Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Kolumnit ja matkaraportit: Tarinoita tuntureilta (26.08.2018 klo 11:58:16)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
15.10.2018, klo 21:09:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
467522 viestiä 10408 aihetta kirjoittanut 7321 jäsentä. Uusin jäsen: mikaelblackmoon
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Toimintasankarit
| | |-+  Sandman
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 20 | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sandman  (Luettu 57846 kertaa)
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Sukupuoli: mies

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #165 : 05.02.2015, klo 12:14:45 »

Sandman 1 - Yösävelmiä ja alkusoittoja -opuksen painos on matkalla kohti Suomea. Kaupoissa 10.2., ehkä jopa ennen, ja jossain muualla ehkä päivämäärän jälkeen.

Lähtökohtaisesti melko pienestä ensimmäisestä painosmäärästä on jo etukäteen myyty noin neljännes (kirjastoille jne.), joten kannattaa olla vikkelästi kirjaa ostamassa, mikäli kiinnostaa.

Seuraava julkaistava teos on Teräsmies 1 - Huomispäivän hinta.

Sandman 1 on kaupoissa. Ainakin SS Libriconista saa jo tänään.
tallennettu

"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"
Korsto-Mikko
Jäsen
Poissa

Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?

« Vastaus #166 : 05.02.2015, klo 19:02:52 »

Mikäs on Libriconin hinta tälle? Smiley
tallennettu

Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #167 : 05.02.2015, klo 19:06:58 »

Mikäs on Libriconin hinta tälle? Smiley

30€. Hyvä asiakas saattaa saada vielä lähes prosentin alennuksen tuosta Wink kirjan takakannessa on muuten hinta, 34,95€, tämä yllätti Eetunkin
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015, klo 19:09:24 kirjoittanut Miqz » tallennettu

Korsto-Mikko
Jäsen
Poissa

Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?

« Vastaus #168 : 05.02.2015, klo 19:15:48 »

No hinde. Täytyypä sit ens viikon ohikulkumatkalla käydä nappaamassa tuo mukaan Libriconilta Tongue  Alennuksella tai ilman Cheesy
tallennettu

Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.
amasofi
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #169 : 05.02.2015, klo 21:37:06 »

Omani hain tänään Jyväskylän Lukuhetkestä 32 egee. Onhan tää upea versio verrattuna Kalman jatkikseen ja Vertigon enkku pehmeekantiseen.
tallennettu
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #170 : 05.02.2015, klo 22:01:23 »

Omani hain tänään Jyväskylän Lukuhetkestä 32 egee. Onhan tää upea versio verrattuna Kalman jatkikseen ja Vertigon enkku pehmeekantiseen.

Amasofi, ehditkö jo kurkata, onko kirjassa esipuhetta tahi muita ekstroja?
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #171 : 05.02.2015, klo 23:13:36 »

Amasofi, ehditkö jo kurkata, onko kirjassa esipuhetta tahi muita ekstroja?

On esipuhe ja aika mittavat ekstrat lopussa. Luettukin jo kolme ekaa lukua. Hieno ja kaikinpuolin laadukas julkaisu, RW otti nyt kyllä tosi huikean startin!
tallennettu

Sampsa Kuukasjärvi
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #172 : 07.02.2015, klo 09:55:42 »

Kiva kun Sandman ilmestyi jo. Vilkaisin sitä ja yllätyin isommasta koosta, vaikka olivathan mitat lukeneet tuotekuvauksissa. Painatus ja ladonta näyttivät huolellisilta, ulkoasu yhtä siistiltä kuin Egmontilla. Tekstitys tuntui pieneltä, en tiedä ja muista, johtuuko se suomen kielen pituudesta englantiin verrattuna vai olivatko tuolloin 80- ja 90-luvun vaihteessa puhekuplat pienempiä kuin 2000-luvulla. Vilkaisun perusteella ei tässä mitään vikaa ollut, hintakin on kohdallaan, mutta ainakin toistaiseksi jäi minulla ostamatta, koska on olemassa niin paljon aiemmin suomentamatonta ja hankkimatonta sarjakuvaa – saa nähdä, harmittaako myöhemmin, jos tästä tulee kallis harvinaisuus.
tallennettu
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #173 : 07.02.2015, klo 11:03:07 »

Ei siinä ole juuri mieltä jos ostaa sarjakuvansa miettien että mistä tulee joskus keräilyharvinaisuus. Minulla tuo on ennestään kolmeen kertaan, joten nyt jää väliin.
tallennettu

Antti Peltola
Jäsen
Poissa

Vol. 4

« Vastaus #174 : 07.02.2015, klo 13:26:11 »

Ei siinä ole juuri mieltä jos ostaa sarjakuvansa miettien että mistä tulee joskus keräilyharvinaisuus.

