Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640939 kertaa)

0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.

marko70

• Vieras
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1485 : 18.02.2010 klo 16:28:34 »
Mulle tuli Indeks ja Kuka kukin on kirjat erillisissä paketeissa JA MOLEMMISSA OLI PELIKORTIT mukana,saadaan Elrenkans kunnon bisnes huuto.nettiin kun kumpikin saadaan 6 PAKKAA!!!  :P

KATKERAT älkää kommentoiko!!! :laugh:

Q=<>

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1486 : 18.02.2010 klo 16:46:51 »
#@¤%tus sen kuin lisääntyy projektin ympärillä.

Ei kai se nyt enää lisäänny. Mulla on ollut jo pitkään helpottava suunta.

Mikäs noissa ekstrakirjoissa on painojälki?

Ja ollaan kiroilematta. Muokkasin hiukan Tonin viestiä.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1487 : 18.02.2010 klo 17:35:58 »
Mulle tuli Indeks ja Kuka kukin on kirjat erillisissä paketeissa JA MOLEMMISSA OLI PELIKORTIT mukana,saadaan Elrenkans kunnon bisnes huuto.nettiin kun kumpikin saadaan 6 PAKKAA!!!  :P

Q=<>

Mullekin tuli toi Norjan index tänään ja tietysti korttipakka. Kävin juuri hakemassa sen postista. Mutta mitä mitä!!! Saiko Marko70 myös sen kuka on kukin-kirjan myös tänään. Toivottavasti toi toinen kirja ei tule huomenna tai tässä kuussa, koska sit tulee liian suuri lovi lompakkoon. Eikö nää pitänyt postittaa kerran kuussa?
Siis tuleeko Barks-korttipakka joka toimituksen yhteydessä...toihan on hieno juttu.  :laugh:

En ehtinyt tänään käydä pankissa maksamassa tota laskua. Nyt tän kirjan ja paketin hinta on 695 norjan kruunua ja se on noin 86 €. Mutta mitähän esim. Nordea ottaa noista maksusuorituksista lisähintaa. Onko kukaan maksanut jo ton kirjan...paljon loppusummaksi tulee.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #1488 : 18.02.2010 klo 17:53:44 »
Wissiin tulee pakka per lähetys.  :=)
En ole jaksanut maksaa mut molemmat tuli ja eikös se 3.tule sit jo tälläviikolla jos noita on 3 ilmestyny,sitä en älyä että tuli samanapäivänä erilaatikoissa ja tietty 2.kulut.  :(
Pitänee kysyä voiko maksaa samana laskuna ettei pankkikuluja tarvi maksaa moneenkertaan...
Painojälki mielestäni ok ei valittamista ainakaan mulla,toi toinenkirja oli vain huonommin pakattu ei suojalaatikkoa.

TUO eka oli sitten läppä.  :)
Q=<>
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 klo 19:44:04 kirjoittanut marko70 »

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1489 : 18.02.2010 klo 21:56:44 »
Näitä infoja lukiessa tulee kyllä jälleen kerran paha mieli siitä, miten tämä koko touhu on Suomessa hoidettu.

Kyllä nämä lisäteoksetkin olisi pitänyt suomeksi saada! #@¤%tus sen kuin lisääntyy projektin ympärillä. Kusetuksen maku maistuu ikävästi suussa.

Pah, pih, puh!

Noh pahin ketutus on jo ohitse ja elämä jatkuu, mutta kyllä toi lisäkirjojen julkaisemattomuus on tuonut sellaisen innottomuuden uusin (ja vanhoihinkin) sarjakuviin ainakin toistaiseksi, tosin tätä vahvistaa Demianin floppaaminen Suomessa, jotenkin skeptinen olo nykyään kun tulee varsinkin uusia sarjakuvia.......Meni vähän offtopiiksi.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1490 : 19.02.2010 klo 06:26:12 »
Kattelin sitä Norjan CBK- lisäosien tilaus-sivua ja sen mukaan pitäisi Index kirjan jälkeen tulla Calgary Eye-opener kirja. Marko70 väitää, että sai index-kirjan ja kuka kukin-kirjan samaan aikaan. Kuka kukin-kirja tulisi norjalaisten mukaan vasta kolmatena. Onko tässä nyt sattunut jokin sekaannus vai puhummeko vahingossa ruotsalaisista lisäosista.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #1491 : 19.02.2010 klo 07:25:50 »
Kattelin sitä Norjan CBK- lisäosien tilaus-sivua ja sen mukaan pitäisi Index kirjan jälkeen tulla Calgary Eye-opener kirja. Marko70 väitää, että sai index-kirjan ja kuka kukin-kirjan samaan aikaan. Kuka kukin-kirja tulisi norjalaisten mukaan vasta kolmatena. Onko tässä nyt sattunut jokin sekaannus vai puhummeko vahingossa ruotsalaisista lisäosista.
Ei puhuta Hurreilla ei kortteja,sellanen ohut hahmoista kertova kirja niinkuim Timo kuvaili "oletin olevan senniminen jonka kirjjoitin"  :),mulle sanottiin että lähetetään 1 kirja jonkajälkeen postataan 2 muuta samassalähetyksessä joka olis ollut mielestäni ok koska pk:t 200KR!

