Joten tässä nyt hieman palautetta, ehdottoman epäortodoksista sellaista, tarinastasi:
Woah, kiitos palautteesta!

Ensimmäinen sellainen.
Suurin osa tarinoistani on juuri sitä "girl meets boy", mikä on aika tavallista japanilaisissa tytöille suunnatuissa sarjakuvissa, ja oikeastaan melkein kaikissa tytöille suunnatuissa leffoissa, tv-sarjoissa ym. maasta riippuen. Japanilaisissa tyttö-sarjakuvissa koristellaan usein sarjakuvaruutuja kukilla ja muilla söpöillä asioilla, osittain koska se on kaunista (jee), mutta ne voivat myös ilmaista sen mitä ruudussa oleva henkilö tuntee. Sarjakuvani kosimisruudusta löytyy ruusuja ja nehän symbolisoivat rakkautta
ja kaikkea muuta... Tässä tapauksessa ruusut kertovat että poika todellakin on rakastunut tyttöön ja että tunteet ovat aidot. Kukkaset lisäävät myös hieman huumoria. Olisin jättänyt ruusut pois jos haluaisin tehdä kohtauksesta vakavan. Tässä vielä
linkki Wikipediaan joka olisi hyvä lukaista jos vielä ihmettelee. Artikkelissa oleva kuva on sitten siitä extreme-päästä.
Pitää tarkistaa mitä sivulla 413 oikein on. Itse en ole nimittäin vielä saanut omia kappaleitani, Otava lähettää tekijöille kirjat postitse eikä vielä ole tullut mitään...höh.
Niin, tyttö ei ollut oikeastaan ollenkaan kiinnostunut pojasta. Eikä hän tarinan lopussakaan pitänyt häntä enemmän kuin vaan outona kaverina, heh. Tosin, jos olisin jatkanut tarinaa, hän olisi kyllä ihastunut poikaan. Sarjakuvan loppu ei ollut tarkoitus tulla noin nopeasti, mutta tietysti tein kaiken viime tingassa. Ja loppuen lopuksi tuli niin kiire, että oli pakko poistaa joitakin kohtauksia ja nopeasti sutaisi viimeiset sivut. Tekstin kirjoitin bussissa, matkalla postiin. Muutkin antologiaan päässet, kertoivat miten he olivat pari yötä ennen deadlinea piirtäneet 24/7 ja eläneet pelkällä kahvilla ja energiajuomilla. Kuin myös minä. :sleepy:
Itse olin hieman pettynyt hyytävän kauhun, zombien, vampyyrien ja söpöjen, verta vuotavien poikien vähyyteen 
Jos toinen Hokuto-kilpailu järjestetään, niin lupaan tehdä sinne kauhu/veri/angsti-sarjakuvan.
Piirsin oikeastaan äskettäin sarjiksen missä esiintyy moottorisahatappo sekä kannibalismia, no olihan siinä hieman huumoria mukana, mutta kuitenkin!