Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640434 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

marko70

• Vieras
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #2160 : 22.04.2013 klo 21:49:49 »
Sain kuulla et toimitukset on käynnissä joku häikkä ollut ainoo mikä syö on se et noi tulee randomina noi numerot vaikka tilais kuinkaaikaisin no tulis edes peräkkäiset nummerot.Pistäkää pilkut paikalleen. :P  Muut tiedonkai tosta saa irtiiii jokaa on mustaaaa se tärkein asia jne. :angel:

Q=<>

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #2161 : 23.04.2013 klo 13:27:49 »
Heh, tuota edellistä! Eniveis, maalauskirja odottaa postissa hakua, eli eiköhän se ala tupsahtelemaan muillekin tilanneille.
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #2162 : 23.04.2013 klo 13:36:15 »
Heh, tuota edellistä! Eniveis, maalauskirja odottaa postissa hakua, eli eiköhän se ala tupsahtelemaan muillekin tilanneille.
Vihdoinkin...nyt sit jännäämään minkä numeron saa. Oikeestaan ihan hyvä, että tulee randomina toi numero. Onpahan kaikilla tasapuoliset mahdollisuudet saada hyvä numero, vaikka loppupeleissähän sillä ei ole mitään väliä. Kyllä mä tykkäisin numeroista 13 ja 313 ja kyllähän se numero 1 olis kanssa aika hieno. Täytyykin alkaa odottelemaan posteljoonia.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2163 : 23.04.2013 klo 13:41:52 »
JIIIHHHAAAAAA!!!
Just tuli postissa maalauskirjan postipaketin hakukuitti. No täytyy eka mennä fysioterapiaan, mut sitten meen kyllä hakee ton, ettei Itellan väki kerkii runtelee mun pakettia.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #2164 : 23.04.2013 klo 14:05:05 »
Nro 232 noudettu. Sisällöltään vaikuttaisi äkkivilkaisulla olevan yksi yhteen Norjalaisen kanssa kansikuvaa lukuunottamatta.
Minulla on ainakin n. sivuilla 180-192 pieniä ruttuja joista ainakin yksi jopa näkyy kuvassa valkeana viiruna. Ruttu on ei ole sivujen laidoissa vaan keskiosassa. Eli tarkistakaapa omanne.

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #2165 : 23.04.2013 klo 14:53:15 »
Nro 232 noudettu. Sisällöltään vaikuttaisi äkkivilkaisulla olevan yksi yhteen Norjalaisen kanssa kansikuvaa lukuunottamatta.
Minulla on ainakin n. sivuilla 180-192 pieniä ruttuja joista ainakin yksi jopa näkyy kuvassa valkeana viiruna. Ruttu on ei ole sivujen laidoissa vaan keskiosassa. Eli tarkistakaapa omanne.

Kiitos huomiosta - vaikkei noutoläpykkää kyllä ole edes näkynyt. Oliko kokonaispainosmäärä 2500?

marko70

• Vieras
« Vastaus #2166 : 23.04.2013 klo 15:23:53 »
Kiitos huomiosta - vaikkei noutoläpykkää kyllä ole edes näkynyt. Oliko kokonaispainosmäärä 2500?
Ei näy täälläkää mua kiinnostaa se kotelo et onks se hieno kun noihan on samat kuvat kuin hurri ja nosski versioissa helppolukuisempina vaan.

Q=<>

Reijo Valta

• Valvoja
  • Haddadaa
« Vastaus #2167 : 23.04.2013 klo 15:48:32 »
Maalauskirja 281 on löytänyt kotinsa.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2168 : 23.04.2013 klo 16:04:32 »
Onnenpyörä antoi mulle tämmöisen tavallisen numeron 1159...no ei ole kummoinenkaan numero. Ilmottakaa, jos joku on saanut numeron 1, 13 tai 313. Epäilen kyllä, että tuota numeroa 1 ei saa kukaan tavallinen tilaaja. Se on mennyt varmaan jollekin Sanoman pomolle.

Mulla ei ole ainakaan mitään häikkää noilla sivuilla 180-192. En ole kerennyt katsomaan ja tarkastamaan koko kirjaa läpi. Täytyy syventyä tohon ajan kanssa.
Muuten näyttää ihan hyvännäköiseltä boxilta. Itellakaan ei ollut päässyt rikkomaan pakettia.

Tietysti parannettavaakin on. Olisin sitonut tuon kirjan nahkaan ja tehnyt nahkaisen boxinkin. Sen verran hieno kirja, että sen se olisi ansainnut. Tietysti hinta olisi kyllä pompannut heti korkeelle, mutta kyllä se olisi sittenkin pitänyt hankkia.

