Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 51922 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PeteP

• Jäsen
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #720 : 06.04.2023 klo 10:51:18 »
Ei kai ne vaan toimita tätä pakettia kotiin asti. Mun posteljoonin tuntien, se on sitten rikki. Itse toivoisin, että tän saa hakea itse sieltä mun asiamiespostista eli Sitratorin K-kaupasta. Ei voi noin kilon painoista pakettia antaa yhtään kauempaa postilaisten käsiteltäväksi...ne perkele rikkoo sen.

Itsekin odotin paketin tulevan noudettavaksi tuohon tien toisella puolella olevaan R-kioskiin, kun OmaPosti sovellukseen ilmestyi tieto, että sellainen tulossa. Postiluukusta se kuitenkin kolahti, ja todella aikaisin aamulla. Luulin ensin, että huolto toi jotain tiedotteita. Ei posti täällä yleensä näin aikaisin pyöri.

Hyvä tukeva kuori, tuli perille ilman vaurioita. Edit: katsoin uudestaan, ja ei se ollutkaan hääppöinen kuori. Taisi olla tuuria.

(ensimmäinen tarina luettu ... työpäivä tahi ei, hups)
« Viimeksi muokattu: 06.04.2023 klo 16:38:49 kirjoittanut PeteP »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #721 : 06.04.2023 klo 11:00:33 »
Itsekin odotin paketin tulevan noudettavaksi tuohon tien toisella puolella olevaan R-kioskiin, kun OmaPosti sovellukseen ilmestyi tieto, että sellainen tulossa. Postiluukusta se kuitenkin kolahti, ja todella aikaisin aamulla. Luulin ensin, että huolto toi jotain tiedotteita. Ei posti täällä yleensä näin aikaisin pyöri.

Hyvä tukeva kuori, tuli perille ilman vaurioita.

(ensimmäinen tarina luettu ... työpäivä tahi ei, hups)
Täytyy avata väliovi ja laittaa tyyny alle...pudotessa postiluukusta kulmalleen...voi sisältö saada kolhuja.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #722 : 06.04.2023 klo 11:16:25 »
Ei ole OmaPosti-sovellusta (eikä tule), eli ei luultavasti tule mitään ilmoitustakaan ennen kuin se murjotaan postiluukusta. Näin ei käyne Charleyn kanssa.
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #723 : 06.04.2023 klo 14:46:52 »
Vaikka laitoin välioven auki ja tyynyn luukun alle, jottei paketti olisi mätkähtänyt kovaa lattialle...siltikin tuli vauriota. En ehtinyt ovelle ottaa pakettia vastaan.

Egmont oli laittanut tuon ihan vain kirjekuoreen...ei mitään pehmusteita, Kirjan ja albumin väliin oli A4 laitettu...siinä oli suojaus.

No mitä vauriota Posti oli saanut aikaan. No selkämyksen yläpuoli oli toisesta puolesta mennyt vähän kasaan. Kirjan terävät kulmat saaneet vähän hittiä...ei kuitenkaan häiritsevästi. Albumissa yksi terävä kulma oli vähän saanut hittiä.
Kyllä nämä nyt kestää, mutta kyllähän se olisi hyvä, jos nää saisi hakea sieltä Rusekasuolta tai sitten pakattaisiin paremmin. Tommonen ohkainen kirjekuori, kun ei paljoa suojele pakettia ja kun se kannetaan kaiken muun postin kanssa vielä kotiin, niin ihme, että on näinkin hyvässä kunnossa.

Itse olisin pakannut tämän kovaan laatikkoon ja kulmiin laittanut pehmusteita. Silloin varmaan olisi selvinnyt ihan priimakuntoisena Postin ninjojen läpi.  Charley's Warissa kannattaa kyllä Egmontin kanssa keskustella tuosta paketoinnista ihan erikseen...jos laittavat senkin kirjekuoreen, niin voi pyhä sylvi, missä kunnossa ne tulee perille.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Duckula

• Jäsen
« Vastaus #724 : 06.04.2023 klo 15:47:05 »
No voi hemmetti. Posti oli onnistunut lyttäämään vekin Praedoriin vaikka se oli pakattu pahviin. Nyt jännittää vähän liikaa miten tällä kertaa käy >:(

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #725 : 06.04.2023 klo 16:19:27 »
Olematon pakkaaminen - kulmat rutussa. Ei näin. Toivottavasti tämä ei jää ainoana mieleen hienosta projektista.

J4N1

• Jäsen
« Vastaus #726 : 06.04.2023 klo 16:28:51 »
Vaikka laitoin välioven auki ja tyynyn luukun alle, jottei paketti olisi mätkähtänyt kovaa lattialle...siltikin tuli vauriota. En ehtinyt ovelle ottaa pakettia vastaan.

