Terveiset eilistä Turun sarjisfestareilta, olin ekaa kertaa PeneLopez-pöydällä, ja oli tosi kivaa!! Ens vuonna uudestaan... mut sitä ennen ehtii ilmestyä UUTTA Nania 10 sivua latvialaiseen Kus!-lehteen! Tutustuin heppuihin Hesan festareilla ja meillä onkin yhteisiä ystäviä mm. latvian punkskenessä, mutta siitä enempi sit jopa sarjakuvassa!!
Kaikki 10 sivuani on jo lyijäröity, ja tushaus alkaa huomenna, saatan panna mukaan myös hieman väriä sopiviin paikkoihin seikkailua nimeltään Saints And Sinners, ja juu se on enkuksi, eikä latviaksi, saatavana sit heti ku ilmestyy, en oo kysyny julkasupäivää se lienee joulu- tahi tammikuussa......?
ja sit muitakin uutisia mut hyväksyttiin Angolulemen festareille paikalliseen ISOON Cosmopolitekirjakauppaan signeeraamaan sarjakuviani nyt 2026 festareille, tästä oon iloinnyt nyt jo muutaman viikon. Yks kerta turistinakin Angoulemessa oli ihan OK, mut päätin kyl jo sen jälkeen että seuraavaks meen sinne duuniin/myymään, ja onneksi se toteutui näin pian!!

Kadoksissa ollut inspiraatiokin löytyi tän tilaustyöNanin kautta, nyt suunnittelen tekeväni Nani Cowgirl 666 albumin , johon tulee niin monta sivua että kaikkien kuuden nanikirjan yhtenlaskettu sivumäärä on 666!!! <3 <3 <3 Enoo tarkkaa lukumäärää viel ehtiny laskeen, mut jotain yli 200 sivua se lienee!?!

Siinä on hyvää proggista mulle, ennen eläkeikää, heko heko!!

Seuraavaks menossa Oulun sarjisfestareille marraskuussa!! Nähdään siellä!! <3
Liitekuvassa Miss November Jack King Noir julkaisuni marraskuulle, joka on par'aikaa painossa Puolassa ja ilmestyy 13. päviä kuten ovat aiemmat 10'kin ilmestyneet!! Saatavilla sitten mm. Levykauppa Äx-'stä!! ja tietty suoraan multa: jouko@nuora.com'ista!!