Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 65707 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #960 : 01.04.2024 klo 13:15:43 »
Lehdet skannaa Mäntsälän sarjakuvakaupan kesäharjoittelijan pikkuveli. Näköispainokset painetaan Kiinassa, ja ne ovat paperikantiset ja liimasidotut. Lisävastikkeina tarjolla on mm. Myllyn paras -ohukaisjauhoja ja Serlan WC-paperia, joka on samaa huokoisuusluokkaa kuin Kiinalaisen painotalon käyttämä paperi.

Kampanja on todellinen pikakampanja, ja se on auki vain 1.4.2024 klo 23:59, koska uskomme naurettavan pienen tavoitteemme 150.000€ kertyvän kasaan nopeasti. 150.000€ on ikävä kyllä verottajan asettama yläraja uuden paperiveron myötä kerättävälle rahamäärälle, ja meidän on pakko lopettaa rahan vastaanottaminen tuossa vaiheessa.

Muista myös Parker -rahoituksemme: https://www.sarjakuvakauppa.fi/parker

Koska tavoitesummasta on puolessa tunnissa tullut jo puolet kasaan, päätimme lisätä ekstroja: mukana on mm. pitkäaikaisten fanien ja aktiivien pitkäpiimäisiä muisteluja sekä sarjakuvalehden että elokuvien huippuhetkistä, ohukainen&paksukainen haikuja kampanjaryhmältä ja patakakkosen parhaat ohukaisreseptit, muutamia luetellakseni. Lisäksi tukijoiden nimet printataan vessapaperirullaan, jonka jokainen tukija saa mikäli tavoite toteutuu!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #961 : 01.04.2024 klo 17:43:35 »
Koossa: 15615 EUR ( päivitetty 31.3.2024
klo 18.24)   8]

Ja nyt vuorokautta myöhemmin koossa on jo 16 649 euroa. Viime päivinä on tullut pottiin mainiosti noin tuhat euroa vuorokaudessa. 20 000 euroa kertyy saletisti,vaikka vauhti hiljenisi.

Argonnessen

• Jäsen
« Vastaus #962 : 01.04.2024 klo 23:22:37 »
Mää oon ilman muuta mukana tässä Ohukais- ja Paksukais-kampanjassa! Hienoa että tämä monien kaipaama laatusarjakuva tulee uudestaan saataville :D Take my money!

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #963 : 02.04.2024 klo 09:40:50 »
Koossa: 15615 EUR ( päivitetty 31.3.2024
klo 18.24)   8]
Ja tänään se on 17214 EUR.  Taitaa aineellistua.
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #964 : 02.04.2024 klo 09:48:18 »
Ihmisillä on viime viikolla ollut palkkapäivä ja firmat on maksanut mahdolliset bonuksetkin, niin on näköjään kertynyt tilauksia  8]

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #965 : 02.04.2024 klo 23:36:49 »
Ja tänään se on 17214 EUR.  Taitaa aineellistua.
18250 EUR

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #966 : 03.04.2024 klo 08:19:07 »
18250 EUR

Minimitavoite, 20 000 €, alkaa olla lähellä.

Kaikissa näissä kampanjoissa on ollut tarjolla sarjakuvia, joiden kuvat, ruudut, ovat sisältäneet hyvin voimakasta ja jo lähes sinällään mainosmaista visuaalisuutta. Markkinointi käy silloin kuin itsestään.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #967 : 04.04.2024 klo 09:46:20 »
Hei kaikki KVAAK Kirjan tukijat!

Parker-hankkeemme on nyt puolivälissä ja edennyt oikein mukavasti, olemme varsin lähellä minimitavoitettamme, kun koossa on tällä hetkellä 176 tukijaa ja 18815€. Vielä on kuitenkin matkaa varsinaiseen tavoitteeseen ja suojakoteloon, jonka teemme kirjoille tuon korkeamman tavoitteen saavuttamisen myötä, mahdollisten muiden yllätysten lisäksi. Muistakaa, että kaikki kampanjan aikana rahoittaneet saavat upean numeroidun ja värillisen Sean Phillipsin vedoksen, joka on luotu tätä kampanjaa varten (kuva liitteenä). Huomatkaa myös, että ostamalla kirjat ennakkoon kampanjan aikana, saatte kirjoihin 10€ alennuksen ohjehintaan verrattuna.

Kampanjan originaalit ovat tehneet hyvin kauppansa, joten päätimme lisätä originaaleja myyntiin. Kampanjassa on nyt vielä saatavilla seuraavat originaalit:

- Jouko Ruokosenmäki (Voimat, Viime vuonna Frankfurtissa)
- Jussi "Juba" Tuomola (mm. Viivi ja Wagner,  Rocco Lamotta)
- Ville Pirinen (Ornette Birks Makkonen, Yhesti yhes paikas)
- Juho Juntunen (Manala, Paholaisen morsian)
- Tommi Musturi (Future, Samuelin matkassa)
- Petteri Tikkanen (Black Peider, Eero)

Nopeat syövät hitaat!

