Ei se ole täysin sama. Kick-Ass on komediaa ja irvailee epärealistisille sarjakuville. Tai no onhan tuo Batman kieli poskessa tehty mutta yrittää sekään pyri olemaan täyttä komediaa.
Joo, mutta tässä ei nyt irvailtu millekään Supermanille tai Ihmenelosille, vaan ihan noille katutason sankareille. Olihan ekassa Turtles elokuvassakin ymmärretty että vaikka kyse onkin huumorista, on katutaso silti aina katutaso. Enpä ole nähnyt Daredevilillä jetpackia. Ja jos se jetpack oli vitsi, niin joku saa nyt kyllä rautalangasta vääntää minulle että mitä huvittavaa jetpackissä on.
Mooren Bond leffoihin moinen olisi ehkä sopinut ja näyttänyt jopa ihan hyvältäkin. Sitä paitsi Kick-Ass on satiiri, ja satiirin olisi jokseenkin tarkoitus irvailla oikeaa elämää. En minä ole oikeassa elämässä nähnyt poliisin kellarissa jetpackia. Konekiväärit, singot ja mitkälie vielä menee selityksen "varastin asekaupan" piikkiin. Miksi kukaan edes varastaisi/hankkisi jetpackkia taistellessaan mafioosoja vastaan?
Itseasiassa voi melkein jopa antaa anteeksi sen "En olekaan homo, vaan olen Kick-Ass" jutun. Mutta jetpack on täysin turha ja typerä juttu. Se on tämän leffan tanssiva emo-Peter Parker.