Kirjoittaja Aihe: KEMIn kisa 2004 - missä mennään?  (Luettu 64425 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re:KEMIn kisa 2004 - missä mennään?
« Vastaus #225 : 29.02.2004 klo 14:57:18 »
Ja tamperelaisethan yritti kerran vakavissaan hakata ja kiilata Turun irti Suomen mannermaasta...  ::)

Itse asiassa täältä Tampereelta lähtee vuosittain yliopiston Ei-turkulainen osakunta elämysmatkalle Turkuun vakaana tarkoituksena upottaa kyseinen maakaistale meren syvyyksiin. Jos oikein olen käsittänyt, niin projekti koitetaan suorittaa pomppimalla porukalla Turun torilla.

Onkohan ne turkulaiset sittenkään niitä hölmöimpiä...

Olemmepas nyt eksyneet aiheesta. Eiköhän palata ruotuun!

8)

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #226 : 29.02.2004 klo 15:02:03 »
Olemmepas nyt eksyneet aiheesta. Eiköhän palata ruotuun!

..öööh... Mistäs meidän pitikään puhua...?  ::)

Äh... gomennasai... Oon kuumeessa ja niin huojentunut ja vapautunut fiilis, kun Kemin taakka putosi harteilta ja yhtäkkiä onkin aikaa tehdä vaikka mitä... kuten istua tässä koneen ääressä pulputtamassa joutavia...

Mut palatkaamme aiheeseen, eli kuinka löydät Kemin viimeisen kylähullun...

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #227 : 29.02.2004 klo 15:11:34 »
Turussa on hyvä asua ;)

Paitsi Yo-kylässä. Been there, done that. Vuosi riitti, sitten hain siirtoa Helsingin yliopistoon. No, olihan niitä syitä monia muitakin, ja Turku oli loppujen lopuksi mukavan kompakti kaupunki: pyörällä vähän yli pari kilsaa ydinkeskustaan. Mutta on myönnettävä, että viihdyn Hesassa paljon paremmin.

Ja jotta tämä ei menisi ihan aiheen vierestä keskusteluksi:
Tuuk42 --> vikassa ruudussa kaverilla on tosi onnistunut friikahtanut ilme!
Klik klik --> Sarjisblogini

Kitty Vane

• Pilvilinna arkkitehti
  • Jäsen
  • Batgirl is a geek
« Vastaus #228 : 29.02.2004 klo 16:22:08 »
Tuuk42- Olin pissata housuuni ton vika ruudun kohalla kun nauroin niin kovaa! Olen oikeasti joutunu työskentelemään (koulutetun) marsun kanssa, joten ehkä omakohtanen kokemus noista pikku karvapalleroista sävyttää vitsin tehoa. Ja tyypin tuskainen/yllättynyt ilme on myös hervoton.
Cruel and unusual punishment indeed. :)

Itselläni on tiedossa tussinhuuruinen ilta ja yö edessä. Tussaus tökkäsi pahasti ensin kynän kuolemaan ja sitten kamalaan paperiin, joten olen päivän myöhässä aikataulustani.
Plussapuolena mainittakoon että keksin vihdoinkin pari yötä sitten miten saan tekstauksen toimimaan.

Eiköhän tämä tästä...
Onhan vielä tämä ilta ja yö aikaa...  :-\
Put on your big girl panties and deal with it!

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #229 : 29.02.2004 klo 16:58:44 »
Kitty Vane: kunhan saat valmiiksi niin laitahan jotain näytille meillekin! Tykkäsin kovasti sun töistä Deviant Artin galleriassa, ja olis kiva nähdä millaista jälkeä olet Kemiin tehnyt.

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Vastaus #230 : 29.02.2004 klo 18:10:37 »
Aah, vanha pääsi vähällä. Kolme pöytälaatikossa pölyttynyttä sivua kovaotteista ranskalaista poliisisarjaa lähti torstaina . 8)  Vaikkei tuomarit siitä tykkää ( "..,Ällin ja Tällin matkiminen , ..") ja alpumi tuskin on kopio- & postikulujen arvoinen , mutta onpahan tätäkin sitten kerran kokeiltu.

----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #231 : 29.02.2004 klo 18:19:34 »
Axuz: Turussa on hyvä asua ;)

Tuuk42... ok! Selitys menee läpi, mut mun mielestä se on silti ja sittenkin absurdi. Nimittäin olisi löytynyt läjäpäin muita eläimiä, joille tuollainen "raatelukäyttäytyminen" olisi enemmän istunut yleiseen luonteeseen. Ellei sulla sitten ole omia verisiä kokemuksia...? l

Ja kyllähän niitä kokemuksia löytyy. On meillä pitkkarvainen marsu jolla on oikein tapana purra aina kädestä kun sitä pitää sylissä. Ja uskokaa pois kun sanon että se sattuu ja paljon!