Rahoitukseen:--> https://www.sarjakuvakauppa.fi/parker <--

Rahoitus päättyy suunnitellusti maanantaina 15.4.2024. Kampanjan päättymisen jälkeen myyntiin jäävät pelkät kirjat ohjehintaan 85€, ilman kampanjan aikaista 10€ alennusta, eikä mitään lisävastikkeita voi ostaa enää jälkikäteen. Nyt on siis oikea hetki lunastaa 125€ "value deal" kirjanmerkillä, t-paidalla ja Tappajan jäljet -romaanilla tai Zum Teufel paketti hintaan 249€, jossa on kirjoja yhteensä  yli 350€ arvosta! Nämä tarjoukset eivät ole enää voimassa kampanjan päättymisen jälkeen!

"Sekä Donald Westlake että Darwyn Cooke olivat alansa mestareita, ja Parker on parasta sarjakuvaa mitä koskaan on tehty." - Ed Brubaker (Criminal, Reckless, Fatale)
« Viimeksi muokattu: 04.04.2024 klo 12:53:02 kirjoittanut Miqz »

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #968 : 04.04.2024 klo 12:51:37 »
19215 EUR

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #969 : 04.04.2024 klo 12:52:29 »
19215 EUR

Polttaa polttaa...

Edit: BOOM!! Minimitavoite saavutettu, ja kirjat tehdään! 🥳 SUURKIITOS kaikille unelmaamme uskoneille 186:lle mesenaatille! Koossa on 20323€, seuraavaksi jännätään, saadaanko kirjoille myös hieno säilytyskotelo! 🤔
==> https://www.sarjakuvakauppa.fi/parker <==
« Viimeksi muokattu: 04.04.2024 klo 20:29:12 kirjoittanut Miqz »

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #970 : 05.04.2024 klo 17:24:09 »
Onnittelut 20 000 euron saavuttamisesta! Myös 200 tukijaa ylittyy, mitä en olisi uskonut, koska nämä kirjat eivät ole halpoja ja koska potti polki muutaman päivän paikoillaan. Tällä hetkellä on jo 197 tukijaa ja 21 248 euroa.

Viikko sitten oli 120 tukijaa. Mitä olen seurannut, niin suunnilleen 10–15 uutta tukijaa on tullut sen jälkeen tasaisesti joka päivä. Kampanjan ihan loppuun voi vielä odottaa isompaa piikkiä. On mahdollista jopa saavuttaa 28 000 €, jota epäilin suuresti aiemmin. Olen tosi yllättynyt.

Selvästi tiedottaminen on toiminut loistavasti – ei ole haitannut, että kampanja ei ole Mesenaatissa. Itse en ole päässyt Facebookiin ja Twitteriin katsomaan sisältöä, koska en omaa tiliä niihin ja koska nykyään vain kirjautuneet näkevät niissä keskustelut.

Parker-originaalien tekijät ovat äijäkerho: 15 teosta miehiltä. Onko Parker äijien sarjis, joka ei kiinnosta naispuolisia taiteilijoita?

J4N1

• Jäsen
« Vastaus #971 : 05.04.2024 klo 18:22:57 »
Liityin tänään mukaan. D. Westlaken kirjat on hyviä ja toisaalta Kvaak-kirjan tuotokset olleet aina vaan yhä parempia, niin tuskin tarvitsee nytkään pettyä. Edellisissä rahoituksissa on tullut otettua pelkkä sarjakuva ilman lisämaksullisia vastikkeita, mutta nyt tuli otettua tuo Tappajan jäljet-romaanin sisältävä setti, kun kyseinen opus vielä puuttui hyllystä.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #972 : 06.04.2024 klo 09:33:37 »
Parker-originaalien tekijät ovat äijäkerho: 15 teosta miehiltä. Onko Parker äijien sarjis, joka ei kiinnosta naispuolisia taiteilijoita?

Taitaa olla. Naiset, joita kysyttiin, eivät innostuneet lähtemään mukaan. Mutta rohkenen väittää, että seuraavassa projektissamme asiaintila muuttuu!

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #973 : 06.04.2024 klo 10:53:09 »
rohkenen väittää, että seuraavassa projektissamme asiaintila muuttuu!

Juliet Jonesin sydän -kokooma 1953-1960?
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #974 : 06.04.2024 klo 11:05:37 »
 ;D