Kirjoittaja Aihe: Ken Parker ratsastaa jälleen!  (Luettu 403356 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
Vs: Ken Parker ratsastaa jälleen!
« Vastaus #135 : 27.09.2007 klo 22:14:57 »
Marketit kun eivät lähettele väliaikatietoja. ...kun myyntiaika on loppu, tiedetään...

Näin on.
Eikä myyntiajan loputtuakaan ihan heti. Lehtipisteiden palautukset eivät tule samalla hetkellä, joten lopullisen tuloksen kirjaaminen kestää aikansa.

Täytyy vain toivoa, että ne pisteet, joista Parker häviää, tilaavat lisää R-jakelusta.
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

Harmus

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #136 : 28.09.2007 klo 09:43:38 »
On kyllä aika railakasta menoa villissä lännessä. Avatkaapa Parkerinne kymmeneltä satunnaiselta sivulta ja katsokaa kuinka monella joku onneton ei pääse hengestään...

On kovin erilaista sitten monesti Ken Parkereiden myöhempi meno.
Tämä ensimmäinen uusintajulkaisu ei oikeastaan kerro siitä muuta kuin sen, että tekijät etsivät heti alussa jotain uutta, mutta lännenseikkailun kaava on näissä silti vielä aivan liian perinteinen.

Sain joskus ensimmäisenä Parkerina käteeni numeron 3/1982 "Karjaa Pohjoiseen". Se on jälkeenpäin nähtynä aivan huippu lännentarina, mutta silloin nappulana se ei millään iskenyt.
Tex Willer oli tuolloin tietysti suosikkini, mutta tuo lehti laski vähän silloista Tex-ihailuani. Jos oikein muistan, niin juuri tuossa Ken Parkerin numerossa Tex kavereineen vieraili henkilökohtaisesti ja sai muistaakseni hyvin, hyvin sarkastisen ja oikeudenmukaisen käsittelyn.

ernotam

• Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
« Vastaus #137 : 28.09.2007 klo 10:47:42 »

Sain joskus ensimmäisenä Parkerina käteeni numeron 3/1982 "Karjaa Pohjoiseen".

Jos oikein muistan, niin juuri tuossa Ken Parkerin numerossa Tex kavereineen vieraili henkilökohtaisesti ja sai muistaakseni hyvin, hyvin sarkastisen ja oikeudenmukaisen käsittelyn.

Oikeinpa muistat tuon numeron, ja visiitti oli peräti viiden sivun mittainen, eli ihan pikku piipahduksesta ei ollut kyse....

Sika

• Jäsen
« Vastaus #138 : 28.09.2007 klo 15:21:54 »
Valitanpa tänne taas bananan huonosta palvelusta. Eilen laitoin heille viestiä, että missähän parkeri + muut viipyy, mutta eipä ole tullut vastausta. Nyt jo viikko kulunut tilauksesta.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #139 : 28.09.2007 klo 16:53:43 »
Valitanpa tänne taas bananan huonosta palvelusta. Eilen laitoin heille viestiä, että missähän parkeri + muut viipyy, mutta eipä ole tullut vastausta. Nyt jo viikko kulunut tilauksesta.

Toi viikko ei ole mitään vielä, toista viikkoa mulla menee kun tilaan jo varastossa olevaa kamaa....
Je suis alle kuuden euron pizza!

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #140 : 28.09.2007 klo 17:46:57 »

Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta minkä takia Bananalta pitää ylipäätään tilata sarjakuvaa, jota löytyy samaan hintaan lähimmän maitokaupan tai R-kioskin lehtihyllystä?

