Kirjoittaja Aihe: One Piece  (Luettu 3491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

roto

• mikä se on
  • Uusi jäsen
  • COLLER SHOT
Vs: One Piece
« Vastaus #225 : 01.02.2006 klo 20:34:24 »
joo mäkin olin melkeen kuolla kun en löytäny op 11 mistään jos ois ollu aikaa olisin ravannu kaikki oulun kaupat mutta kun ei löytyny sitä haukiputaaltakaan niin aattelin et eise varmaan oo oulussakaan :)        no kuitenkin onko se muuten jo tullut en oo käyny kattoo!!!!!!   

Roto, pliiiiiis.... Lue kvaakin netiketti ja sisäistä se.  :o --Ylläpito.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006 klo 10:40:25 kirjoittanut puro »

Heidi

• Uusi jäsen
  • Zorofani x)
« Vastaus #226 : 21.02.2006 klo 18:20:50 »
Hm. Juu, minäkin tiedän tuon kys. sivun (tai ainakin luulen tietäväni). En kylläkään suosittele.

Onkos kukaan tilannut OP-mangaa ulkomailta? Mietin jos jossain vaiheessa jaksaisi kokeeksi tilata pari osaa mangaa ja lukea englanniksi vaikka. Myöskin Peacemakereita tilata ajattelin (vielä enemmän kuin OPtä, sitä kun ei suomesta saa luultavastikaan).  Kokemuksia ulkomailta tilaamisesta? Kuluja vähän/paras shoppi josta tilata/ aikamenekki?

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #227 : 22.02.2006 klo 17:34:09 »
Onkos kukaan tilannut OP-mangaa ulkomailta? Mietin jos jossain vaiheessa jaksaisi kokeeksi tilata pari osaa mangaa ja lukea englanniksi vaikka.

No mutta eihän siihen ulkomailta tilaamista tarvita. Fantasiapelien postimyynti pelaa kaikkialle maahan.

Masa-kun

• Uusi jäsen
« Vastaus #228 : 03.03.2006 klo 22:08:01 »
Nuo viimeisimmät OP:eet on ollu tosi hyviä.Pääsivätpä vihdoinkin Grand Linelle.Jahooo !!!
Oon kiinnostunut animesta,mangasta,taistelulajeista,Japanista muutenkin jne.

roto

• mikä se on
  • Uusi jäsen
  • COLLER SHOT
« Vastaus #229 : 05.03.2006 klo 10:57:50 »
Tuo 12. op on ollu ainakin minun mielestä paras tähän mennessä!! Zoro on niin kova jätkä ku pieksi sen hervottoman palkkio metsäsätäjä lauman!!! No tulee varmaan pahempaa jälkeä kun Luffy ja muut heräää  :P :P :P

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #230 : 06.03.2006 klo 21:20:59 »
Onko Tampere sellainen peräkylä, että tänne tulee One Piecet myöhässä vai onko tuo no. 12 jo viety käsistä? Itse en ainakaan moista löytänyt...
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #231 : 06.03.2006 klo 21:59:12 »
Ottaen huomioon että ihmiset kehuvat sitä ja Lehtipiste sanoi sen tulleen myyntiin päälle kaksi viikkoa sitten, niin vastaus Wilpurin kysymykseen on sitten varmaan kyllä...

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #232 : 07.03.2006 klo 00:56:26 »
Onko Tampere sellainen peräkylä, että tänne tulee One Piecet myöhässä vai onko tuo no. 12 jo viety käsistä? Itse en ainakaan moista löytänyt...

Oletko yrittänyt löytää mahdollisia myyntipaikkoja Lehtipisteen sivujen ja postinumeron avulla?
http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=42&id='963116'

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #233 : 07.03.2006 klo 08:31:30 »
Kumma kun ei näkynyt Akateemisessa, R-kioskilla eikä Sokoksella. Oli varmaan just loppu kaikista paikoista, kun kiersin kaupungilla...  :P
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #234 : 11.03.2006 klo 21:58:46 »
No jopas on kumma kun ei näy tampereella... jopa Vekaran Sodessakin myydään OP:ta joka on hyvä jos oon sinä viikonloppuna ginesissä ja uus op tulee...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #235 : 02.04.2006 klo 17:27:58 »
Just kova toi viimisin volume. Kaakku on just kova! Ja meno senkun kovenee seuraavassa volumessa.

