Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 67764 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J.M:salo

• Jäsen
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #540 : 12.04.2022 klo 12:37:14 »
>>Yhä empivien on myös hyvä tietää, että postituskulut sisältyvät vastikkeiden hintoihin toisin kuin esim. Kickstarterissa. Eli 34 eurolla Wally-kirja tulee kotiin saakka.

Tuota "Tarzan maksaa postimaksut" -mainosta voisi kyllä alleviivata jossain kampanjassa. Kyse on kuitenkin noin kuuden euron edusta verrattuna moniin muihin kotimaisiin nettitilauksiin nähden.

Tuo paperinhinnan nosto varmaan vaikuttaa siihen ettei Woodin kirjan ekstroista ja venytyksistä vielä puhuta, mutta sikäli kun jotain voidaan sitovasti lyödä lukkoon (itse toivon: kuvat orginaalipiirustuksista, artikkeleita (bibliografia Woodin suomennoksia olisi kiva), vähintään sellaisia puolikovia kansia kuin Dropsie Avenuessa.. ja ehkä jopa ekstratarinoita -- joka varmasti on se kaikkien vähiten uskottava lisä).

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #541 : 14.04.2022 klo 22:04:02 »
J.Salo: sinulla on mahtavia ehdotuksia ekstroiksi! Kannatan.

Heitänpä vähän matematiikkaa. 11 600 euroa on nyt ylitetty. Mielestäni summa näyttää 14 500 euron tavoitteeseen nähden erittäin lupaavalta tässä vaiheessa kun vielä kymmenen päivää kampanja-aikaa on jäljellä.

500 euron arvoinen ostettu Hunt Emerson -paketti toki auttaa nykysaldoon paljon. Mutta jäljellä olevista uusista originaalipaketeista voi kertyä pottiin jopa 1 400 euroa lisää (4 x 350 e = 1 400 e), sikäli mikäli ne kaikki ostetaan.

Vaikka tätä miten kääntelee, 13 500 tulee menemään heittäen rikki jopa ilman että originaaleja ostettaisiin enempää. Nimittäin jos vielä vaikkapa 20 vanhaa tukijaa ostaisi toisen kirjan, siitä kertyisi vähintään 680 euroa (20 x 34 e = 680 e). Ja jos rahoitukseen liittyisi mukaan vielä vähintään 30 uutta tukijaa, siitä kertyisi vähintään 1 020 euroa (30 x 34 e = 1 020 e).

Luullakseni nämä tukijoiden määrien arvaukseni ovat selvästi alakanttiin. Lisäksi jotkut ostavat kirjanmerkkejä ja muita lisukkeita, mikä tietenkin nostaa pottia. 14 000 euroa ilman enempiä originaalien ostoja on täysin mahdollista ja jopa todennäköistä. Kampanjahan suljetaan ennen 15 000:ttä euroa. Kohta tulee kiire liittyä tukijaksi tai ostaa tuplakappale!
« Viimeksi muokattu: 14.04.2022 klo 22:05:41 kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #542 : 15.04.2022 klo 15:19:50 »
Reilu viikko jäljellä kampanjaa.

Ei vielä kiire muttei kannata viivytelläkään...

EDIT: Heh, tuossa kuvassa on "klaffivirhe", katsokaapas varjoa ja jalkoja.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2022 klo 15:38:42 kirjoittanut Lurker »

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #543 : 16.04.2022 klo 14:22:55 »
Ei vielä kiire muttei kannata viivytelläkään...

Pikku hiljaa kannattaa alkaa toimia, sillä tavoitteeseen on matkaa enää vain noin 2 300 euroa. Tuhat euroa voi tulla jäljellä olevista originaaleista. Näköjään tänään on ostettu yksi originaalipaketti.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #544 : 20.04.2022 klo 22:33:42 »
Rahasumma on minusta yllättäen seisahtunut päiväkausiksi 12 300:een. Enää kolme päivää jäljellä kampanjaa. Ehkä ihmiset kaipaavat lisuketta, jonka vain wallynaatit saisivat?

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #545 : 21.04.2022 klo 00:22:01 »
Rahasumma on minusta yllättäen seisahtunut päiväkausiksi 12 300:een. Enää kolme päivää jäljellä kampanjaa. Ehkä ihmiset kaipaavat lisuketta, jonka vain wallynaatit saisivat?
Tai sitten kuukauden vikat päivät tuloillaaan ja tili aika lähellä nollaa. Jospa kampanja olisi edennyt 1. toukokuuta asti. Rahat tilillä ja ne pitää päästä heti tuhlaamaan jonnekin.

