Tykkään tuosta mattapinnasta. Monesti luen aamupalan yhteydessä jotain sarjakuvaa, ja jos on kiiltävä paperi, niin valo heijastelee ikävästi, ja sarjakuvaa pitää siirrellä koko ajan.
Vähän samaa mieltä kanssa. Kiiltävässä paperissa näkyy myös sormenjälkien lääppimiset helposti.
Mun mielestä toi Blueberry paperi näyttää vähän semmoiselta entisaikojen sarjakuvapaperilta ja on mun silmään ainakin miellyttävä. Eikä se edes huononna noita yksityiskohtia piirroksissa.
Toivottavasti myös tuo liimaus kestää pitkään.
Ainoa mitä vähän kritisoisin on, että selkämyksessä ei lue numeroa 3. Jos näitä integraaleja tulee lisää, niin olisi ihan hyvä, että selkämykset olisi numeroitu. Tämähän on 3. kirja. seitsemäs Blueberry-tarina, mistä tuo integraali nyt oudosti aloitettiin. Toivottavasti tulee myös numerot 1-2, sekä ne loputkin. Olisihan se hienoa, että kerrankin meillä kustannettaisiin koko materiaali. Usein vain tuntuu, että juurikin Suomessa homma jää aina kesken. Kaikissa muissa Pohjoismaissa kyllä painetaan kaikki mahdollinen.
Olen kyllä niin iloinen tästä kirjasta ja siitä, että se ehti vielä joulukuussa kauppoihin. Ihmettelen vaan, että miksi meidän isommat kirjakauppa ketjut, eivät vieläkään ole saaneet kirjaa hyllyihinsä.
Suomalaisestakin kysyin asiaa ja siellä sanottiin, että tulisi vain nettiin tuo kirja. Likeltä kyselin asiasta ja niiden mukaan sitä olisi myös tilattu sinne suomalaiseen liikkeeseen. Tiedä nyt mitä hämminkiä tuossa oikeastaan on.
No onneksi sitä vielä saa ainakin Turun sarjakuvakaupasta ja tietenkin nettikaupasta.
Jos nyt joulun viimeisinä päivinä on vielä ihan pihalla, että mitä ostaisi lapsille, isälle, isoisälle, sukulaisille ja ystäville niin unohtakaa nyt ne villasukat, konvehtirasiat, tabletit, pleikkari-pelit, kännykät, sukset ja muut ihan turhanpäiväiset. Ostakaa Blueberry integraali...varma joulun ykköslahja.
Lopuksi pieni kevennys:
Kaksi mummoa meni mustikkaan...kumpikaan ei mahtunut!