Isoin plussa tossa oli kyllä: Nico Robinin ensiesiintyminen... kawaii...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

Jampam

• Jäsen
« Vastaus #236 : 05.04.2006 klo 09:54:52 »
Matka Arabastaan ja seikkailut siellä ovat mielestäni One Piecen parasta antia. Täytyy ostaa omaksi joka numero, sillä tämä tarina täytyy saada hyllyyn... :D

Tämänkertaisessa pokkarissa oli ensiesittelyssä Carue eli Vaakku, joka on niin muikea hahmo, että minulla oli täälläkin sorsan naama kuvakkeena varsin pitkään.

(Kyllä se muuten taisi olla "anna Antti ahvenia". Muistin väärin. Ja pahoittelen, että käytin viime viestissäni sanaa "äijä". Ylikäytän sitä sanaa, käytän ihan väärin...)

Johannes_sankari

• Kätyri
  • Jäsen
  • Omae wa mou shindeiru!
« Vastaus #237 : 22.04.2006 klo 03:48:21 »
Heh!

Juuri tänään roudasin himaan One Piecen numeron 13.
Kylläpä oli tyrmäävää menoa!
Yleensä tuo ”Hei, pistetäänpä sankarit tappelemaan keskenään!”-klisee on kulunut (ainakin jenkkisupersankarirymistelyissä), mutta tuntuu, että Eiichiro on tahallaan lyönyt sen överiksi - kenties lukuisten "Kumpi voittais, jos..."-viestien takia. Vaikka eihän tuossakaan mitään ratkaisua saatu – Roronoa ja Monkey nyt vaan sattuvat olemaan One Piecen voimakkaimmat hahmot, joten on luonnollista asettaa heidät tukkanuottasille.

Jättiläiset muuten olivat mainioita! Giäh gäh gäh gäh gää!
Kokonaisuutena nautittava teos! En lakkaa ihmettelemästä kirjoittajan/piirtäjän taitoa luoda jatkuvasti yhä uusia ja kiinnostavia tilanteita. Hämmästyttävää!
Tietysti pitkällä tähtäimellähän ne todelliset taidot punnitaan…
Jään siis innokkaasti odottamaan jatkoa!

PS: Minkä ikäinen Nami muuten olikaan? Pahuksen rasvainen maksa, jos tytsy imaisee kitusiinsa 15 olutkolpakkoa ilmeenkään värähtämättä! Noh, kenties alkoholimäärät ovat erilaisia Grand Linen kiehtovassa maailmassa…  ;D (tämähän siis tapahtui jo jaksossa 12...)
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 klo 05:06:42 kirjoittanut Johannes_sankari »
C'est un homme qui ne meurt jamais et qui sait tout!

MewMew

• Uusi jäsen
« Vastaus #238 : 25.04.2006 klo 19:33:25 »
Nyt ku One piecestä on tullut  13 pokkaria [tietenki kaikki mulla]
voin sanoa et se on huippu sarja! Kanttii lainata kirjastosta, jos et oo lukenu!  ;)

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #239 : 25.04.2006 klo 20:31:25 »
Terve MewMew. Toivottavasti viihdyt foorumeilla. Kuitenkin, suosittelen lukemaan foorumin FAQin.
Se ei ole kovin pitkä, suhteellisen viihdyttävästi kirjoitettu ja aika tärkeää luettavaa. Toivottavasti pidät siitä.

Yritämme pitää foorumin siistinä. Luulen että kuka tahansa joka tätä keskustelua lukee tajuaa että One Piece on hieno sarja. Ei sitä tarvitse erikseen kertoa ;)