Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 91549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #1020 : 06.04.2025 klo 13:08:07 »
Milloinkas seuraava projekti julkistetaan?  :) Kovin odottelin viestiä Tampere kuplii -viikonloppuna, mutta turhaan.

Valitettavasti ei aikataulu antanut myöten tällä kertaa.

Myös aiotulla kustantajakumppanilla oli kaikenlaisia kiireitä.

Odottelemme muutenkin vielä sitä, että vimpan päälle viimeistelty ja tuunattu Parker on saatu tekstattua, painettua ja lähetettyä mesenaateille. Mutta sen jälkeen on sitten taas tulossa jotain ihan uutta - ja ihmeellistä!

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #1021 : 18.08.2025 klo 10:01:21 »
Milloinkahan se Parker jyrähtää postiluukusta? Sitä on nyt odotettu kuin kuuta nousevaa. Itsekin heivasin alkuperäiset neljä osaa vuosi sitten tämän Kvaak-julkaisun tieltä,
ja jäin odottamaan kuola valuen, milloin tämä komea paketti saapuu. Rupeaa jo suu kuivumaan...

Jottei mene ihan nalkutukseksi, niin kysyisin onko jotain uutta julkaisua Kvaak-kirjan kiikarissa?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1022 : 18.08.2025 klo 14:15:27 »
Milloinkahan se Parker jyrähtää postiluukusta? Sitä on nyt odotettu kuin kuuta nousevaa. Itsekin heivasin alkuperäiset neljä osaa vuosi sitten tämän Kvaak-julkaisun tieltä,
ja jäin odottamaan kuola valuen, milloin tämä komea paketti saapuu. Rupeaa jo suu kuivumaan...

Jottei mene ihan nalkutukseksi, niin kysyisin onko jotain uutta julkaisua Kvaak-kirjan kiikarissa?

Hyvää kannattaa odottaa. Käsintekstattuja puhekuplia käydään läpi, on aikaa vievää hommaa. Kyllä tässä ainakin kuukauden päivät menee ennenkuin se vaihe on valmis.

Uusia hankkeita on myös piirustuspöydällä, mutta katsotaan ensin tämä valmiiksi…
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"