Öhöm. Ekaa kertaa kun festarit oli Aktiasalissa kierrettiin sitä rakennusta pitkään, ennen kuin löydettiin oikea ovi. Totta on, että ei oikeastaan oltu eksyksissä, sillä oikeaa rakennusta koko ajan kierrettiin, mutta... Syynä tähän oli sekin, että lähdettiin kiertämään väärään suuntaan. Toiseen suuntaan olis ollut lyhempi matka.
LOL
Toi oli hyvä...

Ite olin kokonaan unohtanu koko festarit, mut nyt kun kalenteria oikein katsoo, niin saavunpa juuri sopivasti päivää ennen Kreikasta, joten eiköhän siellä minun ruskettuneen ja eksoottisen adonishabitukseni bongaa, jos ei nyt ihan sokeaksi ole tullut.
Jos jolla kulla on vaikeuksia suunnistaa Helsingissä ja aikoo tulla esim. bussilla tai junalla Helsinkiin, niin minä voin kyllä opastaa nämä huuhailijat ja palloilijat oikeaan osoitteeseen, vaikka henkilökohtaisesti. En kovin sidottu paikkaan kuitenkaan ole, koska en ole mikään varsinainen tekijäfanittaja, jonka pitäisi jatkuvasti istua kuuntelemassa haastatteluja, vaan tykkään enemmänkin siitä yleisestä festaritunnelmasta ja fiiliksestä. Saatanpa jopa käydä välillä kotona syömässäkin...

Ja mitä tulee vaikka lauantai-pämppäilyyn, minä olen mukana. Mahdolliset muutkin tapaamiset käy aivan hyvin...