Idea on varmaan se, että jos kuitenkin kiinnostaa niin on parempi ostaa heti varmuuden vuoksi normaalihinnalla, ettei joudu sitten vuosien päästä etsimään loppuunmyytyä käytettyä ja maksamaan siitä enemmän kuin uutena.

Eikä niin että tästä tulee harvinaisuus, ostanpa talteen ja myyn myöhemmin miljoonalla.
tallennettu

amasofi
Jäsen
Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #175 : 07.02.2015, klo 13:34:32 »

Tässä RW-painatteessa on Paul Levitzin johdanto 3 sivua vuodelta 2006 sekä Gaimanin jälkisanat. RW:sssä myös hyvä hahmojen esittely lopussa.  Vertigon enkkuversiossa on Karen Berger esipuhe 4 sivua (13 painos) sekä samat Neil Gaimanin jälkisanat kuin nyt julkaistussa suomiversiossa.
tallennettu
Miqz
Avustava Slemmy
Avustava toimittaja
*
Poissa

Riipivä jännityspommi!

« Vastaus #176 : 07.02.2015, klo 13:41:55 »

Rw:n kirja yksi nyt luettu ja olihan hieno teos. Missasin aikoinaan koko sandmanin kalman alkua lukuunottamatta ja nyt ei malttaisi odottaa seuraavaa, niin hyvään lentoon tarina lähti. Lisäksi piirrosjälki parani mielestäni loppua kohden. Toivottavasti saadaan koko setti suomeksi eikä jää kesken tälläkin kertaa.

Edit: no nyt on luettu kaikki ekstrat ja herkutkin. Täytyy sanoa että odotukset on korkealla kun itse Gaimankin epilogissa piti alkua hieman ailahtelevaisena ja mitä olen tätä ketjua lukenut niin meno tulee paranemaan jatkossa. En tosiaan tuosta Sam Kiethin kuvituksesta tykännyt ollenkaan, vaikka olikin sandmanin hyväksytyn hahmoluonnoksen piirtänyt niin muuten tyyli ei ollut mun mieleen. Dringenbergin kuvitus 24:ssä tunnissa ja koko tohtori kohtalo -kokonaisuudessa taas miellytti, ja jokin (ehkä kuvien/ruutujen asettelu jne) toi mieleen Millerin yön ritarin. Ekstroissa viitattiin Mooreen aika lailla, ilmeisesti Rämeen olentoa tarkoitettiin?

Mutta ihan hiton tiukka paketti oli, toivottavasti seuraava osa tulee pian!
« Viimeksi muokattu: 08.02.2015, klo 14:37:55 kirjoittanut Miqz » tallennettu

Chemo
Jäsen
Poissa

« Vastaus #177 : 16.02.2015, klo 12:31:20 »

Painatus ja ladonta näyttivät huolellisilta, ulkoasu yhtä siistiltä kuin Egmontilla.

Meikäläisen kirjaan oli sattunut laatumoka, sivun 177/178 kulma oli taittunut, leikattu väärin ja siinä oli pieni repeämä. Ei haittaa lukemista, mutta tämän laatutason julkaisuissa en ole tottunut näkemään tällaisia.

Muutenhan julkaisu on hieno ja oikeinkin tervetullut, vaikka itselläni tämä pariin kertaan jo olikin. Tsemppiä RW:lle ja toivottavasti saavat koko pääsarjan julkaistua suomeksi.
tallennettu

Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Lurker
Valvoja
Poissa

« Vastaus #178 : 16.02.2015, klo 13:48:54 »

Vaikka Sandmanin painos on ilmeisesti kohtuu pieni, hyvin sitä on levitetty kirjakauppoihin. Tai ehkä se painos on Suomen oloihin juuri sopiva.
tallennettu
tmielone
Il Dille
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #179 : 18.02.2015, klo 20:00:24 »

Nyt on ensimmäinen kirja arvioitu Kvaakissa.
tallennettu

"Now there's only two things in life but I forget what they are"
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 ... 20 | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: