Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Mike Diana, epäsiveellinen (15.04.2018 klo 08:07:48)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
21.10.2018, klo 03:24:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
467689 viestiä 10412 aihetta kirjoittanut 7324 jäsentä. Uusin jäsen: VaultDweller
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Shokki ja Warren-lehdet Creepy, Eerie, Vampirella
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Shokki ja Warren-lehdet Creepy, Eerie, Vampirella  (Luettu 83091 kertaa)
ekku
Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #435 : 11.09.2018, klo 09:04:19 »

Hautasiko Egmont kokonaan Shokin ja muiden kauhukirjojen julkaisemisen? Kolme ensimmäistä kokoelmaa ja Wrightson alppari olivat briljantteja. Vampirella ja pari Corben -julkaisua eivät miellyttäneet niinkään, jotka nekin olivat hyvin tehtyjä kirjoja, mutta piirros tai jutut eivät uponneet.

Näitä kokoelmakirjoja olisi mukava saada lisää. Etusivulla oli osuva kirjoitus Petri Aarniolta. Olisiko maailmantilanteen muututtava vielä ahdistavammaksi, jotta Shokki alkaisi jälleen kiinnostaa laajemmin?

Taisi Vampirellan kohtaloksi koitua se, että nuo alkupään Tarinat olivat aika huttua ja laadukkaammat rainat olisivat olleet tulossa vasta paljon myöhemmin.

Ekku
tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #436 : 11.09.2018, klo 19:44:15 »

Epäilen vahvasti että ei taida tulla lisään, Egmontin vuodessa julkaistavien sarjakuvakirjojen määrä laskee koko ajan, hitaasti mutta varmasti.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
poptique74
Jäsen
Poissa

« Vastaus #437 : 18.09.2018, klo 01:22:07 »

Epäilen vahvasti että ei taida tulla lisään, Egmontin vuodessa julkaistavien sarjakuvakirjojen määrä laskee koko ajan, hitaasti mutta varmasti.

Koska taitaa mennä nämä Creepy Archivesit melkolailla "kädestä käteen" julkaisujen suhteen, niin pitänee alkaa sitten haalimaan loput englanninkielisinä laitoksina. Prkl.
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #438 : 16.10.2018, klo 21:03:49 »

Nyt taas tärähtää Amerikan mantereelta! Suosikkilehtemme The Creeps on perustanut fan clubin! 19,95$ hintaan sisältyy upea diplomi, iso rintanappi sekä jäsennumeron sisältävä kortti! Nyt vaan jännittämään, monesko jäsen itse on...  Evil laugh

http://www.thecreepsmagazine.com/fanclub.html

Edit: huomasin myös että itse lehti ilmestyy nykyään jo joka toinen kuukausi.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2018, klo 22:02:56 kirjoittanut Miqz » tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
poptique74
Jäsen
Poissa

« Vastaus #439 : 17.10.2018, klo 09:37:22 »

Nyt taas tärähtää Amerikan mantereelta! Suosikkilehtemme The Creeps on perustanut fan clubin! 19,95$ hintaan sisältyy upea diplomi, iso rintanappi sekä jäsennumeron sisältävä kortti! Nyt vaan jännittämään, monesko jäsen itse on...  Evil laugh

http://www.thecreepsmagazine.com/fanclub.html

Edit: huomasin myös että itse lehti ilmestyy nykyään jo joka toinen kuukausi.

Jeps, samaa jännään kun maksoin about samantien kun ilmoitus sähköpostiin saapui.

Ilmestymistiheyden lisääminen on kans hienompi juttu, taitaakin olla ainoa aviisi tällä haavaa mikä on "kestotilauksessa", heh.
tallennettu
Dennis
Jäsen
Poissa

« Vastaus #440 : 17.10.2018, klo 21:19:25 »

Liityin heti jäseneksi, hyvä että lehti menestyy. Paras tilauslehti tällä hetkellä.
tallennettu

Je suis alle kuuden euron pizza!
Sivuja: 1 ... 25 26 27 28 29 [30] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: