No Jack Carpenter on Carpenterina tunnetun terroristijärjestön johtaja ja siksi järjestö nimettiin Carpenteriksi. Sitten Kosmos-Aslakki on paikkakunnallani asuva juoppo joka haluaa hallita kaikkia tämän kylän teitä. Sen siskon pihan läpi ei saa mennä vaikka tontti on sen siskon ja aina huutaa kun mun serkut ja täti sekä sn mies tulee tänne lomalle. Ärsyttävää mun tädin mielestä mutta mun, serkkujen ja niiden isän mielestä se on erittäin hauskaa. Myös useimpien hahmojen supevoimat tulevat selville nimen kautta. Aivomyrskymies (mielenhallinta, lentokyky), Telepatianainen (ajatustenluku, telekinesia), Laser-tyttö (lasersilmät, lentokyky), Salama-Maukka (supernopeus), Plasma (plasma-ammukset. Myöhemmin superroisto nimeltä Punainen Plasma), Sähköpiikki (tuottaa ja hallitsee sähköä), Sorakallo (sorakeho ja siksi vaikeasti vahingoitettavissa eli samanlaiset voimat kuin DC animaatiouniversumin Savikasvolla), Jääkuningas (jääkeho, jäädyttäminen, jääpiikit). Vielä on joitain mutta en ala nyt niitä listaamaan mutta yhdessä sarjakuvassani päähenkilöinä ovat minä ja pari tuttua mutta niillä on supervoimat. Morgan Ave (AVEn johtaja ja päähenkilö, tädin aviomies), Telepatianainen (AVEn johtajan vaimo, mun täti), Laser-tyttö (AVEn johtajan tytär, toinen serkku), Baby-Chi (AVEn johtajan nuorempi tytär, toinen serkku), Salama-Maukka (Laser-tytön poikaystävä sekä sarjakuvassa että oikeassa elämässä, voitti Punaisen Plasman), Plasma/Punainen Plasma (minä itse ja AVEn third in command), Super-Pipe (mun eno, AVEn johtajan hyvä kaveri sekä toimii vakoojana Kosmos-Aslakin liittolaisissa), Kosmos-Aslakki (ensimmäisen teoksen pääpahis). Tuossapa oli niitä.