Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641268 kertaa)

0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.

jtynninen

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1440 : 29.01.2010 klo 22:19:14 »
onks noista Norjalaisista kuvaa missään?

Eipä ainakaan äkkiseltään tunnu kunnon kuvia löytyvän. Tällainen pikkukuva sattui silmiin; tuossa näkyy myös nuo pelikortit, jotka ilmeisesti tulevat ensimmäisen kirjan kylkiäisenä:

http://www.univers.no/images/egmont-univers/large/S-90228/Carl%20Barks%20Ekstra.jpg

marko70

• Vieras
« Vastaus #1441 : 29.01.2010 klo 22:50:52 »
Eipä ainakaan äkkiseltään tunnu kunnon kuvia löytyvän. Tällainen pikkukuva sattui silmiin; tuossa näkyy myös nuo pelikortit, jotka ilmeisesti tulevat ensimmäisen kirjan kylkiäisenä:

http://www.univers.no/images/egmont-univers/large/S-90228/Carl%20Barks%20Ekstra.jpg
Kiitti,näyttää toikin ihan kivalle juu.  :)

Q=<>

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1442 : 30.01.2010 klo 01:05:53 »
Kirjekuori oli kyllä sen verran iso, että eiköhän sen sieltä ole jokainen löytänyt.

Miksi pitää vängätä? Jos luet ketjua taaksepäin hivenenkin, huomaat, että kaikki eivät ole löytäneet!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1443 : 30.01.2010 klo 06:11:20 »

Mitä mitä!

Tuleeko norjalaisten lisäkirjojen mukana tommoset hienot pelikortit. Nyt ainakin olen onnellinen, että tilasin noi lisäkirjat Norjasta. Mieli tekee myös tilata noi ruotsalaiset, koska olen peruskoulussa, lukiossa ja ammattikorkeessa lukenut ruotsia ja huomannut etten tartte sitä missään tilanteessa normaalielämässä.
Nyt tuosta vuosien pänttäämisestä olisi siis jotain hyötyä.

Kirjekuoren huomaaminen vikasta paketista on onnen kauppaa. Meinaa, jos avaa paketin väärältä puolelta, niin saattaa olla, että se jää huomaamatta. Mahdollisuus kirjeen löytymiseen on siis 50 %. Onneksi te kwaakin väki informoitte asiasta ja osasin etsiä sitä tuolta paketin perukoilta.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #1444 : 30.01.2010 klo 07:20:24 »
Miksi pitää vängätä? Jos luet ketjua taaksepäin hivenenkin, huomaat, että kaikki eivät ole löytäneet!

No offense, mutta kyllä tuo vähän kuulostaa "koira söi kotiläksyt" luokkaa olevalta meriselitykseltä. Sen verran iso ja värikäs se kuori tosiaan oli, että en itse näe Sanomien toiminnassa tuon suhteen mitään puutteita.  Eri asia sitten, jos kirjekuorta ei tullut mukana ollenkaan.

Sepe

• Jäsen
« Vastaus #1445 : 30.01.2010 klo 07:52:08 »
Sen verran iso ja värikäs se kuori tosiaan oli, että en itse näe Sanomien toiminnassa tuon suhteen mitään puutteita.

Oli oli, mutta hyvin se kuori oli onnistuttu piilottamaan minun laatikossani pohjalle suojapaperin alle niin, että kvaakia lukemalla sain vasta tietää kirjeen olemassa olosta. Lasku kyllä löytyi heti laatikon päällimmäisenä, joten olisi ollut luontevaa, että se kuorikin olisi myöskin ollut laatikon päällimmäisenä laskun vieressä.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 klo 07:53:39 kirjoittanut Sepe »

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #1446 : 30.01.2010 klo 12:48:55 »

No offense, mutta kyllä tuo vähän kuulostaa "koira söi kotiläksyt" luokkaa olevalta meriselitykseltä. Sen verran iso ja värikäs se kuori tosiaan oli, että en itse näe Sanomien toiminnassa tuon suhteen mitään puutteita.  Eri asia sitten, jos kirjekuorta ei tullut mukana ollenkaan.

