Kirjoittaja Aihe: Japanin kulttuurin kiinnostavuus  (Luettu 10534 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Marsuli

• Uusi jäsen
Re: Japanin kulttuurin kiinnostavuus
« Vastaus #30 : 31.03.2005 klo 19:54:45 »
Tjaa-a, minä en ole japanilaiseksi muuttumassa:D Olen ihan tyytyväinen suomalaisuuteeni. Tosin, haluaisin tutustua vielä paremmin japanin kulttuuriin ja mangaan/animeen. En tosin ole edes opetellut mangatyylillä piirtelemään koska tiedän etten voi niin hyväksi koskaan oppia, kun Murakami on:D

Ja sitten se, että kun kattelee homojuttuja, rupeaa vihaamaan heteroja... milla tapahtui niin että rupesin vasta sietämään ajatusta homoista animejen jälkeen, mutta miksi ihmeessä vihata heteroita? Duh, kunhan höpötän taas.

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #31 : 01.04.2005 klo 20:27:54 »
Eli tässä meillä elävä esimerkki siitä ettei se mangatyyli välttämättä omaa tyylisuuntaa kadota ^^

Kiitos! Tuo piristi päivää! n_n Aika monen "fennomanga"artistin ura on tosin niin alkuvaiheessa, että on vielä mahdoton sanoa, kuinka erikoiseksi itse kenenkin tyyli lopulta muuttuu. Ehkäpä mangaankin totutaan siinä määrin, ettei vaikutteita enää huomaa niin selvästi vaan piirtäjän oma tyyli pääsee myös esille.

quisma88

• sika
  • Jäsen
  • jeee
« Vastaus #32 : 07.04.2005 klo 18:45:45 »
kuka kuuntele j-popia?

lasse

• Jäsen
« Vastaus #33 : 05.05.2005 klo 11:39:56 »
Minuun ei oikein ole tämä Japani-villitys iskenyt.Aku Ankat kyllä ovat iskeneet.Meinaan sitä että en piirrä manga-tyylillä kuten yksi kaverini.(Juissi, en tarkoita nyt sinua,vaan Antzaa.)
« Viimeksi muokattu: 05.05.2005 klo 13:09:30 kirjoittanut Lasse »

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #34 : 09.05.2005 klo 18:11:56 »
Naruton pari tunnaria ovat kuuntelulistalla. Lasketaanko se?
Also spracht Blau Tiger.