Wade

• Jäsen
« Vastaus #141 : 28.09.2007 klo 17:50:11 »
Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta minkä takia Bananalta pitää ylipäätään tilata sarjakuvaa, jota löytyy samaan hintaan lähimmän maitokaupan tai R-kioskin lehtihyllystä?
Minä ihmettelin ihan samaa. Bananalla menee postituksiin rahaa ja odotuksiin aikaa.
Wade Koivurinne

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #142 : 28.09.2007 klo 17:54:23 »

Siksi kun EI lödy aina lähimmästä eikä välttämättä kaukaakaan, ei kaikki asu misään isoissa paikoissa, esim. tota manga-länkkäriä en ole nähnyt vielä kertaakaan missä, eikä sitä edes ole tuolla Bananassakaan >:D
Je suis alle kuuden euron pizza!

ernotam

• Jäsen
« Vastaus #143 : 28.09.2007 klo 17:56:23 »
Minä ihmettelin ihan samaa. Bananalla menee postituksiin rahaa ja odotuksiin aikaa.
niin no... jokaisessa (syrjäisessä?) maitokaupassa ei välttämättä ole Ken Parkeria. Ei ehkä edes lehtihyllyssä muita sarjiksia kuin Aku Ankka ja joku Nalle Puh. Toisaalta mua ainakin joskus korpeaa kytätä kokoajan mitä nyt tällä viikolla on saattunut hyllyyn saapumaan. Joka toinen päivä täytyy poiketa ärrällä.. Bananalta sen saisi kerta mietinnällä, eikä tarvitsisi enää paljoa murehtia. Tai ainakin teoriassa näin.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #144 : 28.09.2007 klo 17:59:55 »
Siksi kun EI lödy aina lähimmästä eikä välttämättä kaukaakaan, ei kaikki asu misään isoissa paikoissa, esim. tota manga-länkkäriä en ole nähnyt vielä kertaakaan missä, eikä sitä edes ole tuolla Bananassakaan >:D
Molempia lainaten:
Meidän oma kauppa, (K-market, maaseutu, alle 400neliöinen) kattaa kaikki Willerit, varsinkin Egmontin uutuudet sekä uuden Ken Parkerin. Löytyipä No Mans Landkin sieltä.

Wade Koivurinne

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #145 : 28.09.2007 klo 18:38:04 »
Joo, tuota manga-länkkäriäkin minä taannoin s-marketista etsin. Ei meinannut löytyä ennen kuin älysin tarkastaa mangaosaston. Toistaiseksi se on sinne kauppaan jäänytkin.

Parkeria on kyllä hyllyt pullollaan.
"Tex-tieteen yli-morisco"

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #146 : 28.09.2007 klo 18:46:53 »
Toisaalta mua ainakin joskus korpeaa kytätä kokoajan mitä nyt tällä viikolla on saattunut hyllyyn saapumaan. Joka toinen päivä täytyy poiketa ärrällä..

Onneksi on olemassa Kvaak, josta ainakin itse saan parhaiten infoa Suomessa julkaistavista sarjakuvista. Enpä muista kiinnostavaa lehtipistejulkaisua, joka olisi mennyt silmien ohi.

Ei tätä meidänkään kylää voi isoksi paikaksi sanoa, mutta hyvin on Parkeria (ja muitakin Egmontin julkaisuja) löytynyt jokaisesta marketista. Joku kyseli myyntilukuja ja ilokseni tänään huomasin, että lähikauppa oli myynyt lupaavasti kaikki 6 Parkeriaan viikossa.  ;D

PipoMies

• Jäsen
« Vastaus #147 : 28.09.2007 klo 19:37:55 »
Toisaalta mua ainakin joskus korpeaa kytätä kokoajan mitä nyt tällä viikolla on saattunut hyllyyn saapumaan. Joka toinen päivä täytyy poiketa ärrällä.. Bananalta sen saisi kerta mietinnällä, eikä tarvitsisi enää paljoa murehtia. Tai ainakin teoriassa näin.

Itse käytän tätä.

http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/news.pl

ernotam

• Jäsen
« Vastaus #148 : 28.09.2007 klo 20:48:14 »
http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/news.pl

Tämä on ihan ok, tilasin nivaskan tiedotteita... Samoin Antin sivut on tulleet tutuiksi. Kiitti vinkeistä.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #149 : 29.09.2007 klo 16:06:48 »
Lisäksi Lehtipiste-haulla voi etsiä lähimmän paikan josta lehtensä saa:
http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/haku.pl?kieli=kaikki&hakusana=Ken+Parker

Timo