Normikirjathan on pelkkää tekstiä, eikä kukaan valita siitä. Jostain kumman syystä sarjakuvissa ei kuitenkaan ilmeisesti saisi olla edes kovin teksti-intensiivisiä kohtia....
Joo, se on totta. Tekstin ja kuvan tasapaino pitäisi olla oikeassa suhteessa. Sama henkilö, joka jaksaa lukea kirjoja, ei yleensä jaksa keskittyä liian pitkiin puhekupliin. Olen yrittänyt välttää liikaa tekstiä, mutta aina välillä lipsahtaa. Varsinkin kun yrittää säästää tilaa ja aikaa. Täytyy seuraavissa töissä pitää tarkemmin huoli tuosta asiasta.
Sitä paitsi... oletko suunnitellut tekeväsi vielä isoja muutoksia ennen painamista? Printin (dummyn) luetuttaminen jollaki luottohenkilöllä on minusta hyvä idea. Ja eikös kustantajakin auta. Kannattaisi etsiä julkaisuun apua nimen omaan kustantajalta, omakustanne on aina kaikin puolin huonompi ja vaikeammin markkinoitava. Näin se vaan valitettavasti menee...
Itse taas olen ajatellut että pitäisi pysyä pienkustannelinjalla, mulla on muutenkin ollu aivan liian isot tavoitteet että ne olisivat millään tasolla realistisia. (Eri asia sitten miten niistä pääsee eroon.

) Ja onhan Seitti eri asia kuin väkertää yksin jotain, vaikka levitys ei ehkä olekaan jonkun WSOY:n luokkaa. Kunhan tää myy sen verran että saavat painokulut takaisin niin hyvä.
Muutoksia on tulossa jonkun verran, muokkaan esimerkiksi tekstejä uusiksi. Aikaa ei vain ole niin paljoa että tässä ehtisi enää mitään kummempaa, jos siis alpparin haluaa saada Tampereelle. Yksi sivu tulee lisää, sen tarpeesta oli puhetta jo parin ekan luvun aikana.