Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?  (Luettu 45343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
Re:Sarjakuvafestarit lähestyvät! Oletko valmis?
« Vastaus #90 : 15.09.2004 klo 10:16:38 »
Voishan tuonne paikalle raahautua, mistäs teidät/meidät tunnistaa?

-P.

Edit: Oma tunniste lisätty eli tumma pehko, pukinparta ja kuuluva ääni. Päällä mitä todennäköisimmin siniset farkut, huppari ja ruskea nahkatakki (ja muovipussillinen sarjiksia ;D)
« Viimeksi muokattu: 15.09.2004 klo 16:36:38 kirjoittanut puro »

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #91 : 15.09.2004 klo 11:39:30 »
Hieno avatar, puro (hämmentävää, käytin tietoteknistä termiä lähes luontevasti). Blueberry on mainio.

Meidän tunnisteemmehan jossakin ketjussa jo selvitettiin mutta en nyt taas muista missä. Joku auttanee.

Jos muistaisin missä ketjussa, lisäisin omaan tunnisteeseeni (se oli jotain suuntaan "musta t-paita, siniset farkut, silmälasit, lyhyet vaaleat hiukset, päälaella kalju spotti, kasvoilla hämmentyneen yrmeä ilme") että näin ilmojen kylmettyä käytän tuttua ja turvallista hieman räjähtänyttä Lee-merkkistä harmaata mokka(keino?)nahkatakkiani.

Että sellaista.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #92 : 15.09.2004 klo 16:37:37 »
Hieno avatar, puro

Kiitoksia vaan. :) Ehdottaisin tunnisteeksi pöytään laitettavaa kumiankkaa tai lappua, jossa lukisi graafisesti miellyttävällä tavalla Kvaak.

-P.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #93 : 16.09.2004 klo 11:19:11 »
Oiskohan mulla varaa ostaa olut...luultavasti ei.  :'(

Sestosta mäyräkoira 7,90 ja sitten sen kanssa aktia-saliin sekoilemaan vaan  ;)
Baarissahan sillä hintaa saat vain kaksi tuoppia.  >:(

Timo

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #94 : 16.09.2004 klo 12:38:17 »
Tunnistettavuuteni lisäämiseksi pistän päälleni valkoisen t-paidan, jossa mainostetaan isoin kirjaimin MS Word 95:sta.  8)  Tätä ei luulisi jokaisella vastaankävelijällä yllään olevan. Jos en tunnista teitä, niin te varmaankin tunnistatte minut, kertokaa jos näin on.
Vielä jos lähtisin vasta 19:30 junalla niin voisin sinne Ilvekseenkin koettaa löytää. Tavastian vieressä siis, ja se on linja-autoaseman vieressä, eikö?
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #95 : 16.09.2004 klo 12:47:05 »
Hetkinen... eikö sinua tunnistakaan helposti siitä, että olet aivan Touko-Poukon näköinen, Hege?

Nuo valokuva-avatarit ovat hieman ongelmallisia, varsinkin jos niitä käytetään pitkään. Okei, eli jos Touko-Poukoa on turha yrittää spotata festareilla, niin sama varmaankin pätee Morrisseyhin...
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #96 : 16.09.2004 klo 12:55:15 »
Hetkinen... eikö sinua tunnistakaan helposti siitä, että olet aivan Touko-Poukon näköinen, Hege?

Totta kai hänet tunnistaa siitä.

Vastaavasti Kaltsun tunnistaa siitä, että hän hyppii sohvalla, puro näyttää Blueberryltä, kitani näyttää kimmerialaiselta, Vesa on ankka, sinä näytät nuorelta Jeesukselta ja minä työnnän kämmentäni ihmisten naamoihin.

Nähdään festareilla!

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #97 : 16.09.2004 klo 13:01:44 »
sinä näytät nuorelta Jeesukselta

Anteeksi vain, mutta minä kyllä näytän riviltä mustia kirjaimia.

