Tutustuin AA Klassikkoon vasta viime syksynä ja olen siitä asti ostanut kaikki numerot. Barksin jutut ovat olleet toki suurimmaksi osaksi tuttuja ja moneen kertaan luettuja, mutta niihinkin jotain on mahtunut mukaan, joita en muista lukeneeni, tai ei ainakaan omasta hyllystä löytyvistä Barks-kokoelmista löytynyt.
Muut tarinat ovat sitten olleet yleensä joko itselle uusia, tai sitten sellaisia, että muistaa ne joskus lapsena 80-luvulla lukeneensa ja nyt saa uudellleen notalgiafiilistellä. Esim. edellisessä numerossa Korpiporho oli sellainen, että en sitä ensin muistanut, mutta kun aloin lukea muistui mieleen, että olen sen ala-asteikäisenä lukenut ja tykkäsin silloin (ja yhä) kovasti. Paul Murryn jutuissa oli myös aikanaan monta suursuosikkia ja niitä on ollut mukava lukea Klassikosta uudelleen.
Ne tämän vuosituhannen normi-Akut mitä olen lukenut ei ole hirveästi iskeneet. Samoin nykytaskarit on vanhempiin verratttuna aika surkeita, ainoastaan Castyn jutut iskee. Aku Ankka Klassikko on ainoa Disney-julkaisu, jota tulee uutena ostettua.