No hyvä, kannatusta löytyy.
BvS-tyyppiset synkistelyt syrjään, ja huumoria peliin.
The Elongated Man olisi tietty komediallinen dekkari nenävärinöineen. Saisi mielellään sijoittua 60-luvulle.
PS. Thorin ohella nauroin myös Kapteeni Amerikan suohon etukäteen. Näitähän on ihan mahdoton filmata vakavasti otettavasti. No, toisin kävi, myönnetään. Thorin kakkososa oli kyllä sitten se tussahdus ja noloa patsastelua kaikin puolin.
Lähes samalla sivulla, itse viilaan varmistimen irti Batman '66n ja Vitti "Modesty"jen "huumorin" kanssa.
Komediallisuuttakin saa toki löytyä supersankaroinneista, itse haluaisin nähdä sata lasissa tehdyn Marshall Law:n, lihaa säästämättä.
Se ei tarkoita etten välittäisi ja arvostaisi Batman V Supermania siinä mitä se tekee.
Aivan samalla tavalla kuin en lue vain Andrew Vachssia vaan myös P.G. Wodehousea kirjoina. Ajatus että voisi olla vain yhdenlaista, homogeneettistä massaa on minulle atavismia(tiedän et tätä tarkoittanut)
Se että Deadpoolin lisätty väkivalta ja seksi ja tämän vakavamielisyyteen pyrkivä ote menestyvät taloudellisesti vaikuttaa asiaan.
Deadpoolin huumorin kohdalla ehkä kumiukkojen elokuvaa/elokuvia tukienkin.
Sarjakuva ja supersankarielokuvien oletettiin pitkään olevan vain lapsiystävällisiä lelumainoksia vuosikymmeniä ja lopputulos oli infantiilia ulostetta.
Moni muistaa yhä tätä samalla tavoin kuin yhä toistaa "Image tekee vaan muskelimasoja ja pallotissibimboja" Tai toinen lemmikkini "Kapteeni Amerikka on oikeistolaista USA Über alles-Bush & Reagan are the Best-hönkää" jotka eivät ole aikoihin, jos koskaan pitäneet paikkaansa vaan ainoastaan versioita
Sokeat miehet ja Elefantti teemasta.
Jos/Kun Plastic Man saa elokuvansa soisin senkin olevan sarjakuvansa mukainen, sen hengen mukainen. Eikä vaikkapa synkkä kostaja joka muistuttaa enemmän Freddy Kruegerin ja Slendermanin yhdistelmä.
Markkinatalouden laskutikkuiset merkonomit haluavat keveiden komedioiden faneilta myös rahat povesta elokuvateatterin lippuluukulla siinä mielessä voi olla turvallisin mielin, mutta itse en näe pateettistenkin teemojen käsittelyä lajityypin elokuvissa mitenkään huonona asiana.