Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640246 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Sepe

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1980 : 19.02.2012 klo 16:22:18 »
Musta tuntuu, että aika moni jää ilman tota kirjaa!
Ei kaikki tajua lähtee erikseen tilaamaan noita, kun luulee, että se valvonta-toiminto pelaa siellä nettikkirjakaupoilla.
Enkä usko, että näitä hirveesti tonne huuto.nettiin tulee...jokainen haluaa pitää kirjan itsellään.

Jos kirja on tosiaan loppuunmyyty ja sitä ei saa enää nettikirjakaupoista, niin silloin ei ole muuta vaihtoehtoa, että jos kirjan todella haluaa, kuin mennä laivalla Tukholmaan ja alkaa kiertämään Tukholman kirjakauppoja ja toivoa sitä, että se kirja löytyisi vielä jostakin kirjakaupasta, missä niitä kirjoja olisi vielä myynnissä.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1981 : 19.02.2012 klo 17:24:01 »
Mahtavaa, että kerkesin tilaamaan. Lähetysilmoitus köllötteli e-mailissa. Pian tärähtää.

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1982 : 19.02.2012 klo 17:30:41 »
Jos kirja on tosiaan loppuunmyyty ja sitä ei saa enää nettikirjakaupoista, niin silloin ei ole muuta vaihtoehtoa, että jos kirjan todella haluaa, kuin mennä laivalla Tukholmaan ja alkaa kiertämään Tukholman kirjakauppoja ja toivoa sitä, että se kirja löytyisi vielä jostakin kirjakaupasta, missä niitä kirjoja olisi vielä myynnissä.

Onkohan enää edes kaupoissakaan...hurrit soitellut kaikki kirjakaupat läpi ja varanneet kaikki kirjat, kun eivät muualta ole saaneet.
Kyl se vaan on nyt niin, että matti myöhäläiset on kusessa. Se kirja on loppuunmyyty!!!

Seurailen omaa pakettiani tässä koko ajan Itellan pakettiseurannasta. Se on tällä hetkellä Turussa...lähtee varmaan yöllä tänne stadiin tulemaan. Epäilen saanko huomiseksi...kaiketi tiistaina vasta saan hypistellä sitä.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2012 klo 17:34:05 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1983 : 19.02.2012 klo 17:38:11 »
Hitto tästähän sais hyvän elokuvan! Mulla olis nimikin valmiina!

Kadonneen maalauskirjan metsästys!

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1984 : 19.02.2012 klo 17:46:50 »
Oho! Ai niitä voi ostaa erikseenkin...

Siis ostin jälkimarkkinoilta yhden kirjan erikseen, se qxl.no on vähän kuin meidän huuto.net.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #1985 : 19.02.2012 klo 17:47:41 »
Onkohan enää edes kaupoissakaan...hurrit soitellut kaikki kirjakaupat läpi ja varanneet kaikki kirjat, kun eivät muualta ole saaneet.
Kyl se vaan on nyt niin, että matti myöhäläiset on kusessa. Se kirja on loppuunmyyty!!!

Seurailen omaa pakettiani tässä koko ajan Itellan pakettiseurannasta. Se on tällä hetkellä Turussa...lähtee varmaan yöllä tänne stadiin tulemaan. Epäilen saanko huomiseksi...kaiketi tiistaina vasta saan hypistellä sitä.

Eikö yhtään huoleta tämä lumipyry - Turun lajittelukeskuksen katto romahtaa ja paketit kastuvat tai postiauto ajaa moottoritiellä ojaan ja paketit lentelevät pitkin penkkoja...  :laugh:

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1986 : 19.02.2012 klo 18:40:41 »
Eikö yhtään huoleta tämä lumipyry - Turun lajittelukeskuksen katto romahtaa ja paketit kastuvat tai postiauto ajaa moottoritiellä ojaan ja paketit lentelevät pitkin penkkoja...  :laugh:

Kiitti nyt tästäkin! Nyt meni yöunet!

Torstai

• Jäsen
  • Unessa omistin härän, joka karkasi posliinkauppaan
« Vastaus #1987 : 19.02.2012 klo 18:51:58 »
Jes!

Tännekin oli eilen sähköpostiin tullut cdon.com (bookplus) viesti että maalauskirja on lähetetty. Torstai iltana tilasin kirjan. Kaikissa Ruotsalaisissa nettikirjakaupoissa oli jo perjantaiaamuna tillfälligt slut (tilapäisesti loppu) kyseinen kirja. Bookplussassasta/cdon.com tuota pystyi vielä ostamaan iltaan asti.

Minkähänlaisiin kirjakauppoihin tuota on toimitettu. Onkohan ihan täyttä hakuammuntaa käydä kattelemassa ruotsinkielisistä kirjakaupoista Suomessa.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1988 : 20.02.2012 klo 10:38:25 »
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:17.2.2012 klo 17:55:21
Paikka:TURKU 20250

Postin seurausjärjestelmä ei tunne tapahtumia tälle päivälle... Gaagh...  :P

Timo

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1989 : 20.02.2012 klo 12:15:34 »
JUHUU!!!!!!!!!!

"Hei,

Kiitos viestistänne. Tilauksenne on lähetetty meiltä lähetystunnuksella: Xxxxxxxxxxx. Voitte siis seurata paketin kulkua Postin kotisivuilta.

Tämä toinen tilauksista ei ilmeisesti ole tullut läpi, koska tilausta ei löydy tilausten käsittely ohjelmastamme. Eli tilaus on siis ilmeisesti epäonnistunut."

Tsekkasin vielä postin lähetysten seurannan, ja lähetys on tänä aamuna lajiteltu Turussa!!!!!!!

