Huomasinpa Kauppalehden uutisen asiasta ja ajattelin poiketa kertomaan oman mielipiteeni asiaan.
Itse olen myös sarjan tilaaja, mutta olen (tyhmänä) laittanut boksit kakkoslaatikon jälkeen selaamattomana jemmaan odottamaan jotain kiireetöntä aikakautta jolloin voisi lukea sarjat numerojärjestyksessä alusta asti... Ja sitähän ei vielä kiireiselle ole suotu, ainakaan riittävästi.
Tänään sitten luen Kauppalehdestä että kirjoissa on vikaa ja kas, näinpä on. Ei olisi ilmeisesti kannattanut tarkastamatta luottaa siihen että ensiluokkainen on ensiluokkaista.
Jos tarkkoja ollaan niin minua ei niinkään häiritse se että kirjoissa on pientä vikaa, vaan se että
tämän hintaluokan kirjoissa on pientä vikaa. Jos maksan kirjoista tuplaten "normaalin" kirjan verran, pitäisi jäljen todellakin olla sen tasoista luksusta mitä luvattiin ja mitä mielestäni olisi lupa odottaakin.
Selailin tuossa tämän ketjun ja joitakin kirjoja läpi ja tosiaan näitä samoja pikseliongelmia näyttää olevan mitä kaikilla muillakin. Tärähtämisiä en edes uskalla alkaa etsiä, kun taitaa tuo 14 päivän palautusoikeuskin olla jo käytetty...
Huomasin kirjoissa pikseleiden lisäksi pienessä määrin tuota sivujen rypistymistä mistä joku mainitsikin, varsinkin noiden nauhojen läheisyydessä olevilla sivuilla on alareunassa pieniä kolhuja tai vekkejä, joista kohdin sivu on ikäänkuin taittunut kaksinkerroin pieneltä alalta.
Kuten sanoin, "tavallisien" kirjojen kohdalla tällaiset asiat eivät juuri hetkauttaisi, mutta minä olen kyllä maksanut jostain muusta!