Kirjoittaja Aihe: One Piece  (Luettu 12710 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Cronos

• Vieras
Vs: One Piece
« Vastaus #180 : 28.10.2005 klo 21:34:50 »
Kasista sen verran että sivulla 132 nelosruudulla on jäänyt japsitekstit suomalaisten alle  :o

että semmoista.

mira

• Jäsen
  • Gackt
« Vastaus #181 : 03.11.2005 klo 10:51:46 »
Mun mielestä se kasi ei ollu NIIN hyvä, mutta ehkä sitten se seuraava..
www.freewebs.com/nekomanga
Mun sivut, ei viel lähellekää valmiit

mira

• Jäsen
  • Gackt
« Vastaus #182 : 07.11.2005 klo 16:36:44 »
No siin oli ehkä liikaa sitä taistelua..
Ja muutenkin, olis kiva nähdä koko porukka yhdessä siellä. :)
www.freewebs.com/nekomanga
Mun sivut, ei viel lähellekää valmiit

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
  • Fanittaa mangaa ja animea, kuten varmaan arvasit^^
« Vastaus #183 : 10.11.2005 klo 18:17:05 »
Juu, One Piece on aika hyvä. Hyvin piirretty ja hyvä tarina. Tykkään enemmän ku Dragonballista. :D

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #184 : 10.11.2005 klo 18:36:36 »
Juu, One Piece on aika hyvä. Hyvin piirretty ja hyvä tarina. Tykkään enemmän ku Dragonballista. :D

Kerropas, Shinichi, mikä tarkkaan ottaen erottaa One Piecen Dragonballista ja tekee tästä paremman?

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #185 : 10.11.2005 klo 19:39:46 »
Siinä on parempi huumori ja juoni ja aihe mielenkiintoisempia. Dragonballissa voidaan venyttää taisteluita koko pokkarinkin mittaiseksi mutta One Piecessä (tietääkseni) ei. Ainakaan se ei mitäänkään painota sitä liikaa. Ja mielenkiintoisemmat hahmot.

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #186 : 11.11.2005 klo 14:36:28 »
Heh heh hee... Nää tappelut mitä on tullu vol. 1-8 on vasta pieniä matseja verrattuna niihin mitä on tulossa. Kyllä One Piecessakin pitkiä matseja on, en tosin haluu tässä nyt spoilata... mutta sitten aikanaan...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #187 : 11.11.2005 klo 15:56:47 »
No ainakaan se tappelu ei ole siinä niin kovin pääosassa kuin Dragonballissa ymmärtääkseni.
Vaikka eihän taisteluissakaan mitään vikaa ole.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 klo 19:47:50 kirjoittanut Shinichi »

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #188 : 12.11.2005 klo 02:10:20 »
Ei taisteluissa vikaa olekaan jos ne vain pysyvät hyvinä eivätkä pelleile juonen kustannuksella.

Minusta on hyvä että vihdoin suomenkielisessä oopeessä aletaan päästä ihan kunnolla vauhtiin, taitaa olla edessä eka isomman luokan matsi.  :-* 
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

[Yukari]

• Vieras
« Vastaus #189 : 12.11.2005 klo 19:02:17 »
Dragonballissa voidaan venyttää taisteluita koko pokkarinkin mittaiseksi mutta One Piecessä (tietääkseni) ei.
Kyllä ne minusta välillä turhankin pitkään osaa tuossa OP:ssä venyttää niit taisteluita :P Muttei tietty niin paljon kuin siinä ite animesarjas ^.^

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #190 : 25.11.2005 klo 15:54:38 »
Juu, tänään tuli ostettua ja luettua One Piece Vol. 9.

Ei ollu mun mielestä niin hyvä kuin edelliset. Se sama vauhti ja jännitys puuttu, tosin ottaen huomioon käydyt tappelut oli tämä ihan hyvä pitää taukoa. Oli myös ihan kiva lukea Namin nuoruudesta...

Ja tuli myös samalla vastaus yhteen kysymykseen jota olen miettinyt/kysynyt:

"Collier... Shot!"

Eli näemmin kääntäjät aikovat pitää ne oikeat lausahdukset joita Sanji ennen potkujaan lausuu... ens numerossa on sitten tiedossa lisää niitä...

Ja varmasti parempi vol. on tiedssa kuin tämä... innolla odotellen sitä...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #191 : 28.11.2005 klo 14:25:52 »
Ei ollu mun mielestä niin hyvä kuin edelliset. Se sama vauhti ja jännitys puuttu, tosin ottaen huomioon käydyt tappelut oli tämä ihan hyvä pitää taukoa.

Minä tykkäsin myös alkupään numeroista enemmän, näissä kun pääosassa on tappelut ja liian pitkät tappelut ovat aika puuduttavaa luettavaa. Vähän sama ilmiö on havaittavissa esim. Dragonballissa. Tosin One piece jatkuu ja jatkuu ja ilmeisesti vastaantulevat öttiäiset ovat aina vaan vahvempia, joten ilmeisesti tulevaisuudessa taistelutkin pitenevät ja pitenevät? (retorinen kysymys)

Nojuu, toistaiseksi pidetään ostoslistalla.

-P.

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #192 : 28.11.2005 klo 18:21:05 »
Oikeasti kaikkia kunnia kääntäjille, ne tietää mitkä asiat ja nimet voi kääntää ja mitkä asiat on parasta jättää alkuperäiseen muotoon.  :-*

Mutta mitä tuohon tappeluun tulee, niin samanlainen ilmiö on jokaikisessä shounensarjassa, olisi aika tylsää katsoa sarjaa jos mitään kehitystä ei ikinä tapahtuisi, ja OP ei ole uusimpiinkaan osiin mennessä mennyt pelkäksi taistelemiseksi, on Oda vähän liian viisas siihen.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #193 : 03.12.2005 klo 18:57:27 »
Minusta One Piece vol. 9 oli oikein hyvä. Vasta nyt tuli luettua. Siinä ei kylläkään ollut paljoa taistelua, mutta Namin menneisyydestä oli hauska tietää. Se takaumajakso oli mielenkiintoinen.

EBEZ

• Vieras
« Vastaus #194 : 09.12.2005 klo 21:36:29 »
Hei jos joku tietäis mistä saa ostettuu suomenkielisii One Piece mangaa niin mailaa mulle!!! :) Oon yrittäny ettii mut en löydä muualta kun satunnaisia numeoita S-kaupoista! Kertokaa pliis!!! S-posti on eetu_perttula@hotmail.com         Miltä sivulta netissä löytyis ees vähän niitä tai koko sarja, Puolenkuunpeleistä löytyy vaan 1-10 ja ne on englantii! PLIIS MAILATKAA!!! :-\