Just noin se Mara menee. Täysin samaa mieltä. Piiirtäminen on usein tylsää kun jokin juttu ei ole sellainen kun pitäisi. Joskus mua potuttaa vaikeat aiheet, joita yritän karttaa niin paljon kuin voin. Niitä ovat autot, motarit ja muut isot koneet ja vehkeet, vuoret jne.
Ja kovaa työtähän se on. Hiljattain piirsin kaksi 5 tunnin päivää peräkkäin ja lopputulos oli se, että kyllä noita vielä täytyy muokata ja parannella ja putsata musteet ja tahrat pois. Sitten vielä, kun on huono skanneri, mutta kun rahat ei riitä kaikkeen.
Mutta sit kun saa jotain omasta mielestä onnistunutta aikaiseksi ja jos joku siitä vielä sattuu pitämään, niin se antaa kivaa fiilistä taas tehdä jotain uutta. Mä tuotan kuvaa aika verkkaiseen tahtiin kun vertaan moniin muhin kvaakkilaisiin, joilla on useita useita sivuja kuvii. Mutta en vertaa itseäni enään muihin.
Sitten musta piirtämisessä parasta on uusien teknikoiden puuduttava opetteleminen. Nyt seuraavaksi haluan tehdä jotain hyvin hyvin yksinkertaista Moebius tyylistä sci-fististä tai surrelista juttua.
Mulle ei merkkaa loppujen lopuksi se niin paljoo, et pitääkö joku mun kuvista vai ei, vaan sitä pidän arvossa, että perustellaan omat kommentit kuvasta ja annetaan ehdotuksii kuinka voisi sitä ja sitä parantaa. Se on parasta oppia meille kaikille, sillä voimme oppia paljon toinen toisiltamme.