Nyt on sit kaikki mahdollinen tuolla kirjahyllyssä Carl Barksin kootuista. 30 kirjaa Carl Baksin koottuja, 6 norjalaista extra-kirjaa, ruotsalainen maalauskirja ja nyt tää suomalainen maalauskirja. Muuta eivät varmaan julkaisekaan. Olisin kyllä toivonut saada sen Karhu-kirjan vielä suomeksi ja niillä Anselmeilla täydennettyä. No aina ei voi saada kaikkea. Mutta kyllä tämän kirjasarjan saamiseksi on mennyt kauheesti aikaa ja rahaa. Millos tosta ekan kerran kuului huhuja...joskus 2004. En edes muista milloin eka kirja suomalaista Carl Barksin koottuja tuli postista.
Olen kyllä tyytyväinen, että päätin aikanaan hankkia tän kirja-sarjan. Näiden kirjojen parissa on vietetty paljon aikaa ja nautittu. Nyt ei vähään aikaan olekaan mitään kiinnostavaa tilattavaa Sanomilta...saa lompakkokin pitää vähän lomaa.

puffe

• Jäsen
« Vastaus #2169 : 23.04.2013 klo 17:36:07 »
Muuta eivät varmaan julkaisekaan. Olisin kyllä toivonut saada sen Karhu-kirjan vielä suomeksi ja niillä Anselmeilla täydennettyä.

Jaa-a, varma ja varma?
Luotin ja uskoin tämän foorumin hemmoihin siitä, että Suomi-versio maalauskirjasta ei ikuna näe päivänvaloa ja mites kävi.
Tutkimattomat ovar Herr.. ei kun Sanoman tiet.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2170 : 23.04.2013 klo 17:52:06 »
Jaa-a, varma ja varma?
Luotin ja uskoin tämän foorumin hemmoihin siitä, että Suomi-versio maalauskirjasta ei ikuna näe päivänvaloa ja mites kävi.
Tutkimattomat ovar Herr.. ei kun Sanoman tiet.
Mutta jos hankit norjalaisen tai ruotsalaisen maalauskirjan, niin uskoisin, että et kadu ostoasi. Onhan tuo maalauskirja millä kielellä tahansa hieno kappale krjahyllyn komistusta. Eikä monellakaa ole norjalaista tai ruotsalaista versiota tuosta kirjasta.
Soitin aikoinaan tuonne Sanomiin ja yritin painostaa niitä edes julkaisemaan tuon maalauskirjan. Lupasivat harkita asiaa. Painostuksen tuloksena, häpeissään tai jostain muusta tuntemattomasta syystä sitten menivät julkaisemaan tuon. En ole yhtään harmissani siitä. Hyvillä mielin voin päättää tämän ristiretken tähän...olen tyytyväinen.

ukormi

• Jäsen
« Vastaus #2171 : 23.04.2013 klo 18:13:29 »
Numero 165 haettu postista.

Hienothan nuo kannet on, sisältökin samaa tasoa.
Omassanikaan ei ole mitään ruttuja eikä viiruja havaittavissa pintapuolisella pläräilyllä.

Hienosti se asettuu tuonne CBK pääkirjojen ja  Don Rosan kirjojen väliin
  :)

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #2172 : 24.04.2013 klo 14:56:18 »
Kirja numero 14 kotiutettu  ;D
Mainitut sivut ainakin tässä kunnossa ja pikaselauksella muutoinkin. On ny sitte norjalainen ja ruotsalainen lisäks et kai näillä jo pärjää...

marko70

• Vieras
« Vastaus #2173 : 24.04.2013 klo 17:41:04 »
788,789,790 arpo kone mulle.

Mielestäni Rosan kootuissa oli paremmat boxit,tietty parempi toi on boxissa ku ilman.En valita.

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2174 : 24.04.2013 klo 18:13:29 »
788,789,790 arpo kone mulle.

Mielestäni Rosan kootuissa oli paremmat boxit,tietty parempi toi on boxissa ku ilman.En valita.

Q=<>
Rosan bokseissa on se ongelma, että kun aikaa kuluu, niin tossa mustassa boksissa näkyy kaikki iän tuoma paska mitä nyt sisätiloissa ja käsittelyssä noihin kerkii tulemaan.
Olen aivan tyytyväinen maalauskirjan boksiin...samaa sarjaa muiden koottujen kanssa.