No toihan tarkoittaa vain sitä, ettei se ole vielä saapunut edes Turkuun - tullut heille vasta ennakkoilmoitus, että tulossa Turkuun.
Mun paku näyttäs tosin tänään jo saapuneen aamusta Turkuun (klo 8.07). Tosin sen ennakkoilmoituskin on näköjään kirjattu järjestelmään 6 tuntia sun aikaisemmin (17.2. klo 11.50). Eiköhän Turkuun viimeistään tänä iltana sinunkin pakettisi ehdi. Tai huomenissa...
Juu tuo ennakkoilmoitus ei vielä takaa mitään. Mä oon tässä kolme viikkoa venaillut yhtä lähetystä jenkeistä, josta on USPS:n (paikallinen Itella) mukaan otettu vastaan ennakkoilmoitus tavarantoimittajalta. Olen kysellyt toimittajalta statusta paketille ja ne sitä siellä selvittelevät. Tässä vaan mietin, milloin teen ilmoituksen PayPalille myyjästä ja pyydän rahojen palautusta, eli kuinka paljon annan vielä "armon aikaa" selvittelyihin...
Ja tuohon CB maalauskirjaan liittyen: mun EDI-sanoma oli kirjattu vähän Tonin jälkeen, eli 11:54. Lajitteluun se oli Turkuun tullut taas minuuttia aiemmin 8:06. Taitavat mennä kutakuinkin tilausjärjestyksessä nuo käsittelyt kuitenkin lopulta.
Edit: Bookplussan järjestelmistä olen enemmän huolissani, en nimittäin ole tilausvahvistusten jälkeen saanut yhtään meiliä tai toimitusvahvistusta. Lisäksi tunnukseni niiden verkkosivuille eivät jostani syystä enää toimi ja järjestelmä väittää että sähköpostiosoitteellani ei ole rekisteröidytty, kun yritän pyytää salasanan resetointia... Tiedon tästä tulossa olevasta paketista sain niiden asiakaspalvelulta 2 päivän jälkeen, kun kysyin tilausteni statusta. Yksi paketti on kuitenkin onneksi tulossa, mutta toinen vielä kateissa!