Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 51921 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #690 : 02.04.2023 klo 12:52:48 »
23000€!

:) :) :)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #691 : 02.04.2023 klo 17:34:23 »
Herregud! @PatMills on täysillä mukana Charleyn sodan "sissimarkkinoinnissa".

Ottakaas herra Twitterissä muutenkin seurantaan, varsinkin jos brittisarjakuva kiinnostaa.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #692 : 03.04.2023 klo 09:29:52 »
Kaksi viikkoa aikaa ja enää vajaa 1 500 € koviin kansiin.

Kokonainen trilogia kerralla on kyllä hirmuinen suoritus. Jännä nähdä, miten tilanne kehittyy kampanjan viimeisinä päivinä.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #693 : 03.04.2023 klo 14:35:34 »
24349 €
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #694 : 03.04.2023 klo 21:46:11 »
25037 €

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #695 : 03.04.2023 klo 21:53:08 »
25037 €

Charley lyödään sitten koviin kansiin!

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #696 : 03.04.2023 klo 22:47:36 »
Charley lyödään sitten koviin kansiin!
Olihan tää (ainakin mulle) selviö jo aika varhaisessa vaiheessa, kun seurasi mesenojien määrän kasvua, mutta on se silti hieno nähdä, että se myös oikeasti tuli täyteen. Ja aikaakin on on vielä osallistua, joten luvassa voi olla tosi iso potti. Synnyttääköhän se painetta Kvaak kirjalle/Zum teufelille lisätä joku strech-tavoite ja sitä kautta ekstraa. Vaikka onhan toi itse sarjakuvakin jo kyllin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

JJalonen

• Jäsen
« Vastaus #697 : 04.04.2023 klo 00:52:09 »
Synnyttääköhän se painetta Kvaak kirjalle/Zum teufelille lisätä joku strech-tavoite ja sitä kautta ekstraa. Vaikka onhan toi itse sarjakuvakin jo kyllin.

Oma eksklusiivinen kansipaperi kullekin kirjalle... 8]

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #698 : 04.04.2023 klo 06:37:05 »
Mahtavaa 8] kirjan mielenkiinto vain kasvaa, kun sen laatu paranee.

Toivottavasti jatkossa tavoite pysyy maltillisempana ettei ahneus kasva tämän myötä muihin projekteihin, kun porukalla onkin näin paljon löysää rahaa lypsettävänä. :P

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #699 : 04.04.2023 klo 10:08:49 »
Onneksi olkoon! Mahtisuoritus. Ja vielä on pari viikkoa aikaa kiriä lisää mesenaatteja mukaan.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #700 : 04.04.2023 klo 10:11:37 »
Ensin pitää olla hyvä kohde/tuote, sitten tarvitaan ammattimaisesti toimivaa vapaaehtoisporukkaa. Vasta kolmantena tulee mielestäni maltillisuus. Ja oikeastaan vain siinä, että ei kannata tunkea ihmisten lompakoille ihan kuukauden välein. Mutta sanoisin, että nuo pari ekaa kohtaa pitää nämä projektit suunnilleen annuaalisina.
Jotain pienempiä sivujuttuja voisi olla; t-paitoja, joissa lukee Kvaak-kirja; jotain muuta  a.o. krääsää, ja sen sellaista, joka pitäisi porukan mieltä yllä väliaikoina, ja keräisi hieman rahaakin sitä seuraavaa läähätyksen kohdetta varten.
Nämä ovat kuitenkin vain yksityisajattelua, eli yhtä jutelmaa lukuunottamatta en kuulu tähän organisaatioon kuin loppukäyttäjänä.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #701 : 04.04.2023 klo 16:07:09 »
Ensin pitää olla hyvä kohde/tuote, sitten tarvitaan ammattimaisesti toimivaa vapaaehtoisporukkaa. Vasta kolmantena tulee mielestäni maltillisuus.
Näin se menee pro -puolellakin. Jos on käsissä hyvä (voi olla myös trendaava) tuote siihen kannattaa lyödä myös markkinointirahaa, koska potentiaalinen menekki on suuri ja markkinointi on osa investointia. Mutta jos tuote on heikko/keskinkertainen tai tekijä tuntematon jne. sitä ei pelasta se vaikka kuinka markkinoisi isolla rahalla. (vaalityö tietenkin tässä poikkeus joka vahvistaa säännön  :D )
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #702 : 04.04.2023 klo 17:28:57 »
Olihan tää (ainakin mulle) selviö jo aika varhaisessa vaiheessa, kun seurasi mesenojien määrän kasvua, mutta on se silti hieno nähdä, että se myös oikeasti tuli täyteen. Ja aikaakin on on vielä osallistua, joten luvassa voi olla tosi iso potti. Synnyttääköhän se painetta Kvaak kirjalle/Zum teufelille lisätä joku strech-tavoite ja sitä kautta ekstraa. Vaikka onhan toi itse sarjakuvakin jo kyllin.
Ei muuta kuin extralisukkeeksi ne Scott Goodallin WWII ajoittuvat tarinat jos liikaa rahaa kertyy?

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #703 : 05.04.2023 klo 12:18:26 »
Postin sovellus tiesi sanoa, että Story House Egmontilta olisi tulossa lähetys  :D

Lähetystä odotetaan
03.04.2023 10:47
Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #704 : 05.04.2023 klo 12:24:04 »
Postin sovellus tiesi sanoa, että Story House Egmontilta olisi tulossa lähetys  :D

Lähetystä odotetaan
03.04.2023 10:47
Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan

Juu samoin  :) tosin ei ole vielä päivittynyt vaikka 3 päivää jo ollut tuossa tilassa, eli taitaa olla pääsiäisen jälkeen vasta oikeasti postin kuljetettavana. :) Hyvää jaksaa odottaa!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"