Kirjoittaja Aihe: Ken Parker ratsastaa jälleen!  (Luettu 403469 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Vs: Ken Parker ratsastaa jälleen!
« Vastaus #270 : 28.03.2008 klo 18:59:05 »
Hyvä uutinen Asko Aaa!

Kyllä Kenissä on tiettyä kronologisuutta, siis jatkuvuutta, siksi on tärkeää, että vanhat jaksotkin julkaistaan ja tuo tahti -jokainen uusi, joka toinen vanha, jatkuu....
Je suis alle kuuden euron pizza!

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #271 : 28.03.2008 klo 19:22:06 »
Hyvä uutinen, että KP jatkuu neljännen pokkarin jälkeen!

Lurkerin kommentteja sen sijaan ihmettelen. Luvalla sanoen on naiivia aina vain valittaa julkaisusysteemistä. Hei, Ken Parkeria sentään julkaistaan meillä taas pitkän tauon jälkeen laadukkaina pokkareina, sekä vanhaa että sitä ennennäkemätöntä materiaalia. Tämä on ehdottomasti paras systeemi, joka palvelee niin vanhoja kuin kokonaan uusia lukijoita. Kuten on niin monesti todettu. Ollaan siitä iloisia eikä marmateta pikkuseikoista.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #272 : 28.03.2008 klo 20:46:12 »
Tämä on ehdottomasti paras systeemi, joka palvelee niin vanhoja kuin kokonaan uusia lukijoita.

Näin on!
Mutta montako näitä menee kaupaksi?

Timo

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #273 : 28.03.2008 klo 21:29:03 »
Ei sillä väliä, kunhan mulle riittää :)
"Tex-tieteen yli-morisco"

JV

• Jäsen
« Vastaus #274 : 28.03.2008 klo 21:52:41 »
Saakohan tässä ketjussa kysäistä onko Ivo Milazzon kuvittamia maxi-Texejä ilmestynyt enempää kuin yksi?

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #275 : 28.03.2008 klo 22:46:24 »
Kaikin mokomin minun puolestani. Ei ole ainuttakaan maxi-Texiä miekkoselta julkaistu, mutta yksi suuralbumi on ja se on miehen ainut Tex.
"Tex-tieteen yli-morisco"

JV

• Jäsen
« Vastaus #276 : 29.03.2008 klo 09:28:41 »
Kaikin mokomin minun puolestani. Ei ole ainuttakaan maxi-Texiä miekkoselta julkaistu, mutta yksi suuralbumi on ja se on miehen ainut Tex.

Ah. Terminologiani menikin vähän väärin. Tarkoitin juuri sitä komeaa ison koon julkaisua, joka on hienoin länkkärisarjis kuvitukseltaan, jonka olen lukenut.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #277 : 29.03.2008 klo 10:51:40 »
Lurkerin kommentteja sen sijaan ihmettelen. (...) Ollaan siitä iloisia eikä marmateta pikkuseikoista.

Taitaa olla meikäläisellä vähän luonnevika. Se, että KP on taas kioskien hyllyillä, on totta kai pieni ihme ja  loistojuttu, on se julkaisujärjestys nyt sitten ihan mikä tahansa. Ehkä näkökulmani oli "hivenen" itsekeskeinen. [Nöyrällä äänensävyllä.]

Toimitusidea on todella hyvä ja tasapainottaa julkaisemisen sekä uusille että vanhoille lukijoille.  Sarjakuvan julkaiseminen Suomessa niin, että se menee, on melkoista nuorallakävelyä. KP:n kohdalla toivon sydämestäni menestystä!

Itse ostan joka KP:n  numeron, olen ne sitten lukenut tai en. Hyvää sarjakuvaa pitää tukea - lompakolla.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #278 : 29.03.2008 klo 14:12:06 »
Itse ostan joka KP:n  numeron, olen ne sitten lukenut tai en. Hyvää sarjakuvaa pitää tukea - lompakolla.

Samoin. Multa puuttui pitkään kaksi ekaa Ken Parkeria, joten otin ilolla vastaan uudelleenjulkaisun niistä. Sen ilmestyttyä aloitin lukemaan sarjaa pikku hiljaa alusta alkaen, ja oon nyt jossain vuoden -84 numeroissa. Kerrassaan mahtavaa on, mutta senhän jo tiesittekin. Milazzon kuvittamat jutut ovat kuvitukseltaan parhaita, mutta käsikset rulettavat myös muiden piirtämissä.

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #279 : 29.03.2008 klo 18:02:35 »
Uusin setti luettu. Tai pikemminkin ahmittu, hotkaistu yhdeltä istumalta. Mahtavaa sarjakuvaa, taas kerran. Hienoja kohtauksia oli lukuisia, joista päällimmäisenä jäi mieleen traaginen murha sivuilla 89-91. Myös huumoria oli mukana, mikä on aina ilahduttavaa (esim Salaperäisen muukalaisen alkukohtaus rautatieasemalla). Berardi osaa kyllä ihailtavan taidokkaasti rakentaa henkilöhahmonsa. Sivuhenkilöissäkin on poikkeuksellista syvyyttä. Eikä tarinoissa ole löysiä kohtia ollenkaan.

Mutta pitääkö meidän uusien lukijoiden todella odottaa kokonainen vuosi, ennen kuin tämä veretseisauttava Welsh-jatkumo saa ratkaisunsa? Ei malttaisi. Taidankin aloittaa nyt aktiivisen kampanjoinnin, että siirryttäisiin julkaisemaan pelkkiä vanhoja tarinoita. ;D

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #280 : 29.03.2008 klo 18:37:34 »
Mutta pitääkö meidän uusien lukijoiden todella odottaa kokonainen vuosi, ennen kuin tämä veretseisauttava Welsh-jatkumo saa ratkaisunsa? Ei malttaisi. Taidankin aloittaa nyt aktiivisen kampanjoinnin, että siirryttäisiin julkaisemaan pelkkiä vanhoja tarinoita. ;D

Eiköhän se puoli vuotta riitä odotukseen? Eli ymmärtääkseni kesäkuussa tulee taas ennenjulkaisemattomia ja syyskuussa jatketaan vanhoilla. Siis jos eivät mene julkaisutahtia tiivistämään...

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #281 : 29.03.2008 klo 18:45:40 »
Eiköhän se puoli vuotta riitä odotukseen?

Kirjan lopussa olevassa artikkelissa mainitaan, että Welsh-jatkumo saa ratkaisunsa numerossa 8. Ellen nyt ihan houri lyhyen matikkani kanssa, niin vuoden päivät siinä menee, ei voi mitään.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #282 : 29.03.2008 klo 18:54:03 »
Voihan niitä vanhoja numeroita metsästellä divareista, jos ei malta odottaa...

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #283 : 29.03.2008 klo 19:19:28 »
Kirjan lopussa olevassa artikkelissa mainitaan, että Welsh-jatkumo saa ratkaisunsa numerossa 8. Ellen nyt ihan houri lyhyen matikkani kanssa, niin vuoden päivät siinä menee, ei voi mitään.

Juujuu, siis ratkaisua, totta. Jatkoa vain tohkeissani ajattelin. Luetun ymmärtämisessä vielä haasteita...

Sika

• Jäsen
« Vastaus #284 : 31.03.2008 klo 11:45:24 »
Tuli tämä ruokakaupan hyllyltä napattua heti kauppaan tullessa. Ensi selailun perusteella näyttää paremmalta, kuin ensimmäinen Parker, illalla luen sitten....