Onnenpyörä antoi mulle tämmöisen tavallisen numeron 1159...no ei ole kummoinenkaan numero. Ilmottakaa, jos joku on saanut numeron 1, 13 tai 313. Epäilen kyllä, että tuota numeroa 1 ei saa kukaan tavallinen tilaaja. Se on mennyt varmaan jollekin Sanoman pomolle.
Mulla ei ole ainakaan mitään häikkää noilla sivuilla 180-192. En ole kerennyt katsomaan ja tarkastamaan koko kirjaa läpi. Täytyy syventyä tohon ajan kanssa.
Muuten näyttää ihan hyvännäköiseltä boxilta. Itellakaan ei ollut päässyt rikkomaan pakettia.
Tietysti parannettavaakin on. Olisin sitonut tuon kirjan nahkaan ja tehnyt nahkaisen boxinkin. Sen verran hieno kirja, että sen se olisi ansainnut. Tietysti hinta olisi kyllä pompannut heti korkeelle, mutta kyllä se olisi sittenkin pitänyt hankkia.
Nyt on sit kaikki mahdollinen tuolla kirjahyllyssä Carl Barksin kootuista. 30 kirjaa Carl Baksin koottuja, 6 norjalaista extra-kirjaa, ruotsalainen maalauskirja ja nyt tää suomalainen maalauskirja. Muuta eivät varmaan julkaisekaan. Olisin kyllä toivonut saada sen Karhu-kirjan vielä suomeksi ja niillä Anselmeilla täydennettyä. No aina ei voi saada kaikkea. Mutta kyllä tämän kirjasarjan saamiseksi on mennyt kauheesti aikaa ja rahaa. Millos tosta ekan kerran kuului huhuja...joskus 2004. En edes muista milloin eka kirja suomalaista Carl Barksin koottuja tuli postista.
Olen kyllä tyytyväinen, että päätin aikanaan hankkia tän kirja-sarjan. Näiden kirjojen parissa on vietetty paljon aikaa ja nautittu. Nyt ei vähään aikaan olekaan mitään kiinnostavaa tilattavaa Sanomilta...saa lompakkokin pitää vähän lomaa.