Ja Kaltsu kyllä näyttäisi erehdyttävästi avatariltaan, jos vain jaksaisi raahata sohvaa mukanaan.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Sanjo

• Jäsen
  • hölömö
« Vastaus #98 : 16.09.2004 klo 13:02:31 »
Olen varmaan jossain nurkissa lurkkimassa muita osallistujia kujottaen aivan kuin tapani on tällä foorumillakin. ::)

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #99 : 16.09.2004 klo 13:06:22 »
Ja Kaltsu kyllä näyttäisi erehdyttävästi avatariltaan, jos vain jaksaisi raahata sohvaa mukanaan.

Jarmoa ei muuten välttämättä tunnistakaan siitä että hänellä on ruma hiirellä piirretty naamavärkki vaan siitä että hänellä on punainen verhoilu ja minä pompin hänen päällään. Sairasta, tiedän, mutta en minä tosiaan jaksa tuota oikeaakaan sohvaa raahata mukanani.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2004 klo 13:07:32 kirjoittanut kaltsu »

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #100 : 16.09.2004 klo 13:58:36 »

NO se yhdennäköisyys ei ole ihan niin suurta, minulla nimittäin ei ole kaljua.  ;D Muutoin kai näköisyyttä löytyy jossakin määrin ja kaltaisuutta mielen tasolla myös. Todetkaa sitten lauantaina itse.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #101 : 16.09.2004 klo 14:01:01 »

NO se yhdennäköisyys ei ole ihan niin suurta, minulla nimittäin ei ole kaljua.  ;D Muutoin kai näköisyyttä löytyy jossakin määrin ja kaltaisuutta mielen tasolla myös. Todetkaa sitten lauantaina itse.

Eli lauantaina voi nähdä kuinka askarrellaan paskarrellaan sielu?
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #102 : 16.09.2004 klo 15:21:07 »

Jarmoa ei muuten välttämättä tunnistakaan siitä että hänellä on ruma hiirellä piirretty naamavärkki vaan siitä että hänellä on punainen verhoilu ja minä pompin hänen päällään.

Sikäli kun säät sallivat, pukeudun punaiseen fleeceen,
jolloin myös elävästi muistutan tuota Kaltsun sohvaa.

Olen myös identtisissä määrissä avatarini näköinen
(paitsi hiusten pituuden osalta joka on eri),
mikäli muistan unohtaa parran ajamisen.

Onko "virallinen" miitti siis tuo lauantaiilvesklo18?
Sunnuntaina järjestettäneen lisätapaaminen, myös Ilveksessä.
Johonkin aikaan. Fiksu roikkuu pubissa koko viikonlopun eikä missaa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2004 klo 20:38:16 kirjoittanut Jarmo »

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #103 : 16.09.2004 klo 15:59:04 »
Koko viikonlopun?

Pubissa?

Ja alkoholilakon aikana?

Hitto. Tuleekin PIIIIIITKKKÄÄÄÄÄ viikonloppu.

Etenkin jos jatkan Aarne Ankan lukemista. Hauska sarjis ja erittäin asiallinenkin jopa (ehkä hieman liikaa rasisminvastaista strippiä kaljoittelun ja naistentsiikailun seassa, tärkeä asia sinänsä) mutta tyystin väärää kirjallista materiaalia tässä tilanteessa.

Ja taas mentiin asian vierestä oikein useamman harhapolun kautta...

Ja koska minulla ei ole avataria niin näytän vain hieman lössähtäneeltä puhelintolpalta.

kitani

• Vieras
« Vastaus #104 : 16.09.2004 klo 16:17:05 »
Itse tulen sittenkin sunnuntaina, kun maanantaina ei olekaan koulua. Jos silloinkin on joku tapaaminen niin pitänee sinnekin yrittää ehtiä. Ja saa muutenkin tulla vetämään hihasta jos haluaa. Suht ajan tasalla oleva kuva löytyy tuosta alhaalta.

http://www.rauta-aika.net/taneli/tekija.jpg