Haluaisin muistuttaa kaikkia kanssavalvojiani ja ylläpitäjiä, että asemansa takia he eivät saa esittää kysymyksiä muille keskustelualueelle kirjoittaville. Oikeastaan on parempi, jos ette edes kirjoita yhtään mitään tänne.
No nyt ollaan asian ytimessä.

Minun mielestäni tosin sinun ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota viestiä itse, koska on sopimatonta, että valvojana kirjoittelet tänne foorumille... Hus! Häivy Rami, jätä meidät rauhaan!!!!

Hieman ihmetyttää tuon T/Peräsmiehen asenne. Miksi hän säälii niitä, jotka kykenevät nauttiman jostakin, mistä hän ei itse pidä?
Pitääkö Napparinkin nyt ruveta säälimään minua, kun hän itse ihmettelee sitä, että joku kykenee katsomaan Stargåtea, mutta minä kykenen katsomaan sitä ilman suurempia vaikeuksia? Pitääkö minunkin nyt ruveta säälimään niitä, jotka pitävät Miinasta ja Kustista? Mihin Erämies on unhoittanut käsitteen
makuasia.
------------
Ei minulla traumoja ole Maskulasta. Olen vain huvittunut (huh.... sensuuri on poissa) siitä, että on joitakin kokonaisia elokuvan tyylilajeja, jotka saavat heti rangaistukseksi huonon arvosanan. Tulee sellainen tunne, että hollywoodin ohjaajat ovat heittäneet Tapsan pipon koirankakkaan... tokihan Hollywoodissa sontaa tehdään, mutta jos kaveri ei pidä mistään muusta, kuin Riemulomasta Rivieralla, niin kannattaisi pitää taukoa elokuvien katsomisessa.
Olisinko minä hyvä sarjakuvakriitikko jos pystyisin hienosti perusteleman, miksi minun mielestäni loistavat Luupäät, Akirat, Kerrassaan Merkillisten Herrasmiesten Liigat, Watchmenit, B. Virtaset, Ranmat jne. ovat täyttä jöötiä, joka olisi pitänyt jättää tekemättä, ja kaikkien pitäisi lukea vain vanhoja Puupäitä tai Keltaista kakaraa? En hitossa.
Maskulakin saa toki olla mitä mieltä tahansa, mutta on merkillistä, että kaverille maksetaan noista ennalta-arvattavista mielipiteistään...
Jarkko kuittaa ja jättää Maskulan rauhaan, koska hän on varmaan ihan hyvä jätkä. Nyt voitte jatkaa taistoa siitä, että onko eräsmies Muad'Dib, joka on tullut vapauttamaan mediät sorrosta... 8)