Minusta tekstin ei tarvitse olla erityisen mielenkiintoista, vaan riittää, että se on informatiivista. Sarjaa voisi esitellä tuolla niin että jotkut nuoremmatkin sarjisfanit pääsisivät siitä kärryille. Esim. ketkä ovat sen päähenkilöt, missä siinä seikkaillaan, mitä on tapahtunut ennen tämän kokoelman tarinoita, milloin ja missä jaksot on julkaistu aiemmin… Laittaisin hahmojen kuvat ja nimet esille. Tämän kaiken voi varmasti tehdä neutraalisti niin että se ei vaadi Leppäsen hyväksyntää.
Kertoisin myös, että Leppänen on suomalainen ja Fantomenin vanhoille lukijoille tuttu. Esimerkiksi tähän Leppäsen englanninkieliseen
haastatteluun Chronicle Chamberissä voisi laittaa linkin, tai sitten jollekin ruotsinkieliselle sivulle.
Juu, juu, tietysti asioita voi googlettaa, ja näistä on kerrottu jotakin aiemmissa kampanjoissa, mutta nyt kun hypätään suoraan siihen, että tässä on Achilles Wiggen osa 4, välittyy helposti sisäpiirin vaikutelma, jossa ei edes kaivata uusia tutustujia sarjaan. Aiempiin kampanjoihinkin voisi antaa linkit.
Taustatietoa puuttuu. Minua itseäni kiinnostaa montako sivua tulevassa kirjassa tulee olemaan. Minua kiinnostaisi myös kuulla sarjan ruotsintajan ajatuksia työstään. Myös värittäjän tai värittäjät (jos ovat työryhmä) saisi esitellä.
Jos hehkutetaan uutta tekstiä ja väritystä, minusta olisi paikallaan antaa vertailukohta vanhan ja uuden välille.
E: Kampanjaa myös voisi hieman hypettää jollakin pienellä äänestyksellä tai kyselyllä tai faktojen esittelyllä – faktoissa esim. Karin kiinnostus avaruuteen tai historiaan taikka ruotsintajan ajatuksia. No, helppo se on täältä vain sanoa – on toki aivan eri asia tehdä itse.