Toisin kuin eräät TÄÄLLÄ mä on kyl siirtynyt jo ihan muihin sfääreihin kun tuo saman wanhan paskan jauhaminen ei kiinnosta sillee...
tänään,
lepäilen ja sulattelen ekan Grillimaisterikiertueen duuni ja matkailuväsymystä. Se onkin tänä vuonna IHAN virallinen Grillauksen Suomen mestaruus kisa!! Ja 10 000 euroa saa voittaja ja tietääkseni paljon muutakin maallista mammonaa ja tietenki tittelin ja suitsutusta!
Ens viikon loppuan ollaan lauantaina Hämeenlinnassa ja sunnuntaina Kuopiossa. Tulkaa hyvät ihmiset moikkaan ja hakeen vaikka nopea karikatyyri, 4 minuutissa niitä piirrän...
koko ajan tosin oli/on jono, joten kandee varautua pieneen jonotteluun. Herra Lidl tarjoilee kyl safkaa ja juomaa ja muutakin viihdettä.
Kollegan kanssa käytiin myös Tampereella lounaalla ja juteltiin myös Pahkasikaan tehtävistä sarjakuvista mainitsematta suurta Secos-Billiä kertaakaan...
Mitättömyydet, pilkunnussijat ja muut keskinkertaisuudet itkeköön täällä ikuisesti, mut kirjoitelkaa sit vaikka omille palstoillenne "hyviä ohjeitanne" ja "asiallisia oikaisujanne".
Reimalle tiedoksi että kyllä
www.nuora.com sivuille kirjotan paljon ja joka päivä ja välillä ihan asian vierestä, mutten mä jaksa enää yhestä vitsivarkausdesta koko aikaa ja ikuisesti kitistä. Välillä lähtee mopo enempi välillä vähempi käsistä. Yks kehno "jonku Jarlan" väsynyt puujalkavitsaus ei tee (MUN!) kesää, mut aurinko tekee!

Päivittäisstrippihän on ihan (kesä)duuni helvetistä, onneks mun ei travii sellasta vääntää... hävettää nytki jo näiden kamalien luontojen huonouden puolesta, muutenki....
Monta muuta hyvää syytä hymyillä ja nauttia elämästä, niin kauan kun sitä kestää.
Mentäskö jo kahlaten etiäpäin tässä samean veden ankkalammikossa?