Tuo ei kyllä vielä vieläkään ole perustelu. Siis meinasin että mitä mainittu ohjaaja on tehnyt väärin? Okei, olihan nuo ed.main. hiukka tylsiä tai korkeintaan ok tasoa, mutta en jotenkin näe että kyseessä olisi mikään pahin painajainen. Lähinnä ihan perus-tasoa. Ja tämän mielipiteen muodostoni toki vain vilkaisemalla filmographya (Siis älkää nyt väittäkö että minun pitäisi jokaikinen 2-3 suht koht tutun elokuvan ohjaaja tietää!!

)
Sitä paitsi ohjaaja voisi olla ihan hyvin Spielberg, Schumaher (Kirjoitinkos nimen oikein?) tai vaikka jotain vielä kauheampaa, vaikka se hiton Conanin ohjaaja, kukas se nyt taas olikaan? Tais olla vielä mullekin tuttu nimi?
Conanissa olisi saanut olla enemmän munaa. Se siinä on. Hitto, elokuva jonka kohderyhmä on käytännössä sama mikä millä tahansa Arskan leffoilla, ja siinä ei tapahdu mitään, + ainoat naisnäyttelijät on anorektisia blondeja? Ei, en tietenkään odota edes roska-viihteeltä mitään. Kun roska-viihdettä katson, oletan että siinä sitten tapahtuu jotakin, eikä vain harrasteta koti-fim noiria ja patsastella.
MIELIPIDE-asioista voi kiistellä, koska ne muodostuvat usein ihmisen havainnointi kyvystä. MAKUasioista ei voi kiistellä, koska niitä ei voi muuttaa, sillä ne muodostuvat päähän iskostuneesta tottumuksesta.
Ja nyt minua sitten yhtäkkiä veikataan trolliksi, koska en pidä halpa-tuotanto-elokuvista kuten Conan?! (Itse aloitit.

) Voi elämä...seuraavaksi varmaan pitäisi ylistää Astro boy taivaisiin, ja väittää että se on nyky (...erittäin lähellä nyky-sarjakuvaa tuo onkin...) sarjakuvien Shakespearea?

ps. Täysin tarpeeton ja lisäksi lapsellisia nuo "äpärä" "huoratehdas" ilmaisut, onko sanakirja hävinnyt tai jotain?
Asia minun osaltani loppunkäsitelty.