Egmont oli laittanut tuon ihan vain kirjekuoreen...ei mitään pehmusteita, Kirjan ja albumin väliin oli A4 laitettu...siinä oli suojaus.

Itse olisin pakannut tämän kovaan laatikkoon ja kulmiin laittanut pehmusteita. Silloin varmaan olisi selvinnyt ihan priimakuntoisena Postin ninjojen läpi.  Charley's Warissa kannattaa kyllä Egmontin kanssa keskustella tuosta paketoinnista ihan erikseen...jos laittavat senkin kirjekuoreen, niin voi pyhä sylvi, missä kunnossa ne tulee perille.

"Kirjat postitetaan tukevissa pahvilaatikoissa, jotta ne saapuvat tukijoille hyväkuntoisina. " lupaavat ainakin tuolla mesenaatin mainostekstissä Charleyn Sodan suhteen.

Yhteistyökustantamo näkyy olevan Zum Teufel tällä kertaa, ei siis Egmont.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2023 klo 16:59:33 kirjoittanut J4N1 »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #727 : 06.04.2023 klo 17:01:37 »
"Kirjat postitetaan tukevissa pahvilaatikoissa, jotta ne saapuvat tukijoille hyväkuntoisina. " lupaavat ainakin tuolla mesenaatin mainostekstissä Charleyn Sodan suhteen.

Yhteistyökustantamo näkyy olevan Zum Teufel tällä kertaa, ei siis Egmont.

Pahoittelut Egmontin puolesta kaikille osallisille asiasta. Tässä ei ole tieto jossain välissä kulkenut.

Ja kyllä, Charleyn sodan yhteistyökumppani on Zum Teufel joka hoiti myös Eternauttien postituksen. Niistä ei tullut yhtään reklamaatiota.

Dropsien postitukset hoidin itse. Niistä taisi tulla pari reklamaatiota, mutta kaikki on aina hoidettu kuntoon.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #728 : 06.04.2023 klo 18:04:58 »
Kun olen tuplamiehiä, omani saapui lähipostiin. Tuuria oli matkassa, sillä ei tuo ohut kuplamuovikirje olisi montaa kolhua kestänyt. Mutta ehjinä saapuivat.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #729 : 07.04.2023 klo 14:20:16 »
Ettei nyt totuus unohtuisi, niin kirjat ovat vimpan päälle upeita. Eli nautitaan ja jaetaan kokemuksia! :)

Esa Turunen

• Jäsen
« Vastaus #730 : 07.04.2023 klo 14:49:15 »
Täälläkin sai valitettavasti lähetys osumaa,mutta ei juututa siihen. (Egmont sen verran tuore näissä hommissa että paperi ja pahvi menee sekaisin....kröhöm!)

Itse asiaan:
Huikea setti! KVAAK Kirja teki sen taas!
Historiikki oli kyllä aivan mahtavaa luettavaa mesespessussa, olen sanaton.
Huippua että nuo taiteilijoiden originaalikuvat pääsevät aina mukaan, ruokkii varmasti myös sijoittamaan niihin jatkossakin.

Valitut tarinat osuivat ja upposivat,ei ollut kuin pari itselle aikaisemmin vastaan tullutta ja luettua mukana, joten nautinto kokemus oli täysi sata ja yli!

Kaikki oli upeeta ja mahtavaa. Täyttä laatua! Loppuu ylistyssanat!
On hyvä aika olla sarjisaddikti tällä hetkellä Suomessa.
Kiitos KVAAK Kirjan poppoo ja kaikki muutkin ketkä mukana toteutuksessa ovat olleet.

I salute you!

Yhtä asuiaa kyllä jäin miettimään...se että miltähän se Wizard Kingin sivu neljä näyttää...

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #731 : 07.04.2023 klo 16:48:47 »

Siinä se. Ei se alkuperäisessä ihan tuolta näytä, on vissiin jotain tekstuuria lisätty kopioinnin estämiseksi.
Ed. Oli helpompi kaivaa tuo netistä kuin liittää kuva omasta albumista.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2023 klo 17:01:17 kirjoittanut Illodiini »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #732 : 07.04.2023 klo 17:43:04 »
Charleyn sodassa 27 000 € rikki.

Jaahas, mitähän lisäherkkua 30 000 euron jälkeen...?

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #733 : 07.04.2023 klo 17:44:34 »
Niille jotka pähkäilevät Wizard Kingin sivu 4 merkitystä, niin tiettävästi Steve Ditko on arvostanut k.o. sivun korkealle. Lukekaa lisää Wallace Woodin Oudosta Maailmasta.

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #734 : 07.04.2023 klo 18:15:17 »
Ei ihan ehtinyt pääsiäiseksi perille asti. Jäi jumiin Oulun lajitteluun. Luultavasti vasta keskiviikkona löytää perille seuraavana postin jakopäivänä. Päivä aikasemmin kun olisi lähtenyt liikenteeseen niin olisi perillä  8]