Kirjoittaja Aihe: Mitä on vaikea piirtää?  (Luettu 157983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouni Ahola

• Jäsen
Re:Mitä on vaikea piirtää?
« Vastaus #30 : 19.03.2004 klo 13:49:35 »
Mullapa on ongelmana miesten huulet, muuten naamat onnistuvat omasta mielestäni suhteellisen hyvin mutta kun lisään johonkin pärstään huulet niin miehet muuttuvat yhtäkkiä amazooneiksi .

Mulla on sama ongelma, mutta ei miehille tarvitse huulia piirtääkään, joten sillä on minun osaltani se ratkaistu. :)

Huulet ovat todellakin se pienin ongelma.. Mulle vaikeinta on piirtää mitä tahansa. En osaa piirtää mitään.

Joten palaan asiaan sitten kun (jos) olen joskus oppinut piirtämään.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #31 : 19.03.2004 klo 14:03:15 »
Mutta pyöreiden esineiden (tai esineiden joissa on pyöreitä kohtia) piirtäminen eri perspektiiveistä on kidutusta.
Eikös jalkapallo ole kaikista suunnista aivan samanlainen? Vaikka perspektiivi olis mikä... Eikös olekkin?

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #32 : 19.03.2004 klo 14:46:51 »
Eikös jalkapallo ole kaikista suunnista aivan samanlainen? Vaikka perspektiivi olis mikä... Eikös olekkin?

Onhan se. Pyöreä se on mistä tahansa katsottuna.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #33 : 19.03.2004 klo 17:10:23 »
Mutta kaikki pyöreät esineet eivät ole palloja. Esimerkiksi renkaat.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Leo

• Jäsen
« Vastaus #34 : 19.03.2004 klo 17:13:15 »
Joo, mutta luulisi pyöreän silti olevan suht. helppo. Tuollaisia rakennuksia on hankalista näkövinkkeleistä ainakin minulle lähes mahdoton piirtää, mutta renkaan voi tehdä vaikka niin että leikkaat pahvista/kartongista irti pyöreän palasen harpin avulla (tarpeentullen vaikka pyöreän mukin) ja sitten kääntelet sitä tarpeen mukaan. Silloin kun olen tehnyt omaksi ilokseni sarjakuvaa ja on ollut aikaa niin olen käyttänyt tuota ja toiminut on. Onnistuu vielä paremmin jos pidät toisen silmän kiinni!

• Jäsen
« Vastaus #35 : 19.03.2004 klo 19:09:09 »
No jaa, mutta jos sää haluat piirtää pallon niinkuin 3D? Eli varjot ja niin edelleen. Voi se jo joitahkii onkkelmia tuottaa. :-\
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Ville-04

• Uusi jäsen
  • Elämäni on yhtä sarjakuvaa... ...Onneksi!
« Vastaus #36 : 20.03.2004 klo 17:45:22 »
tarkotin lähinnä rakennuksia tms. kyllä pallon piirtää helposti... yrittäkääpä piirtää kauemmaksi menevää seinää jossa on pyöreä teksti... :P

Jos katse voisi tappaa
..niin maailma olisi melko tyhjä paikka!

jpan

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #37 : 20.03.2004 klo 19:29:20 »
Mutta pyöreiden esineiden (tai esineiden joissa on pyöreitä kohtia) piirtäminen eri perspektiiveistä on kidutusta.
jalkapallo se vasta onkin vaikea. Yrittäkääpä piirtää sellainen  pallo, jossa on mustia kuusikulmioita valkoisella pohjalla.

Esa

• Jäsen
« Vastaus #38 : 20.03.2004 klo 20:26:06 »
jalkapallo se vasta onkin vaikea. Yrittäkääpä piirtää sellainen  pallo, jossa on mustia kuusikulmioita valkoisella pohjalla.

En osaa lisätä näitä kuvia, mutta osoitteessa http://www.geocities.com/eza90/kerkko.html on lisää pari, ei kyllä mistään parhaasta päästä.

Kurmeloinen

• Jäsen
Re: Mitä on vaikea piirtää?
« Vastaus #39 : 26.11.2005 klo 22:19:50 »
No mä voin sanoa, että Disney ankkojen räpylät tai oikeastaan niiden asennot JA varsinkin ne himskutin kädet ja sormet, niistä ei tule mitään. Jep, ne on vaikeita piirtää.
jaa.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #40 : 13.12.2005 klo 17:02:00 »

Heh, oletteko muuten huomanneet etteivät jalkapallot enää ole tuollaisia kuusikulmaisilla kuvioilla koristeltuja? Onneksi ovat vielä kuitenkin pyöreitä...

Polkupyörä on painajainen.
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #41 : 13.12.2005 klo 20:59:46 »
polkupyörä,,, (klups)
tai realistiset silmät. en voi kuvitella vaikeampaa.
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Jho

• Jäsen
« Vastaus #42 : 14.12.2005 klo 12:31:51 »
Olen tässä yhtä työtä vääntänyt jo pitemmän aikaa, siinä on valkohai joka ui "kameraa" kohti ja sen tulisi näyttää rauhalliselta.
Sitä luulisi että hai on vaan semmonen pötkylä, millä on suu edessä, mutta varsinkin suoraan edestä muoto on helvetin hankala, ja itku on meinannut tulla moneen otteeseen.

Olen ottanut jo ihan tavaksi piirtää miehille huulet. Hiltusen albumeista on luultavasti ollut iso apu (ei voi tietää kun on tapahtunut tiedostamatta).

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #43 : 14.12.2005 klo 15:20:58 »
Kädet jotka puristaa jotain pehmeää ja/tai kaartuvaa. Ylipäätään käsien piirtäminen usein. Nopean liikkeen ja lyömisen piirtäminen. Leveästi hymyilevät ja nauravat ihmiset. Koiran ja mm. hevosen pää edestä. Kaikki liian uudenaikainen teknologia...

Jos ei ole edes jonkinlaista tarinanpätkää jonka pohjalta piirtää, niin kaikki on vaikeaa. Tyhjästä on paha nyhjäistä.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

Qrpitza

• Vieras
« Vastaus #44 : 14.12.2005 klo 17:28:35 »
...naisia.