Olin tänään Akateemisessa kirjakaupassa etsimässä uutta sivellin-tussi kynää. Piipahdin samalla sarjis osastolla. Kuulin, kun Ihmiset kysyivät että onko teillä uutta Tex Willeriä nimeltä Traaginen Risti. Myyjä sanoi, että ei ole tällä hetkellä. Olin aivan vieressä. Vaikkei asia minulle mitenkään kuulunut, niin menin itse katsomaan onko todella näin. Ei yhtään kappaletta. Etsin vastaavan myyjän ja kysyin, onko se loppu. Sanoi että on. Tiedustelin että milloin tulee lisää. Vastaus oli, ettei ole nyt tilattu lisää. Menee uuden vuoden jälkeen.
Olen itse ollut niin onnellinen siitä, että Traagisesta risti julkaistiin ja haluan, että muutkin tajuaisivat sen sunnattoman arvon. Miksei ihmeessä Akateeminenkaan tilannut sitä ajoissa lisää kun yhden 15 kappaleen erän joka myytiin ajat sitten loppuun? Aivan sata varmasti kauppa olisi käynyt vilkkaana varsinkin nyt, kun on Joulu ostosten aika. Siis ei tilata tavaraa ajoissa joulu-markkinoita ajatellen lisää. Tex Willer kirjastoa kyllä oli saatavissa.....mutta Traagista Ristiä ei. En voi käsittää ja sain päänsäryn asian johdosta. Olisin itse voinut mennä tuote esittelemään Traagista Ristiä kirjakauppaan vapaa aikanani jos olisi tarvittu.

Jotenkin tuntuu siltä, ettei kaikkeen osata aina varautua ajoissa ja se näkyy sittern myynnissä. Ties kuinka monta kirjaa olisi myyty nyt jouluna jos sitä olisi ollut hyllyssä.