Jaaha, vai Alan Moore? siis joku käsikirjoittaja, ehkä jollekin teinille huimia seikkailuja nysväävä jaarittelija kuten se Neil Gaimankin. Kässärit on kai ihan okei, mut ne ikuisesti muuttuvat tusinapiirtäjät pilaa hyvätkin tarinat.
Ehkä herra Doc Holliday ei muista millaista jälkeä ihanalla 70-luvulla piirrettiin mainoksissa, se oli just sitä Lyhyttä Maltalaista, yäk! Ja ihan henk. koht. Alan Moore ei muhun oo vaikuttanut kyllä ollenkaan, ei sitä V niinku verikostoakaan pystyny loppuun lukeen nukahtamatta.
Mä varmaan saan tässä mukavan riidankylväjän viitan ylleni, mutta mielelläni kaivelen verta nenästäni ja haluaisin edes vähän kyseenalaistaa tuollaista omituista "nää on hyvii ja fiksut diggaa näitä hyvii sarjiksii ja muut on tyhmii"-asennetta. Eikä mua todellakaan kiinnosta tahi pelota mitä joku italiansuomalainen kotirouva musta ajattelee, en mä mene eläintarhaankaan miettimään että mitä toi norsu musta ajattelee, tyypillistä suomalaista itsetunnotonta jööttiä. Niin ja sit asiaan eli siis: Pentti Otsamo on aivan tajuttoman kehno ja yhdentyylin vanki ja toimi mulle hyvänä innoituksena omienpiirrosten julkaisun aloitteluun tyyliin, että "jos tollastakin pas..aa julkastaan niin pakkohan munkin on ruveta julkaseen ja seuraavana päivänä vein Otsamon duunin City-lehden kuvittajana, hehe... voi anteeks kauheesti vaan, ei kyllä harmita ollenkaan, paitsi että se City-lehti makso tosi heikosti ja selitteli kuinka suuren näkyvyyden saa kuvilleen, saakelin jupit!
Ainiin, se "itkukiukku" on aivan mahtava sana, jos mulla ois tarvetta piiloutua sala/taiteilijanimen taa, ottaisin kernaasti käyttöön Itkukiukuttelijan, ehkä joskus myöhemmin.(mä kyllä kirjottelen näitä "vuodatuksiani ihan hymyssä suin ja oon jaksanu naureskella työhuoneellakin itsekseni ja itselleni ja vähä muillekin...
Lemmy: Born to raise hell... we know how to do it and we we do it real well!