Tervehdys kvaakin väki! Nyt tarvitsisin sarjakuvagurujen opastusta. Pyörähdän ensi maanantaina rakkaassa pääkaupungissamme ja näyttäisi siltä, että minulle jää jopa hieman aikaa sarjakuvien hankkimiseen. Olen jo henkisesti valmistautumassa tuohon urakkaan ja selvittelen tässä muun toimen ohessa hankinnan arvoisia kohteita. Ongelmaksi on kuitenkin muodostumassa kiinnostavien albumien runsas lukumäärä. Tuossa alla on lista nimikkeistä, joiden hankintaa vakavissani harkitsen. Valitettavasti olen kuitenkin normaali työssäkäyvä ihminen, joten rahavarani ovat rajoitetut. Antakaa siis vinkkejä, että mitkä noista ovat hyviä ja mitä ei kannata missään nimessä ostaa. Tietenkin muitakin nimikkeitä voi ehdottaa, jos listastani ei löydy mitään lukemisen arvoista.
- Video Noire (Trillo-Risso) (Tämä minulla on jo espanjaksi ja näyttää todella hyvältä, mutta mitään en ymmärrä)
- Kickback (Lloyd)
- Billi 99 (Byan-Sale) (tarina vaikutti keskinkertaiselta, mutta Salen kuvitusta on aina ilo ihailla)
- Satsuma Gishiden 1 (Hirata)
- Authority: Revolution (Brubaker) (Brubaker kiinnostaa ja Ennisin Authorityn jälkeen olisi hauska nähdä millaisia nuo hahmot ovat muiden mielestä)
- Batman and the monster men (Wagner)
- Batman: Year 100 (Pope)
- Batman: City of crime (Lapham)
- Books of magick: Life during wartime 1 (Spencer-Ormston)
- The Filth (Morrison) (kiinnostaa, että onko se Morrison niin hyvä kuin kehutaan vaikka hänen Teräsmiehensä ei niin kolahtanutkaan)
- Hellblazer: All his engines (Carey) (kaikki muut jo on)
- Sleeper: 1-4 (Brubaker) (edelleen kirjoittaja kiinnostaa)
- Top 10: 1-2 (Moore) (Smax oli hauska, ehkä siis nämäkin)
- Alan Moore's Another Suburban Romance
- Alan Moore's Courtyard
- Bloody Mary (Ennis) (tämä voi olla todella hyvä tai todella huono ja siksi edelleen jahkailen ostamisen kanssa)
- Enemy Ace: War in heaven (Ennis) (War stories -kokoelmat olivat hyviä, ehkä siis tämäkin)
- Fury (Ennis)
- Catwoman: When in Rome (Loeb-Sale)
- The Challengers of the Unknown Must Die (Loeb-Sale)
- Enemy Ace: War Idyll (Pratt)
Kuten huomaatte, lista on pitkä (ja kallis), joten kaikki apu on tervetullutta. Ilmoittakaa vaikka top 5 -listanne ja perustelkaa valintojanne.