Niin, se Zarazel sai nyt luvan toimia epilogina...
Valitettavasti netissä ilmestyvä the First Man on luultavasti nähnyt viimeisen numeronsa. Syinä on se, että First man on asettunut liian usein muiden projektien väliin, joko niin että se on kiinnostuksessa mennyt muiden projektien yli, tai luonut ylimääräistä kiirejännitettä. Lisäksi tähänastisissa tarinoissa näen niin paljon parantamisen ja muuttamisen aihetta.
Kun on sopiva aika, alan luultavasti First Manin saagan alusta, ja paperiprinttiin pyrkien. Tällä hetkellä olen työntäyteinen muiden sarjakuvaprojektien kanssa, joista varmasti tulee kotisivuillenikin näytettä ja infoa.
First Man on toiminut minulle erinomaisena kokeilualustana, josta olen saanut paljon vahvuuksia sarjakuvan tekoon. Vanhat jaksot ovat netissä nähtävillä tarkemmin määrittelemättömän ajan, kuitenkin useita kuukausia.
Pahoittelen sarjakuvani säännöllisiä lukijoita, mutta ymmärrätte, ettei tämmöistä taloudellisesti kannattamatonta sarjakuvaa ole järkeä riippakivenä kantaa. Ja luottakaa minuun, että First Man näkee vielä uuden inkarnaationsa, ja tarina saa jatkoa, sen verran tärkeästä tarinasta minulle on kyse.
(Itse asiassa yhden jakson olisin halunnut vielä tehdä, joka muutamia keskeneräisä juonenkäänteitä selvittäis, mutta en osaa varmaksi luvata, ehkä syksyllä.)