Kirjoittaja Aihe: Garfield the Movie - Karvinen  (Luettu 27795 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re:Garfield the Movie - Karvinen
« Vastaus #60 : 18.06.2004 klo 16:56:05 »
Karviselokuvaa levitetään pääosin Suomeksi dubattuna, lastenfilmi kun kyseessä on... tietynlaisille lapsille, tekisi mieleni sanoa...

Bill Murray on siis alkuperäinen Karvis-ääni, viisi pistettä sille joka arvaa kuka puhuu Karvista suomeksi!

Lisäys: Pidänkin ne viisi pistettä itse, koska tiedote on jo julkaistu:

"FS-Film: Karvinen – kaikkien rakastama maailman laiskin kissa – esiintyy vihdoin valkokankaalla! Oikeita näyttelijöitä ja tietokonegrafiikkaa yhdistelevä elokuva perustuu 260 miljoonan ihmisen päivittäin lukemiin, maailmanlaajuisesti 2 600 sanomalehdessä ilmestyviin sarjakuviin. Karviselle äänensä on lahjoittanut Bill Murray. Suomenkielisessä versiossa Karvisen äänenä on Martti Suosalo, joka viimeksi oli Sibelius.

Karvisen teossa on tietysti käytetty viimeisintä tietokonegrafiikkaa, sillä Karvinenhan ansaitsee vain parasta. Tai kuten sen itsensä on kuultu sanovan: ”Tämä elokuva kuvaa vain mua-u.”"

RRRRRRAAAAH. "Oikeita näyttelijöitä???" No, Suosalon voittokulku jatkuu, Helismaa, Irwin, Sibelius ... ja nyt Karvinen!
« Viimeksi muokattu: 18.06.2004 klo 17:02:07 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #61 : 22.07.2004 klo 17:41:53 »
En minä suosittelisi tuota kenellekään, joskaan kyseessä ei myöskään ole mikään antikristuksen ilmentymä. Tavallinen ja persoonaton lastenelokuva joka on varmaankin maksanut aika paljon, Karvinen kun on ihan toimiva efekti tämän elokuvan sisällä. Ei tippaakaan omaperäisyyttä tai ansioita. Näytöksessä kuului yhdessä kohtaa kun lapsi nauroi, joten ainakin yksi hyvä kohta kohdeyleisölle löytyy.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #62 : 23.07.2004 klo 12:05:09 »
En vain oikein vieläkään ymmärrä miksi siellä oli viittausvitsejä Ilmestyskirja. Nyt.- elokuvaan ja Jerry Maguireen...
...no okei, ymmärrän. Vanhemmat jotka vievät lapsensa sinne saavat kaksi hassunhauskaa hetkeä itsekin.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #63 : 23.07.2004 klo 12:55:56 »
Siisssss...hetkinen...Ilja, ethän, sano ethän, ole käynyt tätä mielettömyyttä katsomassa? Jos niin: 1) miksi? ja 2) MIKSI!!!!???  ???

Ouch.

Ja enää en kirjoitakaan tähän osioon. Paljon.

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #64 : 23.07.2004 klo 13:26:17 »
Olin nuori, olin utelias, halusin kokeilla rajojani.
Ja se oli ilmaista ja sen jälkeen oli toinen elokuva joten ajatteli että voin saman tien katsoa tuon.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #65 : 23.07.2004 klo 14:56:53 »
Jag är nyfiken, gul.  ;D

Hullu mies, if I may say so. Heh.

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #66 : 26.07.2004 klo 19:30:01 »

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #67 : 01.08.2004 klo 19:23:54 »
Purrr .. lainaus viime päivän Daily Mirror´ista : The best thing about the film is Bill Murray, who voices Garfield. Apart from that, it deserves to sink without trace.

Jos mahdollista, kiertäkää kissan keikailut kaukaa ...

ps. saanhan mää kai tuplasti postittaa, saanhan .. purrrr ...

-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #68 : 01.08.2004 klo 20:21:13 »
Purrr .. lainaus viime päivän Daily Mirror´ista : The best thing about the film is Bill Murray, who voices Garfield. Apart from that, it deserves to sink without trace.
Jos mahdollista, kiertäkää kissan keikailut kaukaa ...

IF YOU LIKED... Babe: Pig In The City, Stuart Little, The Truth About Cats And Dogs... you’ll like this.

Mää tykkäsin Babesta ja Stuartista. Pitänee sitten tämäkin mennä katsomaan.

Markustus

• Jäsen
« Vastaus #69 : 15.08.2004 klo 12:58:53 »
Nyt olen menossa kahden tunnin sisällä katsomaan tätä paljonhaukuttua koirainsortoelokuvaa.  :o  Kerron sitten arvosanan asteikolla lusmu/tosihyvä. Jännittää.
Jos se on niin huono, mitä olen ymmärtänyt, niin en tajua miksi menen kuluttamaan rahani siihen.

"Ihmisillä on joku kumma pakko vaihtaa rahojaan johonkin täysin hyödyttömään." -Kissa Karvinen
Heippa

Markustus

• Jäsen
« Vastaus #70 : 16.08.2004 klo 18:16:03 »
No niin. Tuli katsottua Karvinen. Ja arvosana on...
lusmu :P. Odotin paljon parempaa elokuvaa. Eskoa ei esitetty lainkaan saamattomana luuserina, vaan menestyvänä tyyppinä. Kotona tietokoneet sun muut pelit ja pensselit. Niin ja tyylikkäät vaatteet yms. yms. Eläinlääkäri-Liisakin rakasti Eskoa heti elokuvan alusta lähtien, eikä Esko mokannut hänen kanssaan kertaakaan. Elokuva olisi ollut hyvä, jos Esko olisi ensin mokannut muutaman kerran ja vasta sitten onnistunut. Vaan ei.
Ja Karvinen oli liian energinen ja kiltti. Elokuvan konnakin oli melkoinen stereotypio, eikä ollut kovin todellinen. Lopussa sorruttiin disneystelyyn: "Sinulle Osku on ehkä tuottava vetonaula, mutta minulle hän on muutakin, hän on ystäväni"

Hyvä elokuva, jos olet viiden vanha
Heippa

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #71 : 30.08.2004 klo 09:26:37 »
Kyllä se on sitten hauskaa kun aikuiset miehet vihaavat piirrettyä kissaa.

Oikeasti hei. Hankkikaa elämä.

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #72 : 30.08.2004 klo 14:21:14 »
Lopettakaa heti tämä keskustelufoorumi, Justus julisti juuri mielipiteen ilmaisut tarpeettomiksi.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #73 : 30.08.2004 klo 16:46:02 »
Ryhdytään kaikki vihaamaan todellista, elävää Justusta. Onko nyt hyvä?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #74 : 30.08.2004 klo 17:48:21 »
Ryhdytään kaikki vihaamaan todellista, elävää Justusta. Onko nyt hyvä?

Mä en leiki enää teidän kanssa, mä kerron äitille että pojat kiusaa.  :(
« Viimeksi muokattu: 30.08.2004 klo 17:48:45 kirjoittanut Justus »