Ja aiheesta poiketen, vaikka Helsingissä asunkin niin en kiusaa Turkulaisia. (ainakaan sen enempää kuin Espoolaisia.. the scum of the nation.. :D)

Täytyy pilkata tasapuolisesti kaikkia, koska jaettu tuska on kaksinkertainen tuska. (voi että tämän aforismien yliviljelyni kanssa. ;D

Kiitos kaikille kehuista, täss ätuntee itsensä ihan julkkikseksi.
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #232 : 01.03.2004 klo 02:37:22 »
2:30 on kello, mutta olkoon. Viimeinenkin sivu on tussattu. Pääsin vasta illalla yhdeksältä aloittamaan töiden tähden, joten... Tuo viimeinen sivu tuli vähän hutaisten tehtyä, mutta saa luvan kelvata. Huomenna pitääkin työ sitten postittaa, kunhan saan tekstit kynäiltyä ja muutamat viivat vielä korjattua. Huomenna tämä positiivinen piina on sitten ohi!

8)

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #233 : 01.03.2004 klo 12:52:05 »
Onneksi olkoon Hazart! Minä tiesin sen. Uskoin suhun loppuun asti. Olin varma, että pystyt. Aijai jai... oon vähän kade...  :)

Toi sun "tänään menen ajoissa nukkumaan jne." On viime aikoina muuttunu aina vaan surkuhupaisammaks lausahdukseks. Menetkö tänään ajoissa?

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #234 : 01.03.2004 klo 13:11:23 »
Mistäköhän muuten johtuu se, että vaikka työnsä saisikin valmiiksi hyvissä ajoin ennen deadlinea, sitä silti jotenkin lorvii niin, että sen lähettäminen jää viime tippaan.
Minäkin tein vasta eilen illalla viimehetken korjailut ja paketoinnit ja tänään meni postiin. Ja toi sarja on sentään ollut valmiina jo useamman kuukauden.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #235 : 01.03.2004 klo 14:07:48 »
Lykkyä pyttyyn kaikille! Ja muistakaa että kaikki te jotka saitte tehtyä ja osallistuttua, olette jo voittaneet kaksi asiaa: albumin ja itsenne!  ;D

Nimim. ei jaksanut osallistua

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #236 : 01.03.2004 klo 14:43:54 »
Yksi sana: VALMIS!  :o

Kaksi tuntia ennen kuin posti menee kiinni. Nyt pitää vielä pitää kopioida jossain. Mahtavaa!

JAHUU! 8)

Axuz

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #237 : 01.03.2004 klo 15:08:13 »

Mahtavaa!

JAHUU! 8)

Aaaahhh!! Minä olen odottanut tätä viestiä ilmestyväksi koko hemmetin aamun ja päivän! Olen liikutuksesta sanaton ja aidosti onnellinen miehen puolesta. Harvoin sitä on oikeasti näin iloinen toisen onnistumisesta. Jotenkin sitä vain eli tän piinaavan kiireisen kuukauden hengessä mukana... jokaisella solullaan...

Ja mikä helpotus ja liikutus... jännitin loppuun asti! Hymiöistä puuttuu kyyneltä tihrustava naama, joka hymyilee, joten en voi laittaa tähän mitään niin kuvaavaa. Silmät silti melkein kostu...

Vielä kerran... Hazartin olkapäällä toden totta istui sarjakuvaenkeli, koko työn ajan. Jos mulla olis skanneri, olisin laittanut tähän havainnollistavan piirroksen. Nyt saatte vain tyytyä mielikuvitukseenne. Hazardin vaimokin voi huokaista nyt helpotuksesta... Loppu hyvin kaikki hyvin...  :D
« Viimeksi muokattu: 01.03.2004 klo 15:09:18 kirjoittanut Axuz »

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #238 : 01.03.2004 klo 15:23:29 »

Niin sitä pitää! Onnea matkaan!

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #239 : 01.03.2004 klo 16:11:51 »

Kaksi tuntia ennen kuin posti menee kiinni. Nyt pitää vielä pitää kopioida jossain. Mahtavaa!

JAHUU! 8)

Hyvä Hazart!! Loppuun asti veidään homma kun aloitetaan, jes!

Nyt voimme olla varmoja ettei kukan ruotsalainen, norjalainen tahi savolainen voita! (ei hyv... pahalla.)

:-\ :'( :-\ :) ;) :D ;D     <-Kemin työn valmistumisen vaiheet.

Hazart saadaanko me nähdä esimakua?

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!