Kirjoittaja Aihe: Vihaamasi sarjakuva?  (Luettu 136382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kalmisto

• Kreivi Karsten
  • Jäsen
  • Liikaa kahvia
Re:Vihaamasi sarjakuva?
« Vastaus #75 : 30.04.2004 klo 13:29:29 »
Kerronpa vaan sen että B. Virtanen on peräsuolesta.

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Vastaus #76 : 11.05.2004 klo 19:16:44 »
Karvinenhan on, kuten varmasti täälläkin on jo useaan otteeseen mainittu, täysin suolesta. Hirveää, yksinkertaisesti hirveää "huumoria"  >:(
Myös KymenSanomien Seepra- liitteessä ilmestyvä arkipäivän sankarit (taimikäsenytoli) on pikkuhiljaa käynyt ärsyttämään. En minä sitä vihaa, mutta en enää tahdo lukeakaan. Samaa vitsiä on veivannut nyt reilun vuoden.
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

O.K.

• Jäsen
« Vastaus #77 : 11.05.2004 klo 22:24:22 »
Kerronpa vaan sen että B. Virtanen on peräsuolesta.
Mikä positiivista, niin on se ainakin tasalaatuisempaa tavaraa kuin vaikkapa jo mainittu karvisen plörö...  :-X  :P  :-[

;D

minkxu

• Jäsen
  • Zillion Dollar Sadist
« Vastaus #78 : 04.06.2004 klo 17:49:31 »
- karvinen
- viivi & wagner
- valtiaat
- masi
yleensä kaikki väsyneet sarjakuvat
"Wipe It Til It Bleeds"

Osku

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #79 : 04.06.2004 klo 20:33:06 »
En vihaa kovinkaan montaa sarjakuvaa tällä hetkellä, koska en lue sitä mikä ei kiinnosta. Hesarissa pakkosyötettynä tulevat Harald Hirmuinen ja Masi nykytilassaan ottavat päähän.

Fang

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #80 : 10.06.2004 klo 17:01:55 »
pervo myrkky lehti täyttä majavan hammasta

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #81 : 11.06.2004 klo 14:08:08 »
Ensin vihasta vilpittömään ihailuun: en minä vihaa Karvista - se on joskus ihan hilpeä. Viivi ja Wagner tuntuu olevan oikein mainio, B. Virtanenkin välillä. Turun Sanomien pelastus ja ilostus on kuitenkin Kouvalaisen Loikan vuoksi, joka - plain and simply - rules. :)

Vaan herranjumala minä inhoan, halveksun ja kaikin puolin vimmaksun saman turkulaisen suursanomalehden Kalle Kehveli -sarjaa. Olen sitä terveesti vihannut jo nuoresta pojanklopista saakka ja nyt, vähän vanhempana nuorena pojankloppina, viha on niin syvää, että se alkaa jo muodostua rakkaudeksi: mitäs sitten vihaisin, jos Kalle Kehveli yhtäkkiä loppuisi?
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #82 : 15.06.2004 klo 23:09:51 »
En tiedä tunnenko minä varsinaista vihaa mitään sarjakuvaa kohtaan, mutta esim. hesarista olen joskus erehtynyt lukemaan vastenmielistä teosta, nimeltä Tiikeri. Yhhyhyhhyyy...

Myöskin Miina ja Kusti on aivan kakka. Jossain Me Naisissa (tai muussa vastaavassa lehdykässä) taisi olla joku Mixi ja Mutsi (tms.), joka oli mielestäni aika kammotus...

Jostain syystä ylistetyn, palkitun ja palvotun Kovácsin tyyli ärsyttää minua. Hahmot ovat poikkeuksetta vastenmielisen näköisiä ja ne kaikki mutkalla olevat kädet ja muut... ögh! Täytyy sanoa, että en ole juurikaan hänen töitään lukenut, koska ne eivät herätä minkäänlaista kiinnostusta ulkokuorellaan.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #83 : 15.07.2004 klo 14:33:39 »
 Kyllä Kramppeja ja Nyrjähdyksiä välillä aiheutti meikäläisessäkin ihan nimensä kuvaamia tiloja. Toinen hyvin valju lukukokemus on Annan ja Oton olohuone, en tiedä johtuuko aiheen tai lehden (TV-maailma) asettamista rajoituksista. Tulee mieleen, että se on sarjakuva-homeopatiaa, jossa sisältö on minimoitu tehon maksimoimiseksi.

Vaan kyllähän nekin ovat suorastaan sarjakuvia verrattuna Jarmo Mäkilän maalauskokoelmiin, että osaakin kuvat taiteilijaravintola Kosmoksessa notkuvista hapannaamoista jotenkin vituttaa.

(Toisaalta maku muuttuu..tuli pienenä inhottua Corto Maltesea. Että lapsena voikin olla naiivi)
« Viimeksi muokattu: 15.07.2004 klo 14:34:36 kirjoittanut pertti jarla »
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

tertsi

• Vieras
« Vastaus #84 : 15.07.2004 klo 16:17:25 »
Jostain syystä ylistetyn, palkitun ja palvotun Kovácsin tyyli ärsyttää minua. Hahmot ovat poikkeuksetta vastenmielisen näköisiä ja ne kaikki mutkalla olevat kädet ja muut... ögh! Täytyy sanoa, että en ole juurikaan hänen töitään lukenut, koska ne eivät herätä minkäänlaista kiinnostusta ulkokuorellaan.
Lainaus

Kati on unohtanut mustan käytön kokonaan. Nuoruutensa piirrokset ja sarjikset Todella Hienoja, paljon rohkeasti käytettyä mustaa, viivoissa ja pinnoissa.

Pahvilapset ja muut valjua viivastoa.
Mielestäni.

EDIT: Mutta en tietenkään vihaa Kovacsin sarjakuvia. (Otsikko saattaa antaa väärän mielikuvan)
« Viimeksi muokattu: 15.07.2004 klo 16:23:08 kirjoittanut tertsi »

Rac

• Jäsen
« Vastaus #85 : 15.07.2004 klo 17:07:08 »
En vihaa, mutta Tenavista ja "taide"-sarjakuvista en pidä.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #86 : 16.07.2004 klo 14:29:48 »
Tässä joku vuosi sitten ilmaisjakeluna helsinkiläisravintoloissa levitetty Dodger-läpyskä oli niin hirveätä huttua että...

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #87 : 17.07.2004 klo 00:09:47 »
Tässä joku vuosi sitten ilmaisjakeluna helsinkiläisravintoloissa levitetty Dodger-läpyskä oli niin hirveätä huttua että...

Toinen numero oli jo aika roimasti parempi, mukana oli nimekkäitä tekijöitäkin. Kolmatta numeroa ei oo näkynyt?
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Janne Kuusinen

• Jäsen
  • I.L.S.J.K.P.(R)
« Vastaus #88 : 17.07.2004 klo 00:28:19 »
 Dodgerin tilannetta olen mielenkiinnolla seurannut. Siellä kotisivulla on samat mobiilipelit olleet jo joulukuusta saakka. Foorumi oli jossain välissä, mutta poistettiin sittemmin. Jotain nettisivustoakin lupailivat, mutta hiljaista on ollut...

Kieltämättä antavat dodgerlaiset tällä status quollaan itsestään melkoisen pimeän vaikutelman. Huhuu?

tertsi

• Vieras
« Vastaus #89 : 17.07.2004 klo 00:56:24 »
Ekassa Dodgerissa oli se loistava piirtäjä, Jan Lindström(?).

Töitänsä on ollut Hesarissa ja Iltalehdessä.  

Juonet olivat mitä olivat.