Kyllähän se vähän, kansi on minusta ihan tylsä, eikä kyllä nimi iske yhtään. Tripla... Pöh.
Tämän kuun taskukirja luettu, ja täytyy sanoa, että ei parasta laatua, mutta hyvää kuitenkin. Ensimmäisen tarinan kanssa kävi kepulisti, silloin kun AA:ssa oli se Twilight -tarina, ajattelin tämän kansikuvan nähdessäni, että toivottavasti nyt tuossakaan ei ole. Ja sitten sainkin ihailla tarinaa Höykytys! : P Kaikinpuolin tuaht kertaa parempi, kuin mitä lehdessä näytetty, tämä oli sentään itsensä Andersenin piirtämä, joka kuuluu suosikkeihini.
Mikki -tarina Mustakaavun tähtäimessä oli sekin varsin ansiokas, hienoa että nyt on vähän parempaa saatu Mikinkin seikkailuista!
Tuplanollan seikkailut jatkuivat tietysti oivan ansiokkaasti, samoin Roope Ankan miljoonat. Tupliksessa näimme vihdoin ja viimein itse Pääjohtajan. Itse jäin miettimään, kuka tai mikä hän loppujenlopuksi on? Olen tässä asiassa aivan ulapalla, enkä ymmärrä hölkäsen pöläystä pääjohtajan salaisuudesta...
Taikis -tarina Voimaturnipsit oli oikein hieno, ja se onkin varsin hienoa, että heinosti on hienostettu Taikaviittaakin hienommaksi! Freccero lisäksi piirtää aina vain paremmin. Parta-Jussiakin oli mukava nähdä.Akun seikkailu Kaikilla herkuilla oli varsin kohtuullinen, joskaan se ei iskenyt ollenkaan. Fecchin perustyyliä.
Tällä kertaa jopa Milla -tarina oli mielestäni hyvä. Johtuneekohan siitä, että mukana on Touho? Kaikki menee hienosti yksiin, vaikka he eivät tiedä toisistaan mitään.
Viimeinen tarina sisälsi jälleen annoksen Bancellsin kehnoa jälkeä, Läpi tuulen ja tuiskun tarinassa. Nimi ei käy tarinaan, vaikka kuka sanoisi minulle mitä. Huono lopetus, kuten nyt on ollut kaikissa, herran piirroksia kun loppuun on pistetty...
Ja nyt odotellaan Tripla-taskaria, joka siis kantaa typerää nimeä Tripla.
Mitäköhän se pitänee sisällään..?