Minulla on Agentti X9, jossa tämä on. Tämä on IS:ssa jopa 21 lauantaita pitkä seikkailu, pidempi kuin edellinen, joka vei 18 lauantaita. Päättyy vasta lokakuussa. Jaksatko tosissasi kerätä?
(Sampsa Kuukasjärvi)
Olen sitkeää pohjalaista tekoa,kyllä jaksan.

Mikähän Agentti X9 numero mahtaa olla kyseessä, ja ovatko kenties niitä ikävästi pä'tkittyjä ja leikeltyjä juttuja?
”Suuri Sinä” on jutussa sekä kultin että kultin johtajan nimi.
Alku ainakin lupaa hyvää, saas sitten nähdä lokakuussa miten tytön käy.
(Anteeksi että joskus tupeksin tekstin siirrossa ja muokkauksessa,välillä on sinen pohja, välillä taas valkoinen,mutta hyvä ettei sentään punainen!)
Yksi sana puuttui yhdestä stripistä. Toisessa stripissä oli ylimääräinen kirjain erikoisesti korjattu vetämällä ruksi päälle. Tekstaus oli liian tiheää ja siksi vähän vaikealukuista.
En ymmärrä IS:n antamaa seikkailun nimeä: ”Minulla menee hyvin. Entä sinulla?”. Se kerta kaikkiaan ei ole vetävä nimi. Näemmä IDW:n Rip Kirby -kokoelmassa seikkailu on "I'm OK, You're Great". Siinä tuo ”Great” viittaa siihen, kun kultin kannattajat psyykataan uskomaan kykyihinsä. Wikipediassa stoorin nimi on ”The Great You”.
Oudolta tosiaan tuntuu tuo nimi,hiukan jotenkin teenäiseltä vaikuttaa.
(Periaatteessa nämä viestit kuuluvat eri ketjuun, koska IS:n Kirby-keskustelu erotettiin omaksi.)
No nythän nämä sitten on,uskoo se kovapäinenkin kun tarpeeksi usein muistuttaa,HiiHii!