Mielenkiintoisen kahtiajakautunutta reagtiota. Itselläni ei tietenkään ole vielä mitään mielipidettä, koska en ole vielä rainaa nähnyt. Ainut mistä olen jo tässä varhaisessa vaiheessa vakuuttunut on kuvan ja audion laatu. Tarinan ja hahmojen onnistuneisuus on täysi kysymysmerkki. Täytyy yrittää unohtaa kaikki pelot ja toiveet ja mennä vain katsomaan huolettomana ja avoimena leffaa. Muuten menee eurot ja popparit hukkaan.
Olen jo kauan sitten oppinut ettei elokuva-arvostelu, tai oikeastaan mikään arvostelu, ole viime peleissä käyttökelpoinen. Ei kiittävä eikä haukkuva. Elokuvan, kirjan, sarjakuvan... sen voi kokea ja ymmärtää vain itse. Tarinan seuraaminen ei ole mikään suoritus jossa joko onnistuu tykkäämällä "oikeasta" asioista ja dissaamalla "vääriä" asioita, vaan kuvien, äänien ja liikeiden puhetta, alitajuntaista kieltä, josta joko saa jotain irti tai sitten ei. Mitä joku toinen ymmärtää siitä ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä, mitä minä itse olisin ymmärtänyt samasta elokuvasta/sarjakuvasta. Toinen ei voi kokea sitä puolestani.