo 20:10:52 »
(kas arska, moi)

OI!
älä lue seuraavaa, jos seuraat suomijulkaisua, koska kuvaillut tapahtumat spoilaavat pitkälle tulevaisuuteen.
<spoil spoil spoil>
vivi ja karue? vivi on alabastan prinsessa, joka soluttautui sir crocodilen johtamaan baroque worksiin, jonka päämääränä oli alabastan, ja lopulta koko maailman valloittaminen erään muinaisen aseen avulla. vivi (ja partnerinsa mr9) törmäsi strawhatseihin eräässä valaassa (nii) grand linella, ja lähti strawhatsien matkaan.
ja karue on vivin ankka! spot-billed alabasta duck, the fastest on land.
</spoil spoil spoil>
kannattanee lukea itse niin asiat avautuu lievästi paremmin.

mutta olihan mulla asiaakin, olisin mailannut arvoisille kääntäjille, mutta kun on laiska jätkä, niin esitän ehdotukseni tässä.
näetsen, voisiko vastaisuudessa suomentaa myös esimerkiksi johnnyn poskessa ollut tatuointi, tyyppien takkien selkämyksiä ja muuta tollasta randomia sälää?
koska siitä saattaa olla hyötyä myöhemmin.
ja anteeksi jos näin on tehty ja minä en taas vaan huomaa.
yosh. tää lähtee sulattelemaan lukua 377. aijajai.