OLIN kieltämättä eilen väsynyt ja EN jaksanut sillee kattella noita ja saattas olla erreyskii niiku murteellä ja laukasin ton läpän tohon kirjotukseenikin ja SIT SÄIKÄHDIN et TAAS vanha haukutaan MAAMRAKOON MUA ku ei täällä AINA älytä ku puuttuu pilkkuuki.  :=)

Q=<>

« Viimeksi muokattu: 19.02.2010 klo 07:29:16 kirjoittanut marko70 »

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1492 : 19.02.2010 klo 10:11:49 »
Ruotsinkielinen seuraava lisäosa ilmestyy Bookplussan mukaan:
Carl Barks: Warner serier
Alustava julkaisupäivä: 2010-04-15

Timo

Clumsy

• Uusi jäsen
« Vastaus #1493 : 19.02.2010 klo 11:04:17 »
Ovatko kaikki muut Norjasta tilanneet jo saaneet ensimmäisen lähetyksensä? Itse tein tilauksen web-lomakkeen kautta ja varmistin vielä asiaa sähköpostilla. Vaan eipä ole vielä postityttö tuonut pakettikorttia!  ???

OLIN kieltämättä eilen väsynyt ja EN jaksanut sillee kattella noita ja saattas olla erreyskii niiku murteellä ja laukasin ton läpän tohon kirjotukseenikin ja SIT SÄIKÄHDIN et TAAS vanha haukutaan MAAMRAKOON MUA ku ei täällä AINA älytä ku puuttuu pilkkuuki.  :=)

Näin lurkkerina kommentoin tätä vaikka menee aiheen vierestä (sorry kaikille). Uskon, että moni arvostaa sitä kuinka ponnistelet ilmaistaksesi itsesi selkeästi. Teet epäilemättä parhaasi, joten älä koe saamaasi palautetta henkilökohtaisena. Sinulla on mielenkiintoinen kokoelma sekä paljon tietoa aiheeseen liittyvistä julkaisuista. Valitettavasti osa tarjoamastasi informaatiosta menee hukkaan, koska siitä ei saa ensimmäisellä lukemisella mitään selvää.

Tai toisin sanoin:

lukkkeri niikuarvostaa hiiltyy vaikka vähänvierestä moni tykkää kuitenkin tsemppaakovasti parastekee jos joku heittää puuttuvapilkku niikuitteensä paljon on settiii sillonkii kolme settii tilas ihankylmästi osa infoo vaan ei uppoo ku eiselvää  :-*

-- Clumsy

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1494 : 19.02.2010 klo 12:17:20 »

Q=<>

Vau, ei auta kuin onnitella tilaustaitojasi...pelimiehen tyyliä, oletko raskinnut pakan aukaista  8]
Hittolainen, ...mä ehdin jo kysyä saako ostaa ylimääräsiä korttipakkoja muttei kuulemma käyny. Eipä olis kyllä mitään vastaan jos olis pakka per opus...sen kuudennen vois sitten jo huutokaupatakin...taitaa jäädä yhteen...
Heh, mahtaaks käydä niin että kakkososan jälkeen saat uudestaan kolmososan  ;D

marko70

• Vieras
« Vastaus #1495 : 19.02.2010 klo 18:41:34 »
Täytyy sanoa, että minä en ainakaan ymmärtänyt tuosta juuri mitään. Koeta kirjoittaa niin että muutkin ymmärtävät. Ei se ole vaikeaa kun yrität.

EI PUHUTA RUOTSALAISISTA "VASTAUS MIKALLE" että on NORJALAISISTA KYSE SIIS KIRJOISTA EI autoista tai ufoista.Ruotsinkirjoissa EI OLE PELIKORTTEJA MUKANA VAI ONKO OI KAIKKITIETÄVÄ JOE???
Seuraavassa viittaan Timolle tulleeseen kirjaan joka on Kuka on kukakin,muija on Ruotsissa syntynyt vissiin osaa kääntää melkein sukulaiskieli muijalle MEINAAN TOSSA Norjankieltä!!!
Englanninkieleni ÄLYTTIIN ???
Ja luvattiin lähettää 1 KIRJA JONKAJÄLKEEN SAISIN 2 SEURAAVAA SAMASSAPOSTISSA"KIRJOJA EI PUHELIMIA" KUN HUOMAISIVAT ETTÄ HEUREKA OLEN  MAKSUKYKYINEN JA KYKENEN MAKSAMAAN 2 SEURAAVAAKIRJAA SAMALLAKERTAA!!!!!
YHDEN KIRJAN LÄHETYSKULUT OVAT 200KR JOTEN EN MIELELLÄÄN MAKSAISI NIITÄ JOKAKIRJASTA VAIKKA VOISIN!!!
Pyytäkää LISÄSELVITYS YKSITYISVIESTILLÄ ÄLÄ JOE VIITTI OLLA PELLE!!!!!!!
DELETÄ TÄMÄ MUN NIKKI EN OLE SULLE SILLOIN VAIVANA!!!!! :laugh:
ENKÄ ENÄÄ TÄNNE VASTAAKKAAN VAIKKA TIETÄISIN JOTAKIN ASKARRUTTAVAN ASIAN KOSKA KIRJOITUSTYYLINI ON NOPEA JA TEEN VIRHEITÄ JA TEITÄ PARIA PI****SIAA SE VAIVAA OLKOON MUUT VASTAAMASSA!!!

