Kirjoittaja Aihe: Sarjakuva jota et pidä minään?  (Luettu 22853 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
Vs: Sarjakuva jota et pidä minään?
« Vastaus #45 : 03.09.2007 klo 22:07:46 »
On Dixonia
Mulla on jossain vielä kurasempaa Batmania, mutta en jaksa lähteä kaivelemaan.
Olisin pistänyt mukaan myös Darknessejä, mutta jostain syystä ihmiset maksavat niistä ja olen saanut myytyäkkin.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #46 : 03.09.2007 klo 23:10:21 »
Jo mainitun Attila, hunnien kuningas (Hunneista hurjin) ohella onnettoman ponnetonta kuraa oli myös Marcopolo ja Condolex. Rahaministerin hurjat harharetket. Jonkisortin Z-luokan Asterixia. Ei mulla tätä vaan kyllä ole enää.

Timo

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #47 : 04.09.2007 klo 11:40:28 »
Dilbert. Etovaa. Aika kipeitä muuten nuo KVAAK:in uudet hymiöt  :laugh:

Fantastix

• Jäsen
« Vastaus #48 : 04.09.2007 klo 13:27:09 »
Autopartio 525 on sarjakuva jota olisin voinut jättää lukematta ja sama koskee Vauhdikasta villiä länttä sarjaa, (vaikka olen suuri lännensarjakuvan fani jonka mielestä lännensarjat eivät voi olla huonoja) on kyllä yksi huonommista lännensarjakuvista mitä on tehty. Jopa Buffalo  Bill lehti on parmpi.  :-[

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #49 : 04.09.2007 klo 14:46:51 »
Autopartio 525

Lapsuuteni suosikkisarja! Mulla oli kaikki albumit. Vastustan.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #50 : 04.09.2007 klo 15:33:29 »
Oma vaatimaton mielipiteeni on, että kaikki Rubiini, Titeuf ja viimeisimmät Pikku Piko -albumit joutaisivat jyrätyksi. Perusteluna mitätön sisältö.

Sen sijaan vastustan Dilbertin jyräystä, sillä insinööreillekin pitää olla sarjakuvia.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #51 : 04.09.2007 klo 18:46:27 »
Ok kun kerran muutkin niin minä kanssa:
Ville Rannan Sade.
Mainekkaan tekijän ylipitkä, laahaava, umpitylsä teos jolla ei ole edes tahatonta huumoriarvoa.
Koettaa kovasti maalailla ihmissuhdekuvausta, syviä tuntoja ja ympäristön merkitystä.
Pellefantti-lehti onnistui paremmin ja tappoi vähemmän puita.

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #52 : 04.09.2007 klo 18:51:53 »
Oma vaatimaton mielipiteeni on, että kaikki Rubiini, Titeuf ja viimeisimmät Pikku Piko -albumit joutaisivat jyrätyksi. Perusteluna mitätön sisältö.

Epäilen että jotkut saattavat tykätä Rubiinista kevyenä viihdykkeenä, minun puolestani ne voisi hinata vaikka Pohj. Jäämerelle.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Antti Värtö

• Jäsen
« Vastaus #53 : 04.09.2007 klo 19:10:08 »
Epäilen että jotkut saattavat tykätä Rubiinista kevyenä viihdykkeenä
Jep, tunnustan tämän kuvaavan minua. Rubiini ei ole varsinaisesti hyvä, mutta en heittäisi sitä katujyrän alle.

Sitä vastoin mangaketjussakin haukuttu M. Alice LeGrow:n Bizenghast on sarjakuva, jota en pidä minään. Ostin sen joskus junalukemiseksi ja petyin. Epätasaisia piirroksia, surkeaa rasterinkäyttöä, enkä edes muista juonesta enää muuta kuin sen heikon tason. Nimenomaisesti sarjakuva joka ei ole mistään kotoisin: jos heittäisin tämän roskiin, unohtaisin varmasti puolen vuoden sisällä koskaan omistaneenikaan sitä.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2007 klo 20:43:19 kirjoittanut Antti Värtö »

Duck-King

• Jäsen
« Vastaus #54 : 06.09.2007 klo 20:31:49 »
Minä en oikee välitä näistä manga-sarjoista, kyllä niitä joitaki lukkee mutta en ostele niitä enään (ennen ostelin dragon ball z:taa)
Ira furor brevis est.
(Uka Ankka Ankkis.netissä)

Ami

• Jäsen
« Vastaus #55 : 07.09.2007 klo 16:07:39 »
Mainekkaan tekijän ylipitkä, laahaava, umpitylsä teos jolla ei ole edes tahatonta huumoriarvoa.

Tässähän puhutaan selvästi teoksesta Minä Lewis Trondheim.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #56 : 07.09.2007 klo 17:36:44 »
Ei perhana, keksinpä yhden sarjakuvan, jota en pidä minään. Sepä on tämä turkulainen Kirjaston kissat. Se mokoma kun ei aiheuta erityisiä fiiliksiä mihinkään suuntaan: ei sitä nyt sydämensä pohjasta inhoa, mutta ei siitä kyllä pidä puolen pisarankan vertaa. Ehkä pitäisi olla keski-ikäinen täti siitä nauttiakseen - monet moiset kun Kirjaston kissoista tuntuvat tykkäävät. Vaan koska en tätikansaa lie, enkä keski-ikäinenkään, jää koko tekele etäiseksi. Sellaiseksi, jota en kyllä pidä sisältönsä tai ulkoasunsa puolesta minään.

No, on siinä ihan hyvä sydän.  :angel:
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #57 : 07.09.2007 klo 19:12:29 »
Taas joudun vastustamaan. Kirjaston Kissat tuntui lehdestä luettuna kehnolta, mutta kokonaisen albumin nautittuani yllättäen tykästyin siihen kovasti. Varsinkin ensimmäinen Sammakon julkaisemista kahdesta kovakantisesta on erinomainen.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #58 : 07.09.2007 klo 23:49:44 »
Taas joudun vastustamaan.

Petteri, Petteri, ihan mieron tiellä olet. Kohta sanot varmaan että Kalle Kehveli on oikeastaan ihan kiva ja ymmärrät Karvistakin!  >:D
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #59 : 08.09.2007 klo 00:00:07 »
Voi jos olis Kalle Kehveli -kokoelma, niin semmoisen vois heittää jyrän alle!

Timo