Tähän ketjuun voitaisiin laittaa myös kuvaideoita, joita halukkaat voisi sitten kuvittaa! Minä kun esimerkiksi olen hirvittävän huono keksimään tuollaisia huvikseenpiirtelyaiheita. Kuvia tulee senkin takia tehtyä hyvin harvakseltaan ja aiheet pyörivät yleensä tuolla perus-fantasiassa yms.
Eli jos teiltä löytyy jokin kuvaidea, jonka haluaisitte ehdottomasti toteutettavan, tai ihan vain jokin virikkeellinen teksti ilman sen kummempia selityksiä, niin laittakaapa tänne! Katsotaan saataisiinko niitä miehissä ja naisissa puserrettua kuviksi asti. (JJ Naasilla oli DR-foorumillaan vähän samanlainen juttu menossa, sieltä idean varastin

)
Miltäs kuulostaisi? Lopputuloksia voidaan sitten vertailla, mutta varsinaista kilpailua ei tällä kertaa pistetä pystyyn. Ja töitten ei tarvitse sitten olla mitään loppuun asti viilattuja mestariteoksia, pääasia että saataisiin vähän virikkeitä ja kynät suihkimaan.
Allekirjoittaneella on juuri kylläkin ylioppilaskirjoitukset menossa, joten saattaa kestää, ennen kuin itse ehdin uusia kuvia tekemään (pah, en minä mitään kuitenkaan lue...), mutta muut ahkerat taiteilijat voivat tietenkin osallistua kuvitustyöhön!