Sama juttu oli noin muutamia vuosia sitten, kun veronpalautukset tuli tilille vasta Itsenäisyyspäivän aikoihin. Sen jälkeen alkoi kaupoista tavara tekemään kauppaansa.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2022 klo 08:29:44 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #546 : 21.04.2022 klo 06:19:26 »
Viimeksi oli hyvä yhdistelmätarjous, kun sai myös Dropsie Avenuen mesetoimalla Eternauttia. Nekin tarjoukset meni aika äkkiä silloin. Nyt ei ollut vastaavaa

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #547 : 21.04.2022 klo 20:06:25 »
Tähän erikoiseen lopun hiljaisuuteen täytyy olla jokin syy. Kenties suurin osa potentiaalisista ostajista hommasi teoksen jo ensimmäisen viikonlopun alennuksessa.

Juu, yhdistelmätarjous puuttui. Ehkä Egmont olisi saanut tarjota jotakin sarjisalbumia jossakin paketissa.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #548 : 21.04.2022 klo 21:52:49 »
Tähän erikoiseen lopun hiljaisuuteen täytyy olla jokin syy. Kenties suurin osa potentiaalisista ostajista hommasi teoksen jo ensimmäisen viikonlopun alennuksessa.

Juu, yhdistelmätarjous puuttui. Ehkä Egmont olisi saanut tarjota jotakin sarjisalbumia jossakin paketissa.
Egmontilta Punaparta-kirja kaupan päälle tai pari tulevaa BD-sarjaa. Tulisi ryntäys tilaajissa!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #549 : 21.04.2022 klo 22:46:03 »
Kenties suurin osa potentiaalisista ostajista hommasi teoksen jo ensimmäisen viikonlopun alennuksessa.

Tuossa Boldattuna se syy. En muista paljonko mesenaatteja oli kasassa ekan vkl jälkeen, mutta selvästi jonkinlainen saturaatiopiste on saavutettu. Tähän hankkeeseen ei nyt saatu mukaan kirjapaketteja, mutta seuraavassa ne tekevät paluun, korkojen kera  ;D Niillä saa kyllä todella hyvin kartutettua pottia, ja vaikka nyt ollaan ennätysmäärässä mesenaatteja, jäädään kuitenkin tavoitteesta. Yritämme kuitenkin mahdollisuuksien mukaan järjestää kivaa lisää mesenoijille.

Huom! 3 päivää jäljellä!!! Vielä ehditte ottaa originaalit, tähän asti nähdyt ovat U-P-E-I-T-A!

https://mesenaatti.me/2436/wally-wood-verta-ja-varistyksia-sarjakuvakokoelma-suomeksi/
« Viimeksi muokattu: 21.04.2022 klo 22:48:05 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
« Vastaus #550 : 22.04.2022 klo 09:02:07 »

Huom! 3 päivää jäljellä!!! Vielä ehditte ottaa originaalit, tähän asti nähdyt ovat U-P-E-I-T-A!

https://mesenaatti.me/2436/wally-wood-verta-ja-varistyksia-sarjakuvakokoelma-suomeksi/

Originaalit-tarjoukset loisivat paremman houkutuksen, jos ne olisi jossain nähtävillä. Nythän joutuu ostamaan sian säkissä  :)

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #551 : 22.04.2022 klo 10:09:49 »
Originaalit-tarjoukset loisivat paremman houkutuksen, jos ne olisi jossain nähtävillä. Nythän joutuu ostamaan sian säkissä  :)
Päinvastoin! Nyt saa toivoa millaisen originaalin tahtoo!

Viimeiset hetket käsillä! Tukekaa kampanjaa jotta saadaan mahdollisimman upea kirja!
https://mesenaatti.me/2436/_/

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
« Vastaus #552 : 22.04.2022 klo 10:32:19 »
Päinvastoin! Nyt saa toivoa millaisen originaalin tahtoo!

Viimeiset hetket käsillä! Tukekaa kampanjaa jotta saadaan mahdollisimman upea kirja!
https://mesenaatti.me/2436/_/

Ei se ainakaan käy ilmi mesenaatti sivulla, että voisi itse vaikuttaa.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #553 : 22.04.2022 klo 11:37:05 »
Ei se ainakaan käy ilmi mesenaatti sivulla, että voisi itse vaikuttaa.

Se kysytään siinä vaiheessa kun rahoittaa ko. vastiketta. Ehkä seuraavassa pitää mainita jo itse sivun tiedoissa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #554 : 22.04.2022 klo 12:11:19 »
Se kysytään siinä vaiheessa kun rahoittaa ko. vastiketta. Ehkä seuraavassa pitää mainita jo itse sivun tiedoissa.

No tosiaan! Ei mulle tullu mieleenkään mistään sivuilta ilmenevistä tiedoista, että näin vois tehdä. Luonnollisesti sitä ajattelee, että taiteilja pelkästään tekee ihan mitä itse haluaa.

Timo