Jotkut pitävät myös rakastelusta, vaikka kaiken logiikan ja järjen mukaan runkkaaminen on rauhallista ja halvempaa.
Hahhahahhaaaaaa!
Tää on asiaa...pääsit asian ytimeen.
Itsekin ostelen paljon leffoja, mutta kyllä käyn parhaat ja kiinnostavat rainat kattomassa oikein isolta kankaalta. Ainoastaan 3D tökkii ja sekin vain niiden epämukavien lasien takia. No Toshiba on kai kehittänyt television, josta voi kattoo 3D-leffoja ilman laseja. Se kyllä silloin hakkaa noi leffateattereiden 3D:t, vaikka ei sit kyl saa ensi-illan viilistä.
No kotona on se hyvä puoli, ettei tartte haistella sitä sanoinkuvaamattoman pahan hajuista popcornin löyhkää. Inhoon popcornia!
Olen samaa mieltä, että äänekäät ipana...varsinkin tytöt pilaavat usein elokuvanautinnon. Vanhemmat saisivat opettaa jälkikasvuaan käyttäytymään teatterisalissa...no ehkä liikaa pyydetty nykyvanhemmilta...ovat vähän avuttomia kasvatuksessa ja sen näkee kun liikkuu kaupungilla.
Mun sukupolveni sentään kunnioitti vanhempia ja osaa edelleenkin käyttäytyä mm elokuvateattereissa...mutta mä olenkin pullamössösukupolvea.