Samaa mieltä Vekan kanssa. Tosin, itsellänihän kuori oli päällimmäisenä, että ongelmaa ei päässyt syntymään.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1447 : 30.01.2010 klo 13:04:47 »
Samaa mieltä Vekan kanssa. Tosin, itsellänihän kuori oli päällimmäisenä, että ongelmaa ei päässyt syntymään.
SPÄMMÄÄ Barksi nyt 10 kertaa tohon alle että MISSÄ se sun KUORES oikein olikaan kun en ÄLYÄ? Vaikka julistat sitä tälläkin sivulla JO kaksi kertaa.
SIIS edellisellä sivulla se on jo tuplana ellei triplana.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 klo 13:06:18 kirjoittanut marko70 »

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #1448 : 30.01.2010 klo 13:17:54 »
SPÄMMÄÄ Barksi nyt 10 kertaa tohon alle että MISSÄ se sun KUORES oikein olikaan kun en ÄLYÄ? Vaikka julistat sitä tälläkin sivulla JO kaksi kertaa.
SIIS edellisellä sivulla se on jo tuplana ellei triplana.

Kuten haluat:

Kuori oli päällimmäisenä.

Luotin siihen, että kaikki kuitenkin löytäisivät kirjekuoren, joten en ole sitä vielä edes avannut. Nythän sitä ei kaiketi sitten tarvitsekaan avata...

Mutta kuten sanottu, olen silti sitä mieltä, että jatko-osat olisi tullut julkaista.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1449 : 30.01.2010 klo 13:42:56 »
No offense, mutta kyllä tuo vähän kuulostaa "koira söi kotiläksyt" luokkaa olevalta meriselitykseltä.

Jos joku sanoo (kvaakissa), että ei nähnyt kuorta, niin kyllä minä sen uskon. Ja useampi kuin yksi on niin sanonut. Tarkoitus ei ole nyt syytellä ketään.

Eiköhän lopeteta keskustelu kuoren huomaamattomuudesta tähän..?

ukormi

• Jäsen
« Vastaus #1450 : 30.01.2010 klo 18:42:18 »
Olen varmaan jotenkin kummallinen kun minusta noiden kirjojen laatu on ollut toistaiseksi ihan hyvä. Tosin olen lukemassa vasta toista kirjaa, 28 siis vielä lukematta. Tein jo tilaushetkellä sellaisen päätöksen, että en lue kirjoja ennen kuin koko sarja on tullut. Toki niitä pikaisesti silmäilin kun paketti aina saapui eikä kertaakaan ollut mitään valittamista siitä että posti olisi murjonut laatikon ja sisältö olisi siksi ollut kelvotonta. Olen varmaan ollut onnekas näiden ongelmien loistaessa poissaolollaan :)

Mutta noiden lisäosien puuttuminen on kyllä tosi huono juttu. Onkohan kaikkien halukkaiden ilmoitukset menneet perille? Montako halukasta olisi pitänyt olla että lisäosat olisi painettu? Timppa varmaan tietää ainakin jälkimmäiseen kysymykseeni vastauksen?

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1451 : 30.01.2010 klo 21:07:25 »
Montako halukasta olisi pitänyt olla että lisäosat olisi painettu?

Tervetuloa Ukormi mukaan keskusteluun. Ihmettelemääsi asiaa täällä onkin jo pohdittu, mutta kukaan ei tunnu tietävän vastausta. Ja ne, jotka tietävät, eivät halua kertoa. Kai se on suuri liikesalaisuus.

MTT

• Jäsen
« Vastaus #1452 : 30.01.2010 klo 21:10:51 »
Kyselin kanssa piruuttani eilen noiden norjan kirjojen tilauksesta. Tilaus on suorastaan helppoa.

Norjan Egmontin asiakaspalvelun Tonje oli hyvin mukava, ymmärtäväinen ja hyvää englantia puhuva nainen joka pyysi vaan lähettää tilauksen mailina "kundeservice@egmont.noPOISTATÄMÄ" osoitteeseen ja homma hoituu. Lasku tulee mukana.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1453 : 30.01.2010 klo 22:07:08 »
Kyselin kanssa piruuttani eilen noiden norjan kirjojen tilauksesta. Tilaus on suorastaan helppoa.

Norjan Egmontin asiakaspalvelun Tonje oli hyvin mukava, ymmärtäväinen ja hyvää englantia puhuva nainen joka pyysi vaan lähettää tilauksen mailina "kundeservice@egmont.noPOISTATÄMÄ" osoitteeseen ja homma hoituu. Lasku tulee mukana.

Siis eikö tuo tekemäni tilaukseni olekaan pätevä, jonka tein tommoselle sivulle:
http://carlbarks.nxtfiles.com/start.php

Pitääkö mun tehdä se tilaus tohon osoitteeseen:
kundeservice@egmont.no

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #1454 : 30.01.2010 klo 22:13:46 »
No ton mäkintäytin ja olen mailia laittanut Ruotsiks ja enkuks saamatta vastausta mut ajattelin niiden vastaavan ensiviikolla?

Q=<>