Eli ainakin 1 kirja pitäisi sittenkin olla tulossa!!! Kyllä nyt elämä hymyilee!!! :-) :-)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1990 : 20.02.2012 klo 13:36:02 »
JUHUU!!!!!!!!!!

"Hei,

Kiitos viestistänne. Tilauksenne on lähetetty meiltä lähetystunnuksella: Xxxxxxxxxxx. Voitte siis seurata paketin kulkua Postin kotisivuilta.

Tämä toinen tilauksista ei ilmeisesti ole tullut läpi, koska tilausta ei löydy tilausten käsittely ohjelmastamme. Eli tilaus on siis ilmeisesti epäonnistunut."

Tsekkasin vielä postin lähetysten seurannan, ja lähetys on tänä aamuna lajiteltu Turussa!!!!!!!

Eli ainakin 1 kirja pitäisi sittenkin olla tulossa!!! Kyllä nyt elämä hymyilee!!! :-) :-)

Hyvä juttu! Itselläni on tilaus vielä Turussa...mikä hitto siinä kestää, ettei sitä tänään ole saanut kuljetettua tänne stadiin. Tietysti avaavat paketin ja lukevat sen...sotkevat tahmaisilla käsillään koko kirjan.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #1991 : 20.02.2012 klo 13:54:15 »
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:17.2.2012 klo 17:55:21
Paikka:TURKU 20250

Postin seurausjärjestelmä ei tunne tapahtumia tälle päivälle... Gaagh...  :P

Timo

No toihan tarkoittaa vain sitä, ettei se ole vielä saapunut edes Turkuun - tullut heille vasta ennakkoilmoitus, että tulossa Turkuun.

Mun paku näyttäs tosin tänään jo saapuneen aamusta Turkuun (klo 8.07). Tosin sen ennakkoilmoituskin on näköjään kirjattu järjestelmään 6 tuntia sun aikaisemmin (17.2. klo 11.50). Eiköhän Turkuun viimeistään tänä iltana sinunkin pakettisi ehdi. Tai huomenissa...
« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 klo 13:55:48 kirjoittanut Toni »
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1992 : 20.02.2012 klo 13:56:39 »
Laiva uppoaa... Kaikki ihmiset ja lasti palastetaan ihmeen kaupalla, paitsi yks paketti...

Timo

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1993 : 20.02.2012 klo 14:01:51 »
Hyvä juttu! Itselläni on tilaus vielä Turussa...mikä hitto siinä kestää, ettei sitä tänään ole saanut kuljetettua tänne stadiin. Tietysti avaavat paketin ja lukevat sen...sotkevat tahmaisilla käsillään koko kirjan.

Yleensä, siis YLEENSÄ, on ollut postissa noudettavissa seuraavana päivänä, kun se on lajiteltu Turussa. Mulla tuo kirja on lajiteltu siis tänä aamuna, joten huomenna pitäisi tärähtää tekstiviesti iltapäivällä. Se mikä mua edelleen kummastuttaa tuossa bookplussan toiminnassa on se, että tuo nyt postissa tulossa oleva kirja on ilmeisesti se aiemmin tilaamani, koska se on lähetetty ennen jälkimmäistä tilaustani. Todella kummallista on, että nyt bookplussan asiakaspalvelun mukaan he eivät löydä enää jälkimmäistä tilaustani...?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1994 : 20.02.2012 klo 14:45:09 »
No toihan tarkoittaa vain sitä, ettei se ole vielä saapunut edes Turkuun - tullut heille vasta ennakkoilmoitus, että tulossa Turkuun.

Mun paku näyttäs tosin tänään jo saapuneen aamusta Turkuun (klo 8.07). Tosin sen ennakkoilmoituskin on näköjään kirjattu järjestelmään 6 tuntia sun aikaisemmin (17.2. klo 11.50). Eiköhän Turkuun viimeistään tänä iltana sinunkin pakettisi ehdi. Tai huomenissa...

Juu tuo ennakkoilmoitus ei vielä takaa mitään. Mä oon tässä kolme viikkoa venaillut yhtä lähetystä jenkeistä, josta on USPS:n (paikallinen Itella) mukaan otettu vastaan ennakkoilmoitus tavarantoimittajalta. Olen kysellyt toimittajalta statusta paketille ja ne sitä siellä selvittelevät. Tässä vaan mietin, milloin teen ilmoituksen PayPalille myyjästä ja pyydän rahojen palautusta, eli kuinka paljon annan vielä "armon aikaa" selvittelyihin...

Ja tuohon CB maalauskirjaan liittyen: mun EDI-sanoma oli kirjattu vähän Tonin jälkeen, eli 11:54. Lajitteluun se oli Turkuun tullut taas minuuttia aiemmin 8:06. Taitavat mennä kutakuinkin tilausjärjestyksessä nuo käsittelyt kuitenkin lopulta.

Edit: Bookplussan järjestelmistä olen enemmän huolissani, en nimittäin ole tilausvahvistusten jälkeen saanut yhtään meiliä tai toimitusvahvistusta. Lisäksi tunnukseni niiden verkkosivuille eivät jostani syystä enää toimi ja järjestelmä väittää että sähköpostiosoitteellani ei ole rekisteröidytty, kun yritän pyytää salasanan resetointia... Tiedon tästä tulossa olevasta paketista sain niiden asiakaspalvelulta 2 päivän jälkeen, kun kysyin tilausteni statusta. Yksi paketti on kuitenkin onneksi tulossa, mutta toinen vielä kateissa! :D
« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 klo 15:11:11 kirjoittanut Miqz »