Tänään tipahti luukusta tuo kahden levyn erikoisversio (maskin kera).
Itse kotelo on ihan kivan näkönen, olisin itse ottanut mielelläni maskin aidossa koossa, mutta kyllä tällainen lättänäkin aina perus dvd-kotelon voittaa. On siis noin kahden päällekkäisen dvd-kotelon paksuinen.
Sisällön puolesta voi sanoa sen verran että ekstradokumentit vaikuttavat näin lyhyen kautsauksen jälkeen melkoisen kattavalta. Pelkästään itse sarjakuvasta, sen alusta, kehittymisestä jne... on jupinaa 47 minuutin verran. Haastatteluissa kirjoittajat ja kuvittajat.
Lisää aiheesta jahka kerkiän tutkimaan perinpohjaisesti.
Lauantaina tuli myös napattua paikallisesta prismasta mukaan viidellätoista eurolla viime vuotinen The Invincible Ironman piirretty. Levyllä ei ekstroja ollut käytännössä olenkaan ja itse elokuvakin oli melko kehno. Plussana hienot kiiltokannet ja Mandariinin ujuttaminen mukaan tarinaan hieman erilaisena kuin normaalisti on esitetty. Marvelin piirretyksi kyseessä oli myös melkoisen synkkä pätkä, oli ihan suoria teloituksia, verta ja jopa alastomuutta, joten takakannessa komeileva 11-vuoden suositusikäraja oli mielestäni hieman pielessä, toisaalta menihän Dark Knightkin aivan liian alhaisella...