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1496 : 19.02.2010 klo 20:32:51 »
EI PUHUTA RUOTSALAISISTA "VASTAUS MIKALLE" että on NORJALAISISTA KYSE SIIS KIRJOISTA EI autoista tai ufoista.Ruotsinkirjoissa EI OLE PELIKORTTEJA MUKANA VAI ONKO OI KAIKKITIETÄVÄ JOE???
Seuraavassa viittaan Timolle tulleeseen kirjaan joka on Kuka on kukakin,muija on Ruotsissa syntynyt vissiin osaa kääntää melkein sukulaiskieli muijalle MEINAAN TOSSA Norjankieltä!!!
Englanninkieleni ÄLYTTIIN ???
Ja luvattiin lähettää 1 KIRJA JONKAJÄLKEEN SAISIN 2 SEURAAVAA SAMASSAPOSTISSA"KIRJOJA EI PUHELIMIA" KUN HUOMAISIVAT ETTÄ HEUREKA OLEN  MAKSUKYKYINEN JA KYKENEN MAKSAMAAN 2 SEURAAVAAKIRJAA SAMALLAKERTAA!!!!!
YHDEN KIRJAN LÄHETYSKULUT OVAT 200KR JOTEN EN MIELELLÄÄN MAKSAISI NIITÄ JOKAKIRJASTA VAIKKA VOISIN!!!
Pyytäkää LISÄSELVITYS YKSITYISVIESTILLÄ ÄLÄ JOE VIITTI OLLA PELLE!!!!!!!
DELETÄ TÄMÄ MUN NIKKI EN OLE SULLE SILLOIN VAIVANA!!!!! :laugh:
ENKÄ ENÄÄ TÄNNE VASTAAKKAAN VAIKKA TIETÄISIN JOTAKIN ASKARRUTTAVAN ASIAN KOSKA KIRJOITUSTYYLINI ON NOPEA JA TEEN VIRHEITÄ JA TEITÄ PARIA PI****SIAA SE VAIVAA OLKOON MUUT VASTAAMASSA!!!

Q=<>

Ei nyt ruveta suuttuumaan siellä. Mä en ainakaan ole mutkuttanut tosta kieliasusta mitään. Itselläni on lukihäiriö. Kirjaimet vaihtaa paikkaa ja joitakin kirjaimia jää pois.
Ihmettelin vain kun olit saanut 2 kirjaa yhtäaikaa...itse pidän mieluimmin siitä, että lähettävät mulle yhden kirjan kuussa. Muuten lompakko kevenee liikaa.

Muute onko näin, että EU:n ulkopuolelta ei kirjoista tarvitse maksaa tullimaksuja. Mulle ei ole ainakaan tullut mitään kirjettä tulliviranomisilta.

Muuten kysyin tänään Nordeasta, että kuinka voisin halvalla maksaa ton kirja-laskun. Neuvoivat, että pyydän Norjan Egmontia lähettämään IBAN (kansainväilenen tilinumero) ja swift-tunnuksen. Noilla tiedoilla voin maksaa netissä ilmaseksi laskuni.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1497 : 19.02.2010 klo 21:05:54 »
En ole ikinä sinua Mika mollannutkaan,joskus palaa vanhalla käämi ON se hyvä ETTÄ MUUTAMA ÄLYÄÄ.

You do not have to pay the invoice before you receive the book. In this case the book and the invoice have been sent separate.
Our Iban-number is: NO9160190542095 and our Swift adresse is: NDEANOKK.

Tossa noi mitkä elre antoi minulle yksityisesti ettei tännetarvi levittäytyä AINA.

Hauska heppu se!  :=)

Osaa muutakin kuin nillittää hyvä hyvä HYVÄ!

Ei noista tarte tullia maksaa EI EI muutenkin hintavia.

Q=<>
« Viimeksi muokattu: 19.02.2010 klo 21:07:42 kirjoittanut marko70 »

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #1498 : 19.02.2010 klo 23:00:50 »
Marko70: lopeta riehuminen ja korjaa viestisi kieliasua. Piste.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1499 : 20.02.2010 klo 12:48:08 »
Marko70: lopeta riehuminen ja korjaa viestisi kieliasua. Piste.
Mikä nyt ahdistaa toi rautalankamalliko?
Miksi on ylläpitäjiä korjaa mieleiseksesi?
EN riehu muuten olisi erilaista tekstiä piste.
EDELLEEN voitte DELETTÄÄ TÄMÄN nikin jolloin en ole haitaksi,pitääkö kaikkien OLLA samanlaisia JOS ERILAINEN SE AHDISTAA TÄÄLLÄ,omituisten"otusten